Nee, dan hoef je alleen maar wegenbelasting te betalenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
ja maar dat is geen belasting
Ik bedoelde eigenlijk belastingen.
Huuh zulks een monsterquote:
Ach ze kan mooi zingenquote:
Da's dan nog wat he.quote:
dogmaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met Matt Damon, Jay en Silent Bob, Alenis Morriset
Iets met jezus en nog wat onzin.
Smaken verschillen. Ik vind het een mooie vrouw iig. Alleen haar accent als ze praat vind ik dan weer minderquote:
Blijkbaar, ik vind d'r er niet uitzien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind het een mooie vrouw iig. Alleen haar accent als ze praat vind ik dan weer minder
Die film vond ik leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dogmaweet je wat erg is.... ik vind het een super film maar ik kwam nu niet eens op de naam zonder imdb
Wat vind jij dan wel een mooie vrouw en man?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik vind d'r er niet uitzien.
Oh en waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
ik ga denk ik maar verhuizen naar de states....
Doe datquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
ik ga denk ik maar verhuizen naar de states....
Jij noemde net Liv, da's een poppetjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vind jij dan wel een mooie vrouw en man?
maybe.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe datmag ik langs komen als je daar gesetteld bent?
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Fucking koppijn en ik voel me dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij noemde net Liv, da's een poppetje
En man.... ik heb een zwak voor Huey Morgan, zanger van Fun Lovin' Criminals
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankjewel! Maar de cacao mag je houden
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dikke kans dat je koppijn hebt en ook dik bent.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
tsja... ik heb geen chocolade want daar ben ik niet zo gek op.... cacao kan ik cake enzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dankjewel! Maar de cacao mag je houden
Dat heeft mijn zusje vorig jaar gedaan 3 maanden in Amerika gewoondquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... nu nog eerst een green card fixenanders mag ik er maar drie maanden wonen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vroeger13 jaar geleden had ik daar een geleden vond ik haar leuk
nu nog steeds trouwens en haar zus Mia trouwens ook
![]()
Ik zou moeten zoeken hoe hij er uit ziet
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dikke kans dat je koppijn hebt en ook dik bent.
Hoeveel kost dat/hoe bereken je dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dan hoef je alleen maar wegenbelasting te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |