Ik raad je Der Untergang aan, die is Duits maar dat ben je binnen 2 minuten vergeten, die is zo vreselijk goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een duitse film?
Ik kijk geen duitse films
Ja maar ja ze was een zwaar verslaafdequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een boek er over geschreven. Helaas is ze weer terug gevallen in de gewoonte en er aan overleden
Ja klopt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ja ze was een zwaar verslaafde
Boek heb ik ook gelezen
trustenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Weltrusten voor straks
mij te dramaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ja ze was een zwaar verslaafde
Boek heb ik ook gelezen
the muppetsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet misschien dadelijk Bride FLight op, maar weet ik nog niet zker. Denk dat ik beter voor een kortere DVD kan kiezen. AFlevering van The Muppets, The Freggels of ALlo ALlo enzo.
Ja prachtig maar ik denk dat ik voor The Freggles gaquote:
die zijn ook tof, maar ik heb een zwak voor de muppets. Ik spaar dan ook kikkersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja prachtig maar ik denk dat ik voor The Freggles ga
Okee, leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
die zijn ook tof, maar ik heb een zwak voor de muppets. Ik spaar dan ook kikkers
Hewie, Lewie, Dewiequote:
Oooohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef crv het volgende:
tis rustig hier stu
De dames zijn film kijken en in tegenstelling tot wat ze altijd beweren kunnen ze dus geen 2 dingen tegelijk
He Bos, heb jij ooit nog die Sudoku verder geprobeerd of heb je hem weggeflikkerd ?quote:
zet je ook een film op, we kijken allemaal filmquote:
Geen zinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
zet je ook een film op, we kijken allemaal film
Bijna voorbij? Why thatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef crv het volgende:
Hee Stu, Jouw weekend is alweer bijna voorbij he
Oh nee, ben een dag abuis sorryquote:
ik PM heul nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Waarom PMt iedereen op hetzelfde moment?
jij loopt maar een uurtje voor geen dagquote:
Ik loop een uur achterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
jij loopt maar een uurtje voor geen dag
quote:
Ik heb hem vandaag maar bij het oud papier gelegd. Heb er ook niet echt op gezeten, dat hij de moeiljiskte ooit wordt genoemd schrikte me al af. Ik ben wel redelijk goed in sudoku, maar niet van wereldklassequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef crv het volgende:
[..]
He Bos, heb jij ooit nog die Sudoku verder geprobeerd of heb je hem weggeflikkerd ?
Ik ben al een paar keer bezig geweest maar kom geen steek verder
1 fles wat preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
ow man
en dan te bedenken dat ik pas 1 fles op heb
ik ook niet, kom normaal niet verder dan 3-4 ster. Maar wil het toch proberenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag maar bij het oud papier gelegd. Heb er ook niet echt op gezeten, dat hij de moeiljiskte ooit wordt genoemd schrikte me al af. Ik ben wel redelijk goed in sudoku, maar niet van wereldklasse
Zit aan de rieslingquote:
Witte wijn bij mij uit de streekquote:
Oooh, vandaar. Nou, proost jongen!quote:
Dank je jij ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, vandaar. Nou, proost jongen!
Diverse bezoeken aan London trokken met zo aan dat ik hier wilde wonenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef crv het volgende:
watg heeft jou eigenlijk naar Engeland/Londen gebracht ?
ok, ben er zelf ooit 1 keer geweest met een weekenduitje van de zaak. Zal dat nooit meer vergetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Diverse bezoeken aan London trokken met zo aan dat ik hier wilde wonen
Ik dacht dat je half engels was?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Diverse bezoeken aan London trokken met zo aan dat ik hier wilde wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |