Uitslag is een half uur later zoals gewoonlijk om 22:00. Inclusief tijd rekken denk ik ongeveer 22:15, 22:20 dat de uiteindelijke uitslag volgt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwwww
dat houd ik nog wel vol
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:58 schreef Noelle06 het volgende:
Kijk voor het eerst popstars en hoor simone net maar wat slecht.
Waar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Frasering, ik krijg altijd jeuk van dat woord
En vergeet de enge ziektes niet!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:58 schreef Injetta het volgende:
Waarom moeten ze elke 5 minuten herhalen dat ze nog zooooo jong is? Pas 16! En dat ze het niet kan geloven....
En.. ze is ook GEGROEID.
En ze gaat ervan GENIETEN...
pffffff..
Als John de Mol ooit nog eens een nieuw talentenjacht format gaat bedenken, dan wordt het echt bijzonder als al die algemeenheden achterwege blijven.
Dus.. een talentenjacht waar nooit meer over iemands leeftijd wordt gesproken, waar geen huilende moeders/vaders/kinderen/partners in voor komen.
Waarin de kandidaten niet groeien en ook niet verplicht moeten genieten.
Waar niet voortdurend iedereen zichzelf gebleven.
En waar de kandidaten niet meteen al talenten van wereldformaat worden genoemd.
Dat dus...
Als je je afstandsbediening pakt kun je zappenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:58 schreef Injetta het volgende:
Waarom moeten ze elke 5 minuten herhalen dat ze nog zooooo jong is? Pas 16! En dat ze het niet kan geloven....
En.. ze is ook GEGROEID.
En ze gaat ervan GENIETEN...
pffffff..
Als John de Mol ooit nog eens een nieuw talentenjacht format gaat bedenken, dan wordt het echt bijzonder als al die algemeenheden achterwege blijven.
Dus.. een talentenjacht waar nooit meer over iemands leeftijd wordt gesproken, waar geen huilende moeders/vaders/kinderen/partners in voor komen.
Waarin de kandidaten niet groeien en ook niet verplicht moeten genieten.
Waar niet voortdurend iedereen zichzelf gebleven.
En waar de kandidaten niet meteen al talenten van wereldformaat worden genoemd.
Dat dus...
Dat hebben die andere gasten van game kings een keer in de uitzending gezegd maar dat was om Steven te klieren. Die kreeg heel veel brieven en twitter berichten van mensen die vroegen of hij een broer was. Hij is het dus inderdaad niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Steven Saunders van Gamekings is ook nog een broertje.
Goed advies!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je je afstandsbediening pakt kun je zappen
Achter m'n orenquote:
quote:
Ik ben voor een Reallife soapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Riann het volgende:
de moeder en de vader zijn bijna bekender als Dean zelf
De vader is af en toe TEquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Die moeder van Dean vind ik een lieverd, maar die aandachtsgeile vader mag een retourtje nemen
Dat is wel beter jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat wel weer leuk is, dat er hier twee mensen staan die willen winnen en niet dat zoetsappige "Ik ben al blij dat ik in de finale sta en we zijn vrienden en we gunnen het elkaar...", zoals het gisteren was bij TVOH.
Dean en Simone willen gewoon winnen.
Maar dan zonder die vader graag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben voor een Reallife soap
Ik hoop eigenlijk dat we na volgende week nooit meer de naam Saunders horen, maar ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Die moeder van Dean vind ik een lieverd, maar die aandachtsgeile vader mag een retourtje nemen
Dat zou er nog best wel eens van kunnen komenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben was wel op het AC brotherhood eventquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Dat hebben die andere gasten van game kings een keer in de uitzending gezegd maar dat was om Steven te klieren. Die kreeg heel veel brieven en twitter berichten van mensen die vroegen of hij een broer was. Hij is het dus inderdaad niet.
Oh noquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dan moet ze meteen de platenstudio inquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef just me het volgende:
Als ik win ga ik netjes mijn huiswerk maken
Dan koopt ze een supersnelle zeilboot en gaat Laura achterna en haar voorbij.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef just me het volgende:
Als ik win ga ik netjes mijn huiswerk maken
1. Karinaquote:
Lekker Simpele opmerkingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs Syl van de Gouden kooi zong dit beter.
Wie was Syl kan het me niet herrinerenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nou denk dat juf Judith daar toch iets anders over denkt... maar ze zong het redelijk goed dat welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb mijn nick niet voor niets gekozen.quote:
Ik weet niet wat het ene met het andere te maken heeft, maar over dat eerste hoef je je geen zorgen te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat er genoeg mensen zijn die HJ een kwal vinden, zodat Simone meer stemmen krijgt, ....
Juf Judithquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou denk dat juf Judith daar toch iets anders over denkt... maar ze zong het redelijk goed dat wel
Een kwal is ie... En Simone heeft vandaag bter gezongen tot nu toe... Eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb mijn nick niet voor niets gekozen.
Ik hoop dat er genoeg mensen zijn die HJ een kwal vinden, zodat Simone meer stemmen krijgt, want Dean zong het gewoon ongelovelijk slecht.
Dat staat ook in zn planningquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:15 schreef ZaZoe het volgende:
Mocht Dean dit niet winnen kan ie nog altijd de chauffeur van Ben worden
Het zou sneu zijn als ze een jaar of 12 zijn maar ze hebben nu wel een leeftijd lijkt me dat ze het elkaar gunnen en het helemaal niet erg vinden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Dean vanavond wint, vind ik het wel sneu voor die anderen broer, want dan is hij de enige die niet gescoord heeft. Nouja, het zij zo. Gelukkig gunnen ze elkaar wel wat.
Als jij man zou zijn zou je gewoon toegeven dat Dean klinkt als Kermit de kikkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Het is niet ALS Dean wint, maar WANNEER Dean wintHet gaat om een Popstar tenslotte, het is niet The Voice, het gaat om het totaalplaatje (niet dat ik bevooroordeeld ben of zo).
Een kind te hebben met jong talent is ook niet niets. Ik ben wel benieuwd wat de ouders van Simone denken op dit moment.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Een kwal is ie... En Simone heeft vandaag bter gezongen tot nu toe... Eens
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef just me het volgende:
Tuurlijk ben je niet bevooroordeeld Karine
Als jij een vrouw was zou je op Dean stemmenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij man zou zijn zou je gewoon toegeven dat Dean klinkt als Kermit de kikker
Dat lijkt me ook heftig!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb zelf een 14-jarige zoon die prof kan worden in basketbal in Spanje en zit daar op een internaat, dus studie en trainen.
Nee, dan was ik een vrouw met smaakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jij een vrouw was zou je op Dean stemmen
Ow, ja, dat lijkt me wel watquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vrouw die op vrouwen valt dan in dit geval
kloptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien die zijn oren zo lag heeft zitten (tot bijna in zijn nek) als Maurice...
Als je het zo ziet ben ik ook lesbisch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vrouw die op vrouwen valt dan in dit geval
ik heb gewoon digitale tv van upc ik kan dat morgen ook nog terug kijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik hoop wel dat ze om half 10 klaar zijn, dan kan ik bij ons in de PC kijken.
Als wat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik zie Pa Saunders nog een keer meedoen aan HgT trouwens.
Oh hellquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik zie Pa Saunders nog wel een keer meedoen aan HgT trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |