abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93144766
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
shit dan ben jij wel het lulletje rozenwater van de straat, mijn suggestie is om eindelijk eens je ruggengraat te tonen en die hufters dan ook daadwerkelijk aan te pakken... of ben je soms bang om buiten de wet te handelen?
Hufters met een pistool aanpakken? Door ze op hun bek te rammen zeker?

Het blijkt maar weer dat de anti-vuurwapenlobby zo ver van de realiteit afstaat als de zon van de aarde.
pi_93145243
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij woont in Rio?
En jij woont in de Veluwe, daar zie je dat niet zo snel nee.
pi_93145352
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee hoor.
De Kadafi's van de wereld kunnen zich gelukkig prijzen met gepeupel zoals jij.
pi_93156050
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hufters met een pistool aanpakken? Door ze op hun bek te rammen zeker?

Het blijkt maar weer dat de anti-vuurwapenlobby zo ver van de realiteit afstaat als de zon van de aarde.
door ze op hun bek te rammen? nee kut, koop zelf dan ook een pipa, geit.

wanneer je je dagelijks laat bedreigen met een vuurwapen roep je het ook wel over je eigen af. ze zien jou zeker dagelijks jankend aankomen op het bureau... als de popo je niet helpt, dan help je jezelf toch lekker, schijt aan de consequenties.
pi_93157428
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef von_Preussen het volgende:

Mwah, de angsthaas uithangen en voor vuurwapens pleiten terwijl er vrijwel niemand ooit oog in oog met een gevaarlijke gek heeft gestaan wil ik niet bepaald van realiteitszin getuigen. Het toont hooguit de pathethische creativiteit aan van mensen die zich gesterkt willen voelen in hun mannelijkheid en daar een wapen voor nodig hebben.
pi_93157506
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef von_Preussen het volgende:

Mwah, de angsthaas uithangen en voor vuurwapens pleiten terwijl er vrijwel niemand ooit oog in oog met een gevaarlijke gek heeft gestaan vind ik niet bepaald van realiteitszin getuigen. Het toont hooguit de pathethische creativiteit aan van mensen die zich gesterkt willen voelen in hun mannelijkheid en daar een wapen voor nodig hebben.
pi_93157623
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef apple_pie het volgende:

[..]

De Kadafi's van de wereld kunnen zich gelukkig prijzen met gepeupel zoals jij.
Nou, het is ook zo triest gesteld met de veiligheid hier.
pi_93157715
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mwah, de angsthaas uithangen en voor vuurwapens pleiten terwijl er vrijwel niemand ooit oog in oog met een gevaarlijke gek heeft gestaan vind ik niet bepaald van realiteitszin getuigen. Het toont hooguit de pathethische creativiteit aan van mensen die zich gesterkt willen voelen in hun mannelijkheid en daar een wapen voor nodig hebben.
Nee, mijn mannelijkheid trek ik op door mijn SUV, dus dat kan het niet zijn.
pi_93158054
blijkbaar denken alle hufters die jou dagelijks bedreigen met een vuurwapen heel anders over jouw mannelijkheid,.. die lachen waarschijnlijk in hun vuistje
pi_93158203
Mwah, als ze echt zo een lage dunk hebben dan hadden ze het ook wel zonder vuurwapen geprobeerd, maar dat blijkt dus anders te liggen

Ze sidderen van angst en komen daarom alleen met een vuurwapen bij mij aan.
pi_93161207
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou, het is ook zo triest gesteld met de veiligheid hier.
Dat is weer een andere kant van de discussie, maar dat is inderdaad zo. De pakkans is nihil, geweldadige criminelen krijgen kans na kans om te recidiveren en die twee keer dat ik tot nu toe met spoed politie nodig had waren ze er nooit binnen een kwartier.

Ik ben dus liever zelf voorbereid.
pi_93161299
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb in honderdduizenden kilometers nog nooit een autoongeluk gehad, toch doe ik elke keer een gordel om. Beetje onrealistisch en overbodig, maar better safe than sorry zeg ik dan maar.
pi_93200227
Eigenlijk best bizar dat er zoveel mensen zodanig zijn geïndoctrineerd door de media/overheid, dat ze vinden dat ze zichzelf en geliefden niet effectief mogen verdedigen. Als het woord vuurwapen valt bij de anti wapen lobby, dan vervalt opeens elke zin van realiteit. Ze willen niet inzien dat er minder criminaliteit en geweld door komt, ook al tonen duizenden onderzoeken en statistieken dat aan.
pi_93208426
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Dat is weer een andere kant van de discussie, maar dat is inderdaad zo.
Bron?

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:12 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Ik heb in honderdduizenden kilometers nog nooit een autoongeluk gehad, toch doe ik elke keer een gordel om. Beetje onrealistisch en overbodig, maar better safe than sorry zeg ik dan maar.
Onzinnige vergelijking; het is nog maar zeer de vraag of het er veiliger op wordt wanneer weer mensen een wapen gaan dragen.
pi_93208756
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef kontknager het volgende:
Eigenlijk best bizar dat er zoveel mensen zodanig zijn geïndoctrineerd door de media/overheid, dat ze vinden dat ze zichzelf en geliefden niet effectief mogen verdedigen.
Dat mag wel, alleen leven we in een staat waarin het geweldsmonopolie bij een voornamelijk neutrale partij in handen ligt. Gelukkig.

quote:
Als het woord vuurwapen valt bij de anti wapen lobby, dan vervalt opeens elke zin van realiteit.
Lolwut? Suggereren dat Nederland een soort tweede Rio is, getuigt niet bepaald van realiteitszin.

quote:
Ze willen niet inzien dat er minder criminaliteit en geweld door komt, ook al tonen duizenden onderzoeken en statistieken dat aan.
Volgens mij is in eerdere topics ook al gebleken dat je verbanden legt die er niet zijn, of op z'n minst de nodige nuancering behoeven.
pi_93208795
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat mag wel, alleen leven we in een staat waarin het geweldsmonopolie bij een voornamelijk neutrale partij in handen ligt. Gelukkig.
Criminelen zijn idd een neutrale partij. Chapeau! *O*
pi_93208992
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:24 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Criminelen zijn idd een neutrale partij. Chapeau! *O*
Lezen is kennelijk niet je sterkste kant; die hebben daar geen recht op.
pi_93209146
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lezen is kennelijk niet je sterkste kant; die hebben daar geen recht op.
Goh, maar ze hebben wel vuurwapens en eigenen zich daardoor een deel van geweldsmonopolie toe.....
pi_93213950
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef Xa1pt het volgende:

En daarbij wordt vergeten dat de politie nooit meteen aanwezig kan zijn zodra iemand vermoord/verminkt/verkracht/beroofd wordt. Ofwel de politie is alleen nuttig om een aangifte op te nemen, een misdrijf op te lossen of een foto van je lijk te nemen. En nee je mag jezelf niet effectief verdedigen, omdat je weerloos bent tegen een gewapende crimineel (tenzij je illegaal een wapen bij je hebt) Nog een geheimpje, politieagenten gebruiken meestal alleen hun wapens als ze zelf in gevaar zijn. Waarom hebben hun wel het recht om zichzelf effectief te kunnen verdedigen? Zeker als je weet dat ze slordiger omgaan met hun wapens dan burgers met een verlof? (drie dodelijke incidenten onder sportschutters binnen 15 jaar, tegenover een veelvoud van incidenten onder agenten)

quote:
Lolwut? Suggereren dat Nederland een soort tweede Rio is, getuigt niet bepaald van realiteitszin.
Nee hoor, dat zie je mij nergens doen. Er vallen alleen meer slachtoffers dan nodig. Daarom is het belachelijk om tegen effectieve zelfverdediging te zijn.

quote:
Volgens mij is in eerdere topics ook al gebleken dat je verbanden legt die er niet zijn, of op z'n minst de nodige nuancering behoeven.
Eigenaardige opmerking. Ik onderbouw vrijwel alles met een legioen aan bronnen en statistieken. Het zou je sieren om dat ook te doen. Helaas voor jou is dat onmogelijk, omdat er geen bronnen bestaan die jou uitkomen (alhoewel, misschien kan je de bradycampaign gebruiken :+) Nee die ongefundeerde leugenachtige hersenspinsels van jou voegen wat toe aan de discussie :+

Goed, ik zal je neus maar even weer in de feiten drukken voordat je het weer vergeet. Of komen deze bronnen van oa. overheidsdiensten en hoogwaardige media je weer niet uit? :+ :

Engeland, bijna een verdubbeling van illegaal vuurwapengeweld na het verbod op handvuurwapens:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/1440764.stm
http://www.dailymail.co.u(...)-goes-89-decade.html
http://www.liberty-page.com/issues/firearms/control/ukutopia.html
http://www.fff.org/comment/com0512f.asp
http://archive.newsmax.co(...)01/3/21/205139.shtml
--
Detroit, FBI rapporteert meer gewelddadige misdaden na het verbannen van vuurwapens:

http://www.mlive.com/news(...)me_up_detroit_a.html
--
Australië, resultaten van het verbod op wapens ter behoeve van zelfverdediging:

http://www.geoffmetcalf.com/aus.html
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=15304
http://www.gunsandcrime.org/aussiegc.html
--
Zwitserland, ondanks 6 miljoen inwoners en ~ 1,5 miljoen wapens bijna geen criminaliteit:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/1566715.stm
--

Europa, landen met de strengste wapenwetten t.b.v. zelfverdediging hebben de zwaarste vormen van criminaliteit

http://www.telegraph.co.u(...)an-crime-league.html
--

En als je de tijd hebt om echt een pil aan statistieken en onderzoeken te lezen:

http://law.bepress.com/cg(...)212&context=expresso

Oja, we vergeten we ook voor het gemak dat het veiliger is in landen als Noorwegen, Zweden, Zwitserland, Tjechië, Canada en meer.
En dat terwijl daar enorme nummers legale wapens in het bezit zijn van wetsgetrouwe burgers. Think again!

Geen discussie meer aub. dat meer legale wapens niet helpen om misdaad te verminderen. Als je nog steeds niet
overtuigd bent, dan moet je stoppen om jezelf voor de gek te houden en je ongelijk te accepteren.
pi_95257690
Opnieuw schietpartij in Alphen a/d Rijn

Goed idee dat legaliseren.
pi_95258714
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef drumstickNL het volgende:
Opnieuw schietpartij in Alphen a/d Rijn

Goed idee dat legaliseren.
Dan had een legaal bewapende burger hem misschien kunnen uitschakelen waardoor er minder slachtoffers waren gevallen ja.
pi_95258870
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:10 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Dan had een legaal bewapende burger hem misschien kunnen uitschakelen waardoor er minder slachtoffers waren gevallen ja.
Als een idioot een wapen pakt en om zich heen gaat schieten? Vast een zeker :')
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_95258938
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als een idioot een wapen pakt en om zich heen gaat schieten? Vast een zeker :')
Ja hoor, wat snap je er niet aan?

Drager ziet/hoort de schutter, trekt zijn wapen, en opent het vuur. Hoe het verder loopt is moeilijk te voorspellen, maar als de drager goed getraind is...
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:17:39 #199
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_95258991
Lijkt mij ook niet echt van groot nut bij dit soort mafkezen.
Je hebt dat ding thuis, niet in je rugzak.

;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_95259003
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:16 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Ja hoor, wat snap je er niet aan?

Drager ziet/hoort de schutter, trekt zijn wapen, en opent het vuur. Hoe het verder loopt is moeilijk te voorspellen, maar als de drager goed getraind is...
Dan krijg je een massaal vuurgevecht. Topidee :').

Maar goed dit boort iedere hoop voor de wapenfetisjisten in Nederland weer voor jaren de grond in.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')