Wat heb jij ineens tegen mequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga je nou iedereen op elk foutje wijzen onder het mom van 'het is maar een grapje' of hoe zit dat?
Blues Brothersquote:
Big Brotherquote:
Foreignerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
You're As Cold as ice, Willing to sacrifice our love.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag.
quote:
omdat ik daar dus ivm met mijn vraag even geen behoefte aan hebtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag.
That Was Yesterdayquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe vaak zeg je dat op een dag?
quote:
quote:
Wow, wat ben je opeens verdedigendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
omdat ik daar dus ivm met mijn vraag even geen behoefte aan hebt
Ik ben zoals ik ben, Koen kent mij ook wel. En jij moet daar kennelijk nog behoorlijk aan wennen.
Get used to it
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
That Was Yesterday![]()
Waiting for a Girl![]()
I Want to know what love is
Als jij om de vraag heen lult doe ik dat ook, dat weet je hè?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
omdat ik daar dus ivm met mijn vraag even geen behoefte aan hebt
Ik ben zoals ik ben, Koen kent mij ook wel. En jij moet daar kennelijk nog behoorlijk aan wennen.
Get used to it
omdat ik de laatste tijd telkens enorm aangevallen wordt om totaal nietsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow, wat ben je opeens verdedigend.
Als het 'telkens' en 'enorm' gebeurt zal het niet om niks zijn hè Sherlock?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
omdat ik de laatste tijd telkens enorm aangevallen wordt om totaal niets
Oh ik hou het allemaal niet zo bij dus vandaar dat het me opvielquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
omdat ik de laatste tijd telkens enorm aangevallen wordt om totaal niets
Jij had het lied ook in je hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |