Ik raad je Der Untergang aan, die is Duits maar dat ben je binnen 2 minuten vergeten, die is zo vreselijk goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een duitse film?
Ik kijk geen duitse films
Ja maar ja ze was een zwaar verslaafdequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een boek er over geschreven. Helaas is ze weer terug gevallen in de gewoonte en er aan overleden
Ja klopt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ja ze was een zwaar verslaafde
Boek heb ik ook gelezen
trustenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Weltrusten voor straks
mij te dramaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ja ze was een zwaar verslaafde
Boek heb ik ook gelezen
the muppetsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet misschien dadelijk Bride FLight op, maar weet ik nog niet zker. Denk dat ik beter voor een kortere DVD kan kiezen. AFlevering van The Muppets, The Freggels of ALlo ALlo enzo.
Ja prachtig maar ik denk dat ik voor The Freggles gaquote:
die zijn ook tof, maar ik heb een zwak voor de muppets. Ik spaar dan ook kikkersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja prachtig maar ik denk dat ik voor The Freggles ga
Okee, leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
die zijn ook tof, maar ik heb een zwak voor de muppets. Ik spaar dan ook kikkers
Hewie, Lewie, Dewiequote:
Oooohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef crv het volgende:
tis rustig hier stu
De dames zijn film kijken en in tegenstelling tot wat ze altijd beweren kunnen ze dus geen 2 dingen tegelijk
He Bos, heb jij ooit nog die Sudoku verder geprobeerd of heb je hem weggeflikkerd ?quote:
zet je ook een film op, we kijken allemaal filmquote:
Geen zinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
zet je ook een film op, we kijken allemaal film
Bijna voorbij? Why thatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef crv het volgende:
Hee Stu, Jouw weekend is alweer bijna voorbij he
Oh nee, ben een dag abuis sorryquote:
ik PM heul nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Waarom PMt iedereen op hetzelfde moment?
jij loopt maar een uurtje voor geen dagquote:
Ik loop een uur achterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
jij loopt maar een uurtje voor geen dag
quote:
Ik heb hem vandaag maar bij het oud papier gelegd. Heb er ook niet echt op gezeten, dat hij de moeiljiskte ooit wordt genoemd schrikte me al af. Ik ben wel redelijk goed in sudoku, maar niet van wereldklassequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
He Bos, heb jij ooit nog die Sudoku verder geprobeerd of heb je hem weggeflikkerd ?
Ik ben al een paar keer bezig geweest maar kom geen steek verder
1 fles wat preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
ow man
en dan te bedenken dat ik pas 1 fles op heb
ik ook niet, kom normaal niet verder dan 3-4 ster. Maar wil het toch proberenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag maar bij het oud papier gelegd. Heb er ook niet echt op gezeten, dat hij de moeiljiskte ooit wordt genoemd schrikte me al af. Ik ben wel redelijk goed in sudoku, maar niet van wereldklasse
Zit aan de rieslingquote:
Witte wijn bij mij uit de streekquote:
Oooh, vandaar. Nou, proost jongen!quote:
Dank je jij ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, vandaar. Nou, proost jongen!
Diverse bezoeken aan London trokken met zo aan dat ik hier wilde wonenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef crv het volgende:
watg heeft jou eigenlijk naar Engeland/Londen gebracht ?
ok, ben er zelf ooit 1 keer geweest met een weekenduitje van de zaak. Zal dat nooit meer vergetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Diverse bezoeken aan London trokken met zo aan dat ik hier wilde wonen
Ik dacht dat je half engels was?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Diverse bezoeken aan London trokken met zo aan dat ik hier wilde wonen
dacht dat jij Christiane F zat te kijkenquote:
Was het tofquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef crv het volgende:
[..]
ok, ben er zelf ooit 1 keer geweest met een weekenduitje van de zaak. Zal dat nooit meer vergeten
David heeft een rol in die filmquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef crv het volgende:
[..]
dacht dat jij Christiane F zat te kijken
Was heel apart, was in het weekend dat Diana werd begraven.quote:
Wie is David?quote:
Dat lijkt me wel een beetje 'enge' ervaring eigenlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
Was heel apart, was in het weekend dat Diana werd begraven.
Jij weet hoe Londen is op zaterdachtend.
Ik stond om 10 uur op een grote kruising in het centrum. en je hoorde helemaal niets in de stad. Er was geen verkeer, je hoorde zelfs de vogels niet. was zo bizar en 's middags nadat de kist weggereden was hoorde je gewoon de stad weer tot leven komen. Zo onvergetelijk
Eng niet wel heel erg bizar\ om gewoon op zaterdagochtend 10 uur in zo;n metropool te staan op een grote kruising en geen sterveling te horen/zien. Als een Stephing King boekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een beetje 'enge' ervaring eigenlijk
Ja, dus daarom engquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef crv het volgende:
[..]
Eng niet wel heel erg bizar\ om gewoon op zaterdagochtend 10 uur in zo;n metropool te staan op een grote kruising en geen sterveling te horen/zien. Als een Stephing King boek
okquote:
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
ok
misschien dat ik dit jaar af en toe naar Londen moet voor zakenreis. Zou wel leuk zijn om het een keer "normaal" te zien
HAHA Pat zat in ZORROquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, hier zijn jullie.. ik zat in zorro! naja... ik het topic
toch had ik het achteraf voor geen goud willen missen. Toen we heen reisden zagen we er allemaal tegenopquote:
Dianaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
toch had ik het achteraf voor geen goud willen missen. Toen we heen reisden zagen we er allemaal tegenop
Hebben ze weer gewonnen ?quote:
Zijn broertje Vito heeft wel gewonnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, in wie ik wil zitten, ligt er nu uit.. grrr
Die is hetero, geen interessequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn broertje Vito heeft wel gewonnen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verloren met 0-1 tegen De Graafschap
Serieus?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verloren met 0-1 tegen De Graafschap
ja. Niet leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Willem Nijholt. Stuurt alle leuke jongens eruit om de oude zak erin te houden
.
Ja daar speelt Bowie ook een rol inquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef crv het volgende:
[..]
dacht dat jij Christiane F zat te kijken
dat begreep ik al van Bos een uur geledenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja daar speelt Bowie ook een rol in
Als je vraagt wie david isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
dat begreep ik al van Bos een uur geleden
ja er zijn zoveel davids, en ik heb die film nog nooit gezienquote:
Gemis in je opvoeding, GF ook al nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef crv het volgende:
[..]
ja er zijn zoveel davids, en ik heb die film nog nooit gezien
GFquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Gemis in je opvoeding, GF ook al niet
Godfatherquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK maar goed, ik ken dan weer LW, PA, BB, BC en MPquote:
Leathal Weaponquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef crv het volgende:
[..]
OK maar goed, ik ken dan weer LW, PA, BB, BC en MP
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
Voetbal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Mary Poppinsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef crv het volgende:
[..]
quote:
Police Academyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef crv het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |