Ik heb 3 weken vrij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zit midden in m'n tentamen week en ik moet morgen gewoon werken. No can do.
Ik had niet door dat ik de laatste post hadquote:
Vind Narnia de enige reeks waarin ik de films beter vind dan de boeken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ook. Bovenstaande films zijn in grote mate trouw aan het boek, dat is Eragon totaal niet, wat wel jammer is, het project had echt potentie, jammer van de beroerde uitvoer van de verhaallijnen
Ik was blij dat ik de lapo niet had. Ik haat TT's verzinnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ik de laatste post had
Ik vind dat ze Harry Potter goed hebben verfilm. Nee, niet de hoge standaard van Lord of the Rings, maar wel netjes met de hoofdlijn in tact en goed te volgen voor mensen die het boek niet hebben gelezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind Narnia de enige reeks waarin ik de films beter vind dan de boeken.
Vind de boeken vrij saai geschreven.
Vind vooral bij Harry Potter dat ze in de films teveel hebben weg gelaten.
Die boeken moet ik ook weer lezen. Nadat ik the Hitchhiker uit heb ga ik die weer lezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ze Harry Potter goed hebben verfilm. Nee, niet de hoge standaard van Lord of the Rings, maar wel netjes met de hoofdlijn in tact en goed te volgen voor mensen die het boek niet hebben gelezen.
Narnia is inderdaad ook erg goed verfilmd. Maar het is lang geleden dat ik die boeken heb gelezen. Het wordt weer eens tijd
Ja vind harry potter inderdaad goed te volgen zonder dat je de boeken gelezen hebt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ze Harry Potter goed hebben verfilm. Nee, niet de hoge standaard van Lord of the Rings, maar wel netjes met de hoofdlijn in tact en goed te volgen voor mensen die het boek niet hebben gelezen.
Narnia is inderdaad ook erg goed verfilmd. Maar het is lang geleden dat ik die boeken heb gelezen. Het wordt weer eens tijd
Het is de laatste weken al aardig aan het doodbloeden hierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Graseter het volgende:
Er zijn 6 mensen naar een meet en gelijk is het dood hier, wat is dit?
ONZ radio topic is het snelste topic van FOK! samen met iets in TV.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is de laatste weken al aardig aan het doodbloeden hier
hehehe.... en je bent voor allebei bangquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jofele-knul, straks bijt ie in mijn enkel als ik niet kijk.
Fotoboek van Dromenvangertje
Voor dromenvangertje ben ik niet bang.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe.... en je bent voor allebei bang
tsja... ik post tegenwoordig minder vaak.... maar dat zou niks moeten uitmakenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is de laatste weken al aardig aan het doodbloeden hier
Stiekem hou jij dit topic bij elkaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsja... ik post tegenwoordig minder vaak.... maar dat zou niks moeten uitmaken
Schattig ziet ze eruitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Voor dromenvangertje ben ik niet bang.
Dat is met bijna alles. Maar ik vind dat je een punt heb.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vind harry potter inderdaad goed te volgen zonder dat je de boeken gelezen hebt.
Maar vind gewoon dat ze er veel meer mee hadden kunnen doen.
Vind het gewoon jammer dat ze bepaalde dingen wegggelaten hebben.
Over de jeugd en familie van Voldemort word in deel 6 bijvoorbeeld heel veel ontdekt, in de film zit er bijna niks van in.
lijkt mij heel sterkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Stiekem hou jij dit topic bij elkaar
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
En haar stem
We smsen elke avond enzo.
Op skype wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die hoor je dan niet hoor...
maar leuk
Puppy is verliefd, puppy is verliefdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die hoor je dan niet hoor...
maar leuk
Ja dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Puppy is verliefd, puppy is verliefd
Mooi tochquote:
Ligt er aan wat je er voor over hebt?quote:
Ik ga hem aan zijn haren meeslepen uit de USA... tenminste ik denk dat ie daar wel te vinden isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er voor over hebt?
Stiekem is hij goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]geen ... van nee mag niet....
niemand die zegt dat het a bad guy is..... and such
Misschien kan je beter naar zijn huis gaan daar is vast groter dan jouwesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga hem aan zijn haren meeslepen uit de USA... tenminste ik denk dat ie daar wel te vinden is
Wie is het?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je beter naar zijn huis gaan daar is vast groter dan jouwes
Geen idee wie het isquote:
helaas..... de foto van imdb pakt het niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wie het isPlaats eens een foto engeltje
Speelt hij de zoon van die man in Tron?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
helaas..... de foto van imdb pakt het niet...
ik moet zeggen dat ik nog niet al zijn looks hot hotter hotst vind... maar hij blijkt dus ook in Tron te spelen.... nog een reden om Tron te gaan kijken dus
Draak is het thema van vanavond....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef Royco1 het volgende:
Hier feyenoord aan het kijken, is weer een draak van een wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Speelt hij de zoon van die man in Tron?
WIE is dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
De enige bekende vrouw die ik leuk is Sarah Jezebel Deva. Alleen dan moet ze wel haar mond houden. Haar accent is verschrikkelijk
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Draak is het thema van vanavond....Fijn dat je het niet zegt, en dat je het alleen denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik geleerd van de mannelijke kant van de fam.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fijn dat je het niet zegt, en dat je het alleen denkt
Bier halen is altijd goed natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heb ik geleerd van de mannelijke kant van de fam.
Ik mag mij niet bemoeien met dingen wat op voetbal lijkt..... ik mag hoogstens aan de zijlijnen biertjes voor ze halen in de rust en derde helft
Natuurlijk.... en wat is nog meer altijd goed?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bier halen is altijd goed natuurlijk
Ach jij snapt de buitenspelregel tenmiste ik nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heb ik geleerd van de mannelijke kant van de fam.
Ik mag mij niet bemoeien met dingen wat op voetbal lijkt..... ik mag hoogstens aan de zijlijnen biertjes voor ze halen in de rust en derde helft
Oh ik ben met gewoon bier al tevreden hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk.... en wat is nog meer altijd goed?
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij snapt de buitenspelregel tenmiste ik niet
Ze is/was achtergrondzangeres van oa Cradle Of Filth, Therion, Mortiis. En haar eigen band Angathoria.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ennuh Wat zingt ze?
Ik herken haar namelijk niet
Groetjes terug van uit huisquote:
uhm... masseren.... je mag de afstandsbediening.... uhm.... dat was het wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik ben met gewoon bier al tevreden hoor.
Wat voor goede dingen doe je nog meer dan?
Ik dus nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat klopt ja.... die ken ik en die kan ik zelfs uitleggen
Zegt me nog steeds niksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is/was achtergrondzangeres van oa Cradle Of Filth, Therion, Mortiis. En haar eigen band Angathoria.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm... masseren.... je mag de afstandsbediening.... uhm.... dat was het wel zo'n beetje
hmmm ... ik vind auto's en techniek soms wel leuk, ik hou niet van chocolade en ik drink meer bier dan wijn..... ben ik dan nu geen vrouw meer.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dus nietik ben volgens mij niet echt man. Ik houd niet van voetbal, auto's, sport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat verbaasd mijn niets.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm ... ik vind auto's en techniek soms wel leuk, ik hou niet van chocolade en ik drink meer bier dan wijn..... ben ik dan nu geen vrouw meer.....ManboobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm ... ik vind auto's en techniek soms wel leuk, ik hou niet van chocolade en ik drink meer bier dan wijn..... ben ik dan nu geen vrouw meer.....Je bent een tomboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat vind ik eigenlijk wel aantrekkelijk in vrouwen dat ze mannelijk eigenschappen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
liv.... ja die ken ik wel..... het elfjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha dat verbaasd mijn niets.
Andere waar ik vroeger een crush op had ken je vast welLiv Tyler
Dan moet ik je maar op je woord geloven hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee ...... zulke mooie als die van mij kan een man niet hebben![]()
oke dan...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Graseter het volgende:
Oja ik mag over een paar rijlessen een toets doen en als die goed gaat mag ik mijn examen aanvragen.
Er zit een zonnebloem voor... maar ze staan in mijn FoBoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet ik je maar op je woord geloven he
Inderdaad, alleen ik vind/vond haar erg leuk in Armegedonquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
liv.... ja die ken ik wel..... het elfje
Succesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Graseter het volgende:
Oja ik mag over een paar rijlessen een toets doen en als die goed gaat mag ik mijn examen aanvragen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent een tomboymaar dat vind ik eigenlijk wel aantrekkelijk in vrouwen dat ze mannelijk eigenschappen hebben.
Pfff.... dan maar een "iets"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk te zien, maar geef je het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zit een zonnebloem voor... maar ze staan in mijn FoBo
Engel waren toch onzijdigquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeilijk te zien, maar geef je het voordeel van de twijfel
Oja......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Engel waren toch onzijdigalthans dat zag ik in een film
![]()
Gaat fobo checken
Zou hem ook verzekeren, en af en toe voltankenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef Graseter het volgende:
Moet je voor een auto alleen wegenbelasting betalen?
Niet alleen wegenbelasting..... ook benzine, verzekering etc.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef Graseter het volgende:
Moet je voor een auto alleen wegenbelasting betalen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou hem ook verzekeren, en af en toe voltanken
ja maar dat is geen belastingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou hem ook verzekeren, en af en toe voltanken
Met Matt Damon, Jay en Silent Bob, Alenis Morrisetquote:
Nee, dan hoef je alleen maar wegenbelasting te betalenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
ja maar dat is geen belasting
Ik bedoelde eigenlijk belastingen.
Huuh zulks een monsterquote:
Ach ze kan mooi zingenquote:
Da's dan nog wat he.quote:
dogmaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met Matt Damon, Jay en Silent Bob, Alenis Morriset
Iets met jezus en nog wat onzin.
Smaken verschillen. Ik vind het een mooie vrouw iig. Alleen haar accent als ze praat vind ik dan weer minderquote:
Blijkbaar, ik vind d'r er niet uitzien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind het een mooie vrouw iig. Alleen haar accent als ze praat vind ik dan weer minder
Die film vond ik leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dogmaweet je wat erg is.... ik vind het een super film maar ik kwam nu niet eens op de naam zonder imdb
Wat vind jij dan wel een mooie vrouw en man?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik vind d'r er niet uitzien.
Oh en waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
ik ga denk ik maar verhuizen naar de states....
Doe datquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
ik ga denk ik maar verhuizen naar de states....
Jij noemde net Liv, da's een poppetjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vind jij dan wel een mooie vrouw en man?
maybe.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe datmag ik langs komen als je daar gesetteld bent?
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Fucking koppijn en ik voel me dik
Vroegerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij noemde net Liv, da's een poppetje
En man.... ik heb een zwak voor Huey Morgan, zanger van Fun Lovin' Criminals
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankjewel! Maar de cacao mag je houden
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dikke kans dat je koppijn hebt en ook dik bent.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
tsja... ik heb geen chocolade want daar ben ik niet zo gek op.... cacao kan ik cake enzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dankjewel! Maar de cacao mag je houden
Dat heeft mijn zusje vorig jaar gedaan 3 maanden in Amerika gewoondquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... nu nog eerst een green card fixenanders mag ik er maar drie maanden wonen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vroeger13 jaar geleden had ik daar een geleden vond ik haar leuk
nu nog steeds trouwens en haar zus Mia trouwens ook
![]()
Ik zou moeten zoeken hoe hij er uit ziet
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dikke kans dat je koppijn hebt en ook dik bent.
Hoeveel kost dat/hoe bereken je dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dan hoef je alleen maar wegenbelasting te betalen
Die vind ik er eigenlijk wel leuk uitzienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wief links moet je maar niet op letten
uhm gewicht auto geloof ik en het typequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat/hoe bereken je dat?
Afhankelijk van gewicht en wat voor brandstofquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat/hoe bereken je dat?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .... voor eens en voor altijd.... als er hier iemand aan de maat is .... dan ben ik dat welquote:
Uhuh, da's wel mijn type jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vind ik er eigenlijk wel leuk uitzien
Badboy
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .... voor eens en voor altijd.... als er hier iemand aan de maat is .... dan ben ik dat wel
Aanstellerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, het is meer mijn buikje, drives me crazy dat ie niet plat genoeg is.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus als ik op Paiq een badboy spot mag ik die doorsturen naar jou?
A now we 're talking.... wat doe jij allemaal om het buikje weg te krijgen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, het is meer mijn buikje, drives me crazy dat ie niet plat genoeg is.
quote:
quote:
Je kan gelijk mijn foto aan haar doorsturenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus als ik op Paiq een badboy spot mag ik die doorsturen naar jou?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A now we 're talking.... wat doe jij allemaal om het buikje weg te krijgen?
Nee... maar waarom nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou dat wel verstandig zijn?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Je kan gelijk mijn foto aan haar doorsturen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... maar waarom niet![]()
Dus gewoon omdat het kan
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
Je kan gelijk mijn foto aan haar doorsturen
Zelfs Berlusconi loopt een blokje om als ie mij ziet aankomen.quote:
Nee, totaal nietquote:
Kloptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..].... nee TB je bent geen Bad boy
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs Berlusconi loopt een blokje om als ie mij ziet aankomen.
jaaaaaaaaaaaaaawel.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
You are not helping here....
Nee, idd, dit kan totaal niet misgaan...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaawel......... we helpen de mannen een handje door ze richting een leuke dame te sturen.... ik ben er dan vanaf
ennuh ... Jij kan een keer extra oefenen hoe je een bad boy af moet wijzen.... ik zie een win-win-win situatie
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, idd, dit kan totaal niet misgaan...
Hmm, dat ik er aan zo een blijf hangenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Wat kan er misgaan? Wel?
Dat is gewoon belasting van de auto.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm gewicht auto geloof ik en het type
Kei lievvv! Met je floeper-knoeper!quote:
Eigenlijk ben ik gewoon heel verlegen maar wel liefquote:
Dat een van jullie per ongeluk de liefde van zijn leven tegenkomtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Wat kan er misgaan? Wel?
Mjah, verlegen kan ik altijd weinig mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon heel verlegen maar wel lief
nee, die is keihardquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kei lievvv! Met je floeper-knoeper!
hihiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, verlegen kan ik altijd weinig mee.
Ja daar jij mijn dan mee pesten tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, verlegen kan ik altijd weinig mee.
Nou ms evenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daar jij mijn dan mee pesten toch
En daarna?quote:
Daarna weinig ben ik bang. Ik trek verlegen mannen gewoon slecht.quote:
Nee... je moet natuurlijk wel melden hoe en wat he.... rapportagesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, dat ik er aan zo een blijf hangen
het is nu wachten op de reactie van TBquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarna weinig ben ik bang. Ik trek verlegen mannen gewoon slecht.
Zo wordt het nooit wat tussen onsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarna weinig ben ik bang. Ik trek verlegen mannen gewoon slecht.
Ah en dan dwing jij mij verstandig te zijn!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... je moet natuurlijk wel melden hoe en wat he.... rapportages
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat tussen ons
DAT is de bedoeling....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
Dat een van jullie per ongeluk de liefde van zijn leven tegenkomt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is nu wachten op de reactie van TB
Daar ben ik te verlegen voorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is nu wachten op de reactie van TB
Begin er toch niet aan...relatiesquote:
ga jij nu eens gewoon op de belastingsite kijken....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is gewoon belasting van de auto.
quote:
Als je badboy uitzoekt voor MissB wil jij dan voor mij een lieve zorgzame vrouw uitzoekenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah en dan dwing jij mij verstandig te zijn!
Laat hem eerst maar zijn rijbewijs halenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ga jij nu eens gewoon op de belastingsite kijken....
ik!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar ik was op zoek naar een partner.... wie zegt dat dat een relatie wordt
GEVONDEN......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
Als je badboy uitzoekt voor MissB wil jij dan voor mij een lieve zorgzame vrouw uitzoeken
Maar dat is toch juist leuk!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar ik was op zoek naar een partner.... wie zegt dat dat een relatie wordt
Nog niet, zo moeilijk moet dat niet zijn om te lerenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
GEVONDEN......
onee dit exemplaar heeft een lastige handleiding....
TB kan jij Russisch?
.... dat is alleen leuk... als er een toekomst in zitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist leuk!
Nee, zo'n russische walst zo over je heen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet, zo moeilijk moet dat niet zijn om te lerendus stuur maar door
Ja nee, tuurlijk. Huuh, it's so complicatedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... dat is alleen leuk... als er een toekomst in ziten anders moet je het geen relatie noemen en vooral geen relatiedingen mee willen doen
Serieus ja? Kind spreekt nauwelijks engels hoor... en lastig te bereiken....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet, zo moeilijk moet dat niet zijn om te lerendus stuur maar door
ligt eraan hoe kieskeurig je wil zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
OjaEn hoe kom ik aan een partner dan?
Wat zijn relatiedingen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... dat is alleen leuk... als er een toekomst in ziten anders moet je het geen relatie noemen en vooral geen relatiedingen mee willen doen
De handleiding is Russisch zijn misschien nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, zo'n russische walst zo over je heen!
Ach we spreken toch allemaal de taal van de liefde de rest komt later welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Serieus ja? Kind spreekt nauwelijks engels hoor... en lastig te bereiken....
Als ik niet kieskeurig was... was ik nu een verwendamequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan hoe kieskeurig je wil zijn
als je alle eisen overboord wil gooien is tijn over een uurtje bij je
Zo cassenova waarom ben jij dan nog single?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan hoe kieskeurig je wil zijn
als je alle eisen overboord wil gooien is tijn over een uurtje bij je
Cassenova?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo cassenova waarom ben jij dan nog single?
Bijvoorbeeld naar verjaardagen, verplicht mee moeten, samenwonen, trouwen etc.quote:
allebei... en ik heb geen foto.... en de reden van doorschuiven.... kennis van mij is compleet in love met het kind, maar ze neemt de tel niet eens op....quote:De handleiding is Russisch zijn misschien niet
Wat zijn je eisen eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Cassenova?
Is dat de broer van Cassanova?
Ik heb eisen, en veul
1. Ik moet haar kei tof vinden maar dan ook echt heul tofquote:
De lijst an sich is niet lang.... maar wat een zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare eisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1. Ik moet haar kei tof vinden maar dan ook echt heul tof
2. zie 1.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
allebei... en ik heb geen foto.... en de reden van doorschuiven.... kennis van mij is compleet in love met het kind, maar ze neemt de tel niet eens op....
Logisch straks krijg je de vrouwelijk versie van jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Cassenova?
Is dat de broer van Cassanova?
Ik heb eisen, en veul
The horrorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld naar verjaardagen, verplicht mee moeten, samenwonen, trouwen etc.
Hoax dusquote:[..]
allebei... en ik heb geen foto.... en de reden van doorschuiven.... kennis van mij is compleet in love met het kind, maar ze neemt de tel niet eens op....
ach...4 voldeden er toch heul aardig aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De lijst an sich is niet lang.... maar wat een zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaare eis
Welke film?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef -Engel- het volgende:
Bij sommige films weet je gewoon hoe lang die nog duurt
Jouw lijst daar kan ik mij best in vinden eigenlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...4 voldeden er toch heul aardig aan
Heeft ze al gevraagd om geld voor het vliegtuig?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ze bestaat wel degelijk.... alleen ik heb haar nog nooit gezien
88 minutesquote:
Ja handig inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
maar die wisten ook allemaal hoe ze de tel op moesten nemen
Het klinkt als een oplichtingpraktijk. Heeft hij haar al geld gestuurd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ze bestaat wel degelijk.... alleen ik heb haar nog nooit gezien
Ik mag hopen van niet.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het klinkt als een oplichtingpraktijk. Heeft hij haar al geld gestuurd?
Ik vond het al zo slecht klinken dat ik niet durf te kijkenquote:
Dark Ride is ook al zo'n juweeltjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het al zo slecht klinken dat ik niet durf te kijken
Inderdaadquote:
Die ken ik niet waar gaat die film over?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dark Ride is ook al zo'n juweeltje
ik zit al uren te wachtenquote:
Hoiquote:
Slechte pretpark horrorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die ken ik niet waar gaat die film over?
quote:
Lekker fout dusquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker fout duskan best een keer leuk zijn om te kijken
Hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ik dus ook aan het doen ben.
Na Jezus, een goede twee Artic.quote:
he bahquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik kijk nu naar Jean Claude van Damme in Second in command. Lekker voorspelbaar oorlogje spelen
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
Ha, de security guard is doormidden gehakt
heh??? Waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Na Jezus, een goede twee Artic.
Uhuh, my thoughts exactlyquote:
plak er een pleister opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
Ha, de security guard is doormidden gehakt
ik ben de zoonquote:
Ja en dan zoals het hoort he, precies doormidden van bovenaf en dat ie dan nog even zelf aan zijn gezicht voeltquote:
van mijn ouwequote:
Ach het verhaal is wel okequote:
De Messias!quote:
hoaxquote:
ik vindt het geen pareltjes..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey beetje respect voor the muscle from Brussel he,
Hij heeft ons heel wat pareltjes bezorgt
Hier iemand met mijn smaakquote:
tja lijkt me logisch, je bent niet de zoon van iemand anders ouwe ga ik van uitquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik vindt het geen pareltjes..
[..]
Hier iemand met mijn smaak
Hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan zoals het hoort he, precies doormidden van bovenaf en dat ie dan nog even zelf aan zijn gezicht voelt
ik ben een enig kindquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja lijkt me logisch, je bent niet de zoon van iemand anders ouwe ga ik van uitbroers en zussen buitensluitende
echt waar? Wie dan en waar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
OMG, we zitten in een aflevering DNA onbekend.
We zoeken al jaren naar jouw afkomst maar we hebben nog steeds geen toestemming om majoor Bosshardt en Johannes Paulus II op te graven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
OMG, we zitten in een aflevering DNA onbekend.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We zoeken al jaren naar jouw afkomst maar we hebben nog steeds geen toestemming om majoor Bosshardt en Johannes Paulus II op te graven.
van Lukequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
wiens vader ben jij? Nu wordt ik wel nieuwsgierig
De majoor is kolonel en JPII is pas verplaatst!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We zoeken al jaren naar jouw afkomst maar we hebben nog steeds geen toestemming om majoor Bosshardt en Johannes Paulus II op te graven.
quote:
quote:
quote:
waarom die gezichtjes, en bestaan miljarden luke's op deze wereld, om die in films maar achterwege te latenquote:
Tja, ik heb een zoon met ingelijste Star Wars posters op de kamer, ik moet het wel wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
waarom die gezichtjes, en bestaan miljarden luke's op deze wereld, om die in films maar achterwege te laten
geen idee...dat is het enige wat ik weet van star wars of star world of hoe het ook heet.quote:
Luke uit DE film trilogiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
waarom die gezichtjes, en bestaan miljarden luke's op deze wereld, om die in films maar achterwege te laten
ik weet het ook wel..ik was nota bene een fan van dat robotje RJ dacht ik...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik heb een zoon met ingelijste Star Wars posters op de kamer, ik moet het wel weten
Ik wist niet dar er een trilogie was die DE heetquote:
Die hobbit heb ik gemist!quote:
Zat er een Luke in the matrix?quote:
R2quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik weet het ook wel..ik was nota bene een fan van dat robotje RJ dacht ik...
[..]
Ik wist niet dar er een trilogie was die DE heet
Matrix is een voorbeeld van hoe elke film minder werdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zat er een Luke in the matrix?
of in Toy Story?
Shrek?
precies R2, maar ik verstond in de nederlandse versie altijd RJquote:
Is uiteraard het vervolg op Clerks.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies R2, maar ik verstond in de nederlandse versie altijd RJ![]()
Clerks 2? Dat is een film ga ik vanuit en waarover gaat hij?
tja, dat het een vervolg is op clerks lijkt me redelijk logisch, maar nog zegt het me niksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is uiteraard het vervolg op Clerks.
Cult titel van Kevin Smith
Nee, in Green Street Hooligans was ie slecht gecast...een rellende hobbit, wie neemt dat nou serieusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En vind nog steeds dat die Elijah Wood slecht gecast is
2 gaat eigenlijk over 2 losers die in een fastfoodrestaurant werken.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:00 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dat het een vervolg is op clerks lijkt me redelijk logisch, maar nog zegt het me niks
Ja daarin ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, in Green Street Hooligans was ie slecht gecast...een rellende hobbit, wie neemt dat nou serieus
jay en silent bob???quote:Op zondag 23 januari 2011 00:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 gaat eigenlijk over 2 losers die in een fastfoodrestaurant werken.
En natuurlijk zitten Jay en Silent Bob erin
Lieve schat, onder welke steen heb jij gezeten?quote:
dat vraag ik me nu ook afquote:Op zondag 23 januari 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieve schat, onder welke steen heb jij gezeten?
best kut...wat een 9 uur durende hel was dat voor jequote:Op zondag 23 januari 2011 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daarin ook.
Maar heb me gewoon 3 films lang eraan zitten ergeren.
Ja the horrorquote:Op zondag 23 januari 2011 00:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
best kut...wat een 9 uur durende hel was dat voor je
Kun je je nog de clip van Afroman herinneren lang geleden.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja ik merk dat ik de weg hier even kwijt ben
ik herinner me afroman wel, maar de clip en wie erin zitten..kan ik me niet herinnerenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je je nog de clip van Afroman herinneren lang geleden.
Daar zaten Jay en Silent Bob ook in
een koe is geen mus...quote:
ik weet niet wat voor drugs jij gebruikt maar ik wil het ookquote:
ik doe helemaal geen drugsquote:Op zondag 23 januari 2011 00:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor drugs jij gebruikt maar ik wil het ook
Google is your friendquote:Op zondag 23 januari 2011 00:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik herinner me afroman wel, maar de clip en wie erin zitten..kan ik me niet herinneren
Om die hele rits quotes van jouquote:
Dat is goed voor jequote:Op zondag 23 januari 2011 00:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay, we zijn weer klaar![]()
Morgen vrij, maandag om half 4 m'n bed uit
ik ben wakker!quote:
je zou eens moeten werken zegquote:Op zondag 23 januari 2011 00:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
lastige keuze..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:12 schreef -Engel- het volgende:
Wel of niet naar bed dat is de vraag,,,, ik heb eigenlijk geen zin meer om mij in een jurkje te stoppen, pumps aan te trekken en richting stad te gaan
Dat gevoel had ik alquote:Op zondag 23 januari 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Om die hele rits quotes van jou
Ik doe niet anders, in tegenstelling tot andere lui singlesquote:
Jurkje aan en naar Rotterdam crossen?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:12 schreef -Engel- het volgende:
Wel of niet naar bed dat is de vraag,,,, ik heb eigenlijk geen zin meer om mij in een jurkje te stoppen, pumps aan te trekken en richting stad te gaan
Heb ik zelf ook wel eens hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik al, het duurt een beetje lang tot mijn klik op de quote knop verwerkt wordt en daardoor klikte ik dus tig keer..en dus resultaat hele rits quotes
hoiquote:Op zondag 23 januari 2011 00:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |