Uhuh, my thoughts exactlyquote:
plak er een pleister opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
Ha, de security guard is doormidden gehakt
ik ben de zoonquote:
Ja en dan zoals het hoort he, precies doormidden van bovenaf en dat ie dan nog even zelf aan zijn gezicht voeltquote:
van mijn ouwequote:
Ach het verhaal is wel okequote:
De Messias!quote:
hoaxquote:
ik vindt het geen pareltjes..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey beetje respect voor the muscle from Brussel he,
Hij heeft ons heel wat pareltjes bezorgt
Hier iemand met mijn smaakquote:
tja lijkt me logisch, je bent niet de zoon van iemand anders ouwe ga ik van uitquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik vindt het geen pareltjes..
[..]
Hier iemand met mijn smaak
Hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan zoals het hoort he, precies doormidden van bovenaf en dat ie dan nog even zelf aan zijn gezicht voelt
ik ben een enig kindquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja lijkt me logisch, je bent niet de zoon van iemand anders ouwe ga ik van uitbroers en zussen buitensluitende
echt waar? Wie dan en waar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
OMG, we zitten in een aflevering DNA onbekend.
We zoeken al jaren naar jouw afkomst maar we hebben nog steeds geen toestemming om majoor Bosshardt en Johannes Paulus II op te graven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
OMG, we zitten in een aflevering DNA onbekend.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We zoeken al jaren naar jouw afkomst maar we hebben nog steeds geen toestemming om majoor Bosshardt en Johannes Paulus II op te graven.
van Lukequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
wiens vader ben jij? Nu wordt ik wel nieuwsgierig
De majoor is kolonel en JPII is pas verplaatst!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We zoeken al jaren naar jouw afkomst maar we hebben nog steeds geen toestemming om majoor Bosshardt en Johannes Paulus II op te graven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |