Hij schrijft de afkorting V.S.B. voluit.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dat met hoofdletters?
Mensen zeggen vaak als 'Wat is de afkorting van KLM?' als ze bedoelen 'Waar staat de afkorting KLM voor?'quote:Op zondag 23 januari 2011 16:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij schrijft de afkorting V.S.B. voluit.
wordt gewoon uitgezonden, uitzending begint om 9:45; tijdstip dat de finale begint. WK Veldrijden voor mannen is om 14:00 en de vrouwen om 11:00. Dus ik denk dat ze bij belangrijke momenten bij het WK veldrijden daar naar toe gaan en zo snel mogelijk terugzappen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef KentdeBruin het volgende:
Zit net even de tv gids van de NOS te bestuderen. TV GIDS NOS Die faalhaazen zenden wel de vrouwenfinale uit maar niet de mannen finale omdat er dan zonodig naar veldrijden moet gekeken worden. Daar kijkt toch geen ene hond naar!
Serieus? Kansloos zeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef KentdeBruin het volgende:
Zit net even de tv gids van de NOS te bestuderen. TV GIDS NOS Die faalhaazen zenden wel de vrouwenfinale uit maar niet de mannen finale omdat er dan zonodig naar veldrijden moet gekeken worden. Daar kijkt toch geen ene hond naar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Jaarlijkse switchen tussen de AusOpen finale en WKveldrijden. Ieder jaar zelfde riedel.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef KentdeBruin het volgende:
Ohquote:Op zondag 23 januari 2011 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
wordt gewoon uitgezonden, uitzending begint om 9:45; tijdstip dat de finale begint. WK Veldrijden voor mannen is om 14:00 en de vrouwen om 11:00. Dus ik denk dat ze bij belangrijke momenten bij het WK veldrijden daar naar toe gaan en zo snel mogelijk terugzappen.
geeft niks, kan jij niet wetenquote:
Klopt daar erger me ik elk jaar aan! Ik heb eindelijk uitgevonden hoe ik het Eurosport commentaar naar engels kan verwisselen. Dat nederlandse commentaar op Eurosport is echt om te janken!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Jaarlijkse switchen tussen de AusOpen finale en WKveldrijden. Ieder jaar zelfde riedel.
ik heb serieus nog steeds nauwelijks iets kunnen zienquote:Op zondag 23 januari 2011 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
Nog vijf uur en een kwartier, ik ben al helemaal zenuwachtig!
Ik heb gelukkig dit weekend mijn schade kunnen inhalen,quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef franklop het volgende:
[..]
ik heb serieus nog steeds nauwelijks iets kunnen zien
Je vergeet Murray en Soderling.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:55 schreef San_Andreas het volgende:
Nole en Rafa hebben tot nu toe het minste energie verspilt lijkt het. Maakt dat ze ook de grootste kanshebber voor de titel?
Ohja Nalby - Hewitt heb ik nog tijdens mijn werk nog even op de stream gezetquote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb ook niet superveel gezien, maar gelukkig wel de twee mooiste partijen tot nu toe: Federer - Simon en Nalbandian - Hewitt.
Bron.quote:Nadal still recovering from earlier bout of flu
Rafael Nadal says he is still not 100 percent after coming down with flu in Doha. "Seems like after that my body is still not perfect. I am sweating more than usual. I am more tired than usual when I'm playing," he said after a tricky three-set win over Bernard Tomic in the third round of the Australian Open.
Nadal is unsure how quickly he will recover as the tournament progresses. "Hopefully I gonna improve. I don't know," he said. "I am doing all that I can. I am working, I am resting. I can't do more, no? If I don't feel perfect, it's not my fault. It's day of today. All I can say is keep fighting."
Werkquote:Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja Nalby - Hewitt heb ik nog tijdens mijn werk nog even op de stream gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |