Hier ook van die maanden slepende rellenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja oud zeer denk ik ook, die groep mensen is al járen bij elkaar, dat krijgen jullie ook nog wel over een paar jaartjes.En we krijgen een nieuwe RLS, ga je kijken Kally?
Jonguh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff retweeten hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
http://twitter.com/imBenny/status/28941385981759488
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh!Hihi je schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iets met een blauwe maandag enzo, lang verhaal. Vertel ik je nog wel eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens altijd dat jij iets met Remlof had. Of heb ik je dat al ooit verteld?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets met een blauwe maandag enzo, lang verhaal. Vertel ik je nog wel eens.
Misschien moet ik in RLS mee gaan postenquote:
Dat heb ik met een heleboel dingen...Maar de meesten niet...die blijven oprakelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!!
Ik ben er zó klaar mee! Maar eens in de zoveel tijd komt het toch weer boven.
Je hebt werkelijk waar geen ideequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet ik in RLS mee gaan posten. Klinkt als een heerlijke trukendoos met oude pijnen
.
Ja en dan moet je eerst bewijzen dat je geen kloon bent, het liefst met foto's en daarna krijg je naar je hoofd dat je er toch alleen bent om mij te steunen en dat ik je heb ingepalmd enzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet ik in RLS mee gaan posten. Klinkt als een heerlijke trukendoos met oude pijnen
.
Hey...maar uiteindelijk heb ik wel een soort van drain...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst bewijzen dat je geen kloon bent, het liefst met foto's en daarna krijg je naar je hoofd dat je er toch alleen bent om mij te steunen en dat ik je heb ingepalmd enzo
Omg, dat klinkt verrukkelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dan moet je eerst bewijzen dat je geen kloon bent, het liefst met foto's en daarna krijg je naar je hoofd dat je er toch alleen bent om mij te steunen en dat ik je heb ingepalmd enzo
Jij kwam vlak na iemand wiens naam ik vergeten ben. Die had een ernstige ziekte, en werd steeds weer opgenomen in het ziekenhuis vanwaar uit ze vrolijk door postte. Op den duur begonnen er wat gaten in haar verhaal te vallen, bijvoorbeeld dat ze alleen door de week postte etc. Ook klopten de mediche feiten voor geen kant.quote:
De pannetjes worden... wat? Er kwamen twee soldaatjes aan die namen elkaar in hun gatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |