Lekker Simpele opmerkingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs Syl van de Gouden kooi zong dit beter.
Wie was Syl kan het me niet herrinerenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nou denk dat juf Judith daar toch iets anders over denkt... maar ze zong het redelijk goed dat welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb mijn nick niet voor niets gekozen.quote:
Ik weet niet wat het ene met het andere te maken heeft, maar over dat eerste hoef je je geen zorgen te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat er genoeg mensen zijn die HJ een kwal vinden, zodat Simone meer stemmen krijgt, ....
Juf Judithquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou denk dat juf Judith daar toch iets anders over denkt... maar ze zong het redelijk goed dat wel
Een kwal is ie... En Simone heeft vandaag bter gezongen tot nu toe... Eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb mijn nick niet voor niets gekozen.
Ik hoop dat er genoeg mensen zijn die HJ een kwal vinden, zodat Simone meer stemmen krijgt, want Dean zong het gewoon ongelovelijk slecht.
Dat staat ook in zn planningquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:15 schreef ZaZoe het volgende:
Mocht Dean dit niet winnen kan ie nog altijd de chauffeur van Ben worden
Het zou sneu zijn als ze een jaar of 12 zijn maar ze hebben nu wel een leeftijd lijkt me dat ze het elkaar gunnen en het helemaal niet erg vinden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Dean vanavond wint, vind ik het wel sneu voor die anderen broer, want dan is hij de enige die niet gescoord heeft. Nouja, het zij zo. Gelukkig gunnen ze elkaar wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |