Dit dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Iemand die bereid is om mij net zo goed te laten voelen zoals ik haar wil laten voelen. Iemand die net zo geinteresseerd in mij is, zoals ik in haar. Iemand die mij net zoveel nodig wil hebben, als ik haar.
Waarom zeg je dan niet ik geef na 4 jaar weer iemand anders dat gevoel?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:57 schreef joyvke het volgende:
[..]
Dit dus..
Ik heb na 4 jaar weer iemand die me dat gevoel geeft <3.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Iemand die bereid is om mij net zo goed te laten voelen zoals ik haar hem wil laten voelen. Iemand die net zo geinteresseerd in mij is, zoals ik in haar hem. Iemand die mij net zoveel nodig wil hebben, als ik haar hem.
Van mij bedoel je? Nee. Gevalletje observatie. Ongeveer net zoiets.quote:
Mjah, maar veruit de meeste mensen gaan dan ook relaties aan die eigenlijk toch niet echt zijn wat ze willen. Laten we eerlijk zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Van mij bedoel je? Nee. Gevalletje observatie. Ongeveer net zoiets.
Bedoel je dat verwachtingen niet waargemaakt worden? Dat herken ik namelijk wel ja. Vooral als het langdurig smeulende, overgeromantiseerde verwachtingen zijn vanachter een roze bril en geïnspireerd door zoetige NET5-dokterseries.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:47 schreef HLV_Siempre het volgende:
Mjah, maar veruit de meeste mensen gaan dan ook relaties aan die eigenlijk toch niet echt zijn wat ze willen. Laten we eerlijk zijn.
Is mij ook gebeurd.
Dit komt al ver in de richtingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Iemand die bereid is om mij net zo goed te laten voelen zoals ik haar wil laten voelen. Iemand die net zo geinteresseerd in mij is, zoals ik in haar. Iemand die mij net zoveel nodig wil hebben, als ik haar.
Pianomuziek maken, mag dat ook?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef clairan het volgende:
Zie topictitel
Ik val zelf als een blok voor een jongen als hij muziek voor me maakt, voor me zingt of een cd voor me samenstelt met liedjes die hij bij me vindt passen.![]()
Dat!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Iemand die bereid is om mij net zo goed te laten voelen zoals ik hem wil laten voelen. Iemand die net zo geinteresseerd in mij is, zoals ik in hem. Iemand die mij net zoveel nodig wil hebben, als ik hem.
Hoe meer ik van je zie, hoe meer ik begin te vermoeden dat jij op mij zou vallen.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:06 schreef HLV_Siempre het volgende:
Door op licht ongepaste wijze haar vrijpostigheid tentoon te spreiden, en met humor.
Ha, als dat zo is, dan is mijn insteek de enige die overeind blijft voor langdurig geluk!quote:Op zondag 23 januari 2011 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
Om vervolgens, als de verovering eenmaal beklonken is, nimmernooit meer iets dergelijks te doen. Hoeft immers niet meer. Cracks me up..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |