SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef Netsplitter het volgende:
Door me te accepteren zoals ik ben.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef 2cv het volgende:
Mijn hart heb ik in een potje op een plank staan. Jat het en je hebt m'n hart veroverd.En daarnaast staat je potje met humor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was er niets!
Daarom ben ik eeuwig vrijgezelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef Netsplitter het volgende:
Op elk potje past een dekselquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
ach, zelfs ik heb iemand gevonden![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef Dimens het volgende:
Mijn hart is veroverd, dit is echt fantastisch!
Nee, want ik heb geen humor. Zelfs niet in een potje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:06 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
En daarnaast staat je potje met humor?
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Iemand die bereid is om mij net zo goed te laten voelen zoals ik haar wil laten voelen. Iemand die net zo geinteresseerd in mij is, zoals ik in haar. Iemand die mij net zoveel nodig wil hebben, als ik haar.
Waarom zeg je dan niet ik geef na 4 jaar weer iemand anders dat gevoel?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:57 schreef joyvke het volgende:
[..]
Dit dus..
Ik heb na 4 jaar weer iemand die me dat gevoel geeft <3.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Iemand die bereid is om mij net zo goed te laten voelen zoals ik haar hem wil laten voelen. Iemand die net zo geinteresseerd in mij is, zoals ik in haar hem. Iemand die mij net zoveel nodig wil hebben, als ik haar hem.
Van mij bedoel je? Nee. Gevalletje observatie. Ongeveer net zoiets.quote:
Mjah, maar veruit de meeste mensen gaan dan ook relaties aan die eigenlijk toch niet echt zijn wat ze willen. Laten we eerlijk zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Van mij bedoel je? Nee. Gevalletje observatie. Ongeveer net zoiets.
Bedoel je dat verwachtingen niet waargemaakt worden? Dat herken ik namelijk wel ja. Vooral als het langdurig smeulende, overgeromantiseerde verwachtingen zijn vanachter een roze bril en geïnspireerd door zoetige NET5-dokterseries.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:47 schreef HLV_Siempre het volgende:
Mjah, maar veruit de meeste mensen gaan dan ook relaties aan die eigenlijk toch niet echt zijn wat ze willen. Laten we eerlijk zijn.
Is mij ook gebeurd.
Dit komt al ver in de richtingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Iemand die bereid is om mij net zo goed te laten voelen zoals ik haar wil laten voelen. Iemand die net zo geinteresseerd in mij is, zoals ik in haar. Iemand die mij net zoveel nodig wil hebben, als ik haar.
Pianomuziek maken, mag dat ook?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef clairan het volgende:
Zie topictitel
Ik val zelf als een blok voor een jongen als hij muziek voor me maakt, voor me zingt of een cd voor me samenstelt met liedjes die hij bij me vindt passen.![]()
Dat!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Iemand die bereid is om mij net zo goed te laten voelen zoals ik hem wil laten voelen. Iemand die net zo geinteresseerd in mij is, zoals ik in hem. Iemand die mij net zoveel nodig wil hebben, als ik hem.
Hoe meer ik van je zie, hoe meer ik begin te vermoeden dat jij op mij zou vallen.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:06 schreef HLV_Siempre het volgende:
Door op licht ongepaste wijze haar vrijpostigheid tentoon te spreiden, en met humor.
Ha, als dat zo is, dan is mijn insteek de enige die overeind blijft voor langdurig geluk!quote:Op zondag 23 januari 2011 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
Om vervolgens, als de verovering eenmaal beklonken is, nimmernooit meer iets dergelijks te doen. Hoeft immers niet meer. Cracks me up..
Wat krijg ik daarvoor terugquote:
Ik voel met je meequote:Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ha, als dat zo is, dan is mijn insteek de enige die overeind blijft voor langdurig geluk!
Dit is mooier gezegd jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Sorry, dan gaat het over want ik had Rome in gedachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hij moet me trakteren op een weekendje Parijs.
Dan kunnen we je ook 350 euro geven. Kan je zelf erheen met de busquote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hij moet me trakteren op een weekendje Parijs.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan kunnen we je ook 350 450 euro geven. Kan je zelf erheen met de bus
Mevrouw moet natuurlijk ook winkelen bij Lafayette en uit eten bij Le Grand Véfour. Dus maak er maar 2500 euro van.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:49 schreef Godshand het volgende:
Dan kunnen we je ook 350 euro geven. Kan je zelf erheen met de bus
Ik wil welquote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry, dan gaat het over want ik had Rome in gedachten.
Jammer dat je geen fotoboek hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef clairan het volgende:
Ik wil welze hebben daar héérlijke koffie.
Met het vliegtuig?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry, dan gaat het over want ik had Rome in gedachten.
Goed punt inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef clairan het volgende:
Ach ja, 't is zo vermoeiend steeds complimentjes te krijgen.
Uiteraard, tenzij je van plan was om te gaan lopen?quote:
Klinkt mooi maar is niet precies wat ik wil omdat het teveel neigt naar 2 mensen die wanhopig zijn. Qua verlangen klopt het wel. Ik mis het stukje bewondering voor elkaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Herkenbaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Te makkelijk. Ze weten het zelf niet en willen dat ook niet blijkt later...
Nou dan wordt mijn hart minstens 10 keer per week veroverd, ik doe nog steeds te snel en ga dan pas nadenken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:07 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Iemand die het voor elkaar krijgt dat ik eerst iets doe en dan pas nadenk. Precies op dat moment is mijn hart veroverd denk ik.
Ik ben zo wazig vandaag, ik las: Op elke put past een dekselquote:
Nah, nee. Dat is gewoon politiekcorrect gelul in de ruimte. Op één pot passen doorgaans wel meerdere deksels, maar lang niet alle deksels passen op één pot.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef Countess het volgende:
Ik ben zo wazig vandaag, ik las: Op elke put past een deksel
Hoe staat het ermee?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Rode haren, krullen, sproetjes, mooie voetjes en mooie lange benen. En een lief persoon natuurlijk.
En melig vind ik ook altijd leuk
Dat zou dus betekenen dat jouw hart pas veroverd wordt als je al een relatie hebt. Het is namelijk lastig trouw aan iemand te zijn als je nog niets hebt...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |