quote:
Alles Foutquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
BB = Brother Bear?
BC = Before Christ?
MP = Mary Poppins?
waarom zou je dat willen ?quote:
Hoe vaak zeg je dat op een dagquote:
Te vaakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe vaak zeg je dat op een dag?
waarom zeg je dat dan niet meteenquote:
Ik zei een paar jaar terug wel eens hendig sjiekquote:
quote:
You're As Cold as ice, Willing to sacrifice our love.quote:
Tumtumtumtumtumtumtumdudududumtumtumtumtumtumtum You're as cold as ice!quote:
Wat heb jij ineens tegen mequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga je nou iedereen op elk foutje wijzen onder het mom van 'het is maar een grapje' of hoe zit dat?
Blues Brothersquote:
Big Brotherquote:
Foreignerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
You're As Cold as ice, Willing to sacrifice our love.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag.
quote:
omdat ik daar dus ivm met mijn vraag even geen behoefte aan hebtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag.
That Was Yesterdayquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe vaak zeg je dat op een dag?
quote:
quote:
Wow, wat ben je opeens verdedigendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
omdat ik daar dus ivm met mijn vraag even geen behoefte aan hebt
Ik ben zoals ik ben, Koen kent mij ook wel. En jij moet daar kennelijk nog behoorlijk aan wennen.
Get used to it
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
That Was Yesterday![]()
Waiting for a Girl![]()
I Want to know what love is
Als jij om de vraag heen lult doe ik dat ook, dat weet je hè?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
omdat ik daar dus ivm met mijn vraag even geen behoefte aan hebt
Ik ben zoals ik ben, Koen kent mij ook wel. En jij moet daar kennelijk nog behoorlijk aan wennen.
Get used to it
omdat ik de laatste tijd telkens enorm aangevallen wordt om totaal nietsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow, wat ben je opeens verdedigend.
Als het 'telkens' en 'enorm' gebeurt zal het niet om niks zijn hè Sherlock?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
omdat ik de laatste tijd telkens enorm aangevallen wordt om totaal niets
Oh ik hou het allemaal niet zo bij dus vandaar dat het me opvielquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
omdat ik de laatste tijd telkens enorm aangevallen wordt om totaal niets
Jij had het lied ook in je hoofdquote:
weet niet wat jou dwars zit, maar ik zat Koen gewoon een beetje te teesen. Maar laat maar, nblijkbaar heb jij een ook al een vooroordeel. over mij veel plezier ermeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als jij om de vraag heen lult doe ik dat ook, dat weet je hè?
En ik heb inmiddels prima door hoe je bent. En dat ik je zo moet nemen snap ik ook. Maar dat is ook wat ik bedoelde met of je alles nu blijft posten onder het mom van een grapje. Want dat maakt sommige posts niet minder gemeen, hard of ongepast. Al heet je honderd keer crv.
Maar zulke leuke complimentjes wil ik met welke sfeer dan ook aannemen!! Wat leuk!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag Lutte en wilde alleen even gillen dat ik door CRE bijna elke avond aan het freubelen ben.
Maar wat een leuke sfeer hangt hier.
Ik vind het echt een prachtig optredenquote:
Laat sp3c het niet horen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Liesje! Daar wil ik ook wel aan fröbelen. Figuurzaaglijk gesproken.
Baas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ervaring is dat je het mijnenveld wat TALSC heet het best kan doorkruisen door dingen te posten die weinig te maken hebben met de lopende gesprekken en natuurlijk hele goede humor hebben. Gelukkig ben ik vrij sterk in alle twee die dingen. Bovendien ben ik gewoon geweldig, dat helpt ook mee.
Is de TALSC net zo erg als de RLSSC? En zoals de rest van de SC's op fok!?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ervaring is dat je het mijnenveld wat TALSC heet het best kan doorkruisen door dingen te posten die weinig te maken hebben met de lopende gesprekken en natuurlijk hele goede humor hebben. Gelukkig ben ik vrij sterk in alle twee die dingen. Bovendien ben ik gewoon geweldig, dat helpt ook mee.
Wat gaat ie doen dan? Je kan me niks makenquote:
Haai Liesjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is de TALSC net zo erg als de RLSSC? En zoals de rest van de SC's op fok!?
Ik denk het wel. Met een kersje er bovenop. En dan niet zo'n vies gekonfijt gebakskersje, maar een verse donkerpaarse kloppende kers.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zondagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Maar een goede rel is natuurlijk altijd vermakelijk leesvoer op de saaie zondagmiddag.
Hij neemt nog een slokje bier.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat gaat ie doen dan? Je kan me niks maken. Ik ben homo. Mij wordt altijd een hand boven het hoofd gehouden. Ik roep een enkele keer DISCRIMINATIE bij de juiste mensen en spec wordt publiekelijk aan de schandpaal genageld! MUHAHAHAAAAAA!!!!
Ey...dat las ik toevalligquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Het leven is pas spannend als je het risico loopt een ledemaat te verliezen. Dat zei mijn opa altijd. Tot ie zijn hoofd verloor.
Ik dacht trouwens altijd dat jij iets met Remlof hadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij neemt nog een slokje bier.
Ja oud zeer denk ik ook, die groep mensen is al járen bij elkaar, dat krijgen jullie ook nog wel over een paar jaartjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef Kally het volgende:
Alhoewel de RLS wel een stukkie verder gaat dan hier, maar dat is oud zeer geloof ik
[..]
Ik dacht trouwens altijd dat jij iets met Remlof had. Of heb ik je dat al ooit verteld?
Het leven is pas spannend als je het risico loopt een ledemaat te verliezen. Dat zei mijn opa altijd. Tot ie zijn hoofd verloor.
http://twitter.com/imBenny/status/28941385981759488quote:
Wereldfaam! Ik ben al bijna TT op Twitterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
http://twitter.com/imBenny/status/28941385981759488
Hier ook van die maanden slepende rellenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja oud zeer denk ik ook, die groep mensen is al járen bij elkaar, dat krijgen jullie ook nog wel over een paar jaartjes.En we krijgen een nieuwe RLS, ga je kijken Kally?
Jonguh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff retweeten hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
http://twitter.com/imBenny/status/28941385981759488
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh!Hihi je schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iets met een blauwe maandag enzo, lang verhaal. Vertel ik je nog wel eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens altijd dat jij iets met Remlof had. Of heb ik je dat al ooit verteld?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets met een blauwe maandag enzo, lang verhaal. Vertel ik je nog wel eens.
Misschien moet ik in RLS mee gaan postenquote:
Dat heb ik met een heleboel dingen...Maar de meesten niet...die blijven oprakelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!!
Ik ben er zó klaar mee! Maar eens in de zoveel tijd komt het toch weer boven.
Je hebt werkelijk waar geen ideequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet ik in RLS mee gaan posten. Klinkt als een heerlijke trukendoos met oude pijnen
.
Ja en dan moet je eerst bewijzen dat je geen kloon bent, het liefst met foto's en daarna krijg je naar je hoofd dat je er toch alleen bent om mij te steunen en dat ik je heb ingepalmd enzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet ik in RLS mee gaan posten. Klinkt als een heerlijke trukendoos met oude pijnen
.
Hey...maar uiteindelijk heb ik wel een soort van drain...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst bewijzen dat je geen kloon bent, het liefst met foto's en daarna krijg je naar je hoofd dat je er toch alleen bent om mij te steunen en dat ik je heb ingepalmd enzo
Omg, dat klinkt verrukkelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst bewijzen dat je geen kloon bent, het liefst met foto's en daarna krijg je naar je hoofd dat je er toch alleen bent om mij te steunen en dat ik je heb ingepalmd enzo
Jij kwam vlak na iemand wiens naam ik vergeten ben. Die had een ernstige ziekte, en werd steeds weer opgenomen in het ziekenhuis vanwaar uit ze vrolijk door postte. Op den duur begonnen er wat gaten in haar verhaal te vallen, bijvoorbeeld dat ze alleen door de week postte etc. Ook klopten de mediche feiten voor geen kant.quote:
De pannetjes worden... wat? Er kwamen twee soldaatjes aan die namen elkaar in hun gatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |