Ik heb 3 weken vrij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zit midden in m'n tentamen week en ik moet morgen gewoon werken. No can do.
Ik had niet door dat ik de laatste post hadquote:
Vind Narnia de enige reeks waarin ik de films beter vind dan de boeken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ook. Bovenstaande films zijn in grote mate trouw aan het boek, dat is Eragon totaal niet, wat wel jammer is, het project had echt potentie, jammer van de beroerde uitvoer van de verhaallijnen
Ik was blij dat ik de lapo niet had. Ik haat TT's verzinnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ik de laatste post had
Ik vind dat ze Harry Potter goed hebben verfilm. Nee, niet de hoge standaard van Lord of the Rings, maar wel netjes met de hoofdlijn in tact en goed te volgen voor mensen die het boek niet hebben gelezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind Narnia de enige reeks waarin ik de films beter vind dan de boeken.
Vind de boeken vrij saai geschreven.
Vind vooral bij Harry Potter dat ze in de films teveel hebben weg gelaten.
Die boeken moet ik ook weer lezen. Nadat ik the Hitchhiker uit heb ga ik die weer lezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ze Harry Potter goed hebben verfilm. Nee, niet de hoge standaard van Lord of the Rings, maar wel netjes met de hoofdlijn in tact en goed te volgen voor mensen die het boek niet hebben gelezen.
Narnia is inderdaad ook erg goed verfilmd. Maar het is lang geleden dat ik die boeken heb gelezen. Het wordt weer eens tijd
Ja vind harry potter inderdaad goed te volgen zonder dat je de boeken gelezen hebt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ze Harry Potter goed hebben verfilm. Nee, niet de hoge standaard van Lord of the Rings, maar wel netjes met de hoofdlijn in tact en goed te volgen voor mensen die het boek niet hebben gelezen.
Narnia is inderdaad ook erg goed verfilmd. Maar het is lang geleden dat ik die boeken heb gelezen. Het wordt weer eens tijd
Het is de laatste weken al aardig aan het doodbloeden hierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Graseter het volgende:
Er zijn 6 mensen naar een meet en gelijk is het dood hier, wat is dit?
ONZ radio topic is het snelste topic van FOK! samen met iets in TV.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is de laatste weken al aardig aan het doodbloeden hier
hehehe.... en je bent voor allebei bangquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jofele-knul, straks bijt ie in mijn enkel als ik niet kijk.
Fotoboek van Dromenvangertje
Voor dromenvangertje ben ik niet bang.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe.... en je bent voor allebei bang
tsja... ik post tegenwoordig minder vaak.... maar dat zou niks moeten uitmakenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is de laatste weken al aardig aan het doodbloeden hier
Stiekem hou jij dit topic bij elkaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsja... ik post tegenwoordig minder vaak.... maar dat zou niks moeten uitmaken
Schattig ziet ze eruitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Voor dromenvangertje ben ik niet bang.
Dat is met bijna alles. Maar ik vind dat je een punt heb.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vind harry potter inderdaad goed te volgen zonder dat je de boeken gelezen hebt.
Maar vind gewoon dat ze er veel meer mee hadden kunnen doen.
Vind het gewoon jammer dat ze bepaalde dingen wegggelaten hebben.
Over de jeugd en familie van Voldemort word in deel 6 bijvoorbeeld heel veel ontdekt, in de film zit er bijna niks van in.
lijkt mij heel sterkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Stiekem hou jij dit topic bij elkaar
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
En haar stem
We smsen elke avond enzo.
Op skype wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die hoor je dan niet hoor...
maar leuk
Puppy is verliefd, puppy is verliefdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die hoor je dan niet hoor...
maar leuk
Ja dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Puppy is verliefd, puppy is verliefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |