Ze doet een allennigquote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
http://eefjedevisser.com/#tour
Blijkbaar gaat ze een solo tour doen

Ik had toentertijd al een topic gemaakt voordat er ook maar een single was gereleasedquote:Op maandag 27 januari 2020 16:00 schreef Felagund het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er ook een Eefje-topic was, buiten het normale indie-topic.
Maar idd een mooi album.

https://m.hln.be/showbizz(...)bitterzoet~a2f58a51/quote:15 jaar na Anouk nog eens een Nederlandse op 1: Eefje De Visser scoort met album ‘Bitterzoet’
Eefje de Visser (33) komt uit Nederland, leerde een Vlaamse producer kennen en woont sinds drie jaar in Gent. Genoeg stof voor een nieuwe plaat, dus. En meteen goed voor een succesformule, want ‘Bitterzoet’ veroverde al na één week de eerste plek in de Ultratop. Dat een Nederlandse daarin slaagt, is al van Anouk in 2005 geleden.

(met een verdiende plek in de Top 2000 tot gevolg)
 (met een verdiende plek in de Top 2000 tot gevolg) 

quote:"Breakdancer Redouan Ait Chitt (Redo) treedt op met zangeres Eefje de Visser. Zij zal voor deze gelegenheid in het Engels zingen. Het lied is nog niet klaar, momenteel werkt De Visser samen met componist Eric van Tijn aan de muziek."

Kan wel even een carrièreoverzicht in vogelvlucht geven.quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:16 schreef Koekoekskind het volgende:
Een artiest die ik beter moet leren kennen. Met welke liedjes van haar kan ik beginnen om haar muziek beter te leren kennen?

Gewoon fucking goud. Live beter.quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |