Er zit een zonnebloem voor... maar ze staan in mijn FoBoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet ik je maar op je woord geloven he
Inderdaad, alleen ik vind/vond haar erg leuk in Armegedonquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
liv.... ja die ken ik wel..... het elfje
Succesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Graseter het volgende:
Oja ik mag over een paar rijlessen een toets doen en als die goed gaat mag ik mijn examen aanvragen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent een tomboymaar dat vind ik eigenlijk wel aantrekkelijk in vrouwen dat ze mannelijk eigenschappen hebben.
Pfff.... dan maar een "iets"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk te zien, maar geef je het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zit een zonnebloem voor... maar ze staan in mijn FoBo
Engel waren toch onzijdigquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeilijk te zien, maar geef je het voordeel van de twijfel
Oja......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Engel waren toch onzijdigalthans dat zag ik in een film
![]()
Gaat fobo checken
Zou hem ook verzekeren, en af en toe voltankenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef Graseter het volgende:
Moet je voor een auto alleen wegenbelasting betalen?
Niet alleen wegenbelasting..... ook benzine, verzekering etc.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef Graseter het volgende:
Moet je voor een auto alleen wegenbelasting betalen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou hem ook verzekeren, en af en toe voltanken
ja maar dat is geen belastingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou hem ook verzekeren, en af en toe voltanken
Met Matt Damon, Jay en Silent Bob, Alenis Morrisetquote:
Nee, dan hoef je alleen maar wegenbelasting te betalenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
ja maar dat is geen belasting
Ik bedoelde eigenlijk belastingen.
Huuh zulks een monsterquote:
Ach ze kan mooi zingenquote:
Da's dan nog wat he.quote:
dogmaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met Matt Damon, Jay en Silent Bob, Alenis Morriset
Iets met jezus en nog wat onzin.
Smaken verschillen. Ik vind het een mooie vrouw iig. Alleen haar accent als ze praat vind ik dan weer minderquote:
Blijkbaar, ik vind d'r er niet uitzien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind het een mooie vrouw iig. Alleen haar accent als ze praat vind ik dan weer minder
Die film vond ik leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dogmaweet je wat erg is.... ik vind het een super film maar ik kwam nu niet eens op de naam zonder imdb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |