Hufters met een pistool aanpakken? Door ze op hun bek te rammen zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
shit dan ben jij wel het lulletje rozenwater van de straat, mijn suggestie is om eindelijk eens je ruggengraat te tonen en die hufters dan ook daadwerkelijk aan te pakken... of ben je soms bang om buiten de wet te handelen?
door ze op hun bek te rammen? nee kut, koop zelf dan ook een pipa, geit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hufters met een pistool aanpakken? Door ze op hun bek te rammen zeker?
Het blijkt maar weer dat de anti-vuurwapenlobby zo ver van de realiteit afstaat als de zon van de aarde.
Mwah, de angsthaas uithangen en voor vuurwapens pleiten terwijl er vrijwel niemand ooit oog in oog met een gevaarlijke gek heeft gestaan wil ik niet bepaald van realiteitszin getuigen. Het toont hooguit de pathethische creativiteit aan van mensen die zich gesterkt willen voelen in hun mannelijkheid en daar een wapen voor nodig hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef von_Preussen het volgende:
Het blijkt maar weer dat de anti-vuurwapenlobby zo ver van de realiteit afstaat als de zon van de aarde.
Mwah, de angsthaas uithangen en voor vuurwapens pleiten terwijl er vrijwel niemand ooit oog in oog met een gevaarlijke gek heeft gestaan vind ik niet bepaald van realiteitszin getuigen. Het toont hooguit de pathethische creativiteit aan van mensen die zich gesterkt willen voelen in hun mannelijkheid en daar een wapen voor nodig hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef von_Preussen het volgende:
Nou, het is ook zo triest gesteld met de veiligheid hier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:15 schreef apple_pie het volgende:
[..]
De Kadafi's van de wereld kunnen zich gelukkig prijzen met gepeupel zoals jij.
Nee, mijn mannelijkheid trek ik op door mijn SUV, dus dat kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, de angsthaas uithangen en voor vuurwapens pleiten terwijl er vrijwel niemand ooit oog in oog met een gevaarlijke gek heeft gestaan vind ik niet bepaald van realiteitszin getuigen. Het toont hooguit de pathethische creativiteit aan van mensen die zich gesterkt willen voelen in hun mannelijkheid en daar een wapen voor nodig hebben.
Dat is weer een andere kant van de discussie, maar dat is inderdaad zo. De pakkans is nihil, geweldadige criminelen krijgen kans na kans om te recidiveren en die twee keer dat ik tot nu toe met spoed politie nodig had waren ze er nooit binnen een kwartier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou, het is ook zo triest gesteld met de veiligheid hier.
Ik heb in honderdduizenden kilometers nog nooit een autoongeluk gehad, toch doe ik elke keer een gordel om. Beetje onrealistisch en overbodig, maar better safe than sorry zeg ik dan maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, de angsthaas uithangen en voor vuurwapens pleiten terwijl er vrijwel niemand ooit oog in oog met een gevaarlijke gek heeft gestaan vind ik niet bepaald van realiteitszin getuigen. Het toont hooguit de pathethische creativiteit aan van mensen die zich gesterkt willen voelen in hun mannelijkheid en daar een wapen voor nodig hebben.
Bron?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:10 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Dat is weer een andere kant van de discussie, maar dat is inderdaad zo.
Onzinnige vergelijking; het is nog maar zeer de vraag of het er veiliger op wordt wanneer weer mensen een wapen gaan dragen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:12 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Ik heb in honderdduizenden kilometers nog nooit een autoongeluk gehad, toch doe ik elke keer een gordel om. Beetje onrealistisch en overbodig, maar better safe than sorry zeg ik dan maar.
Dat mag wel, alleen leven we in een staat waarin het geweldsmonopolie bij een voornamelijk neutrale partij in handen ligt. Gelukkig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef kontknager het volgende:
Eigenlijk best bizar dat er zoveel mensen zodanig zijn geïndoctrineerd door de media/overheid, dat ze vinden dat ze zichzelf en geliefden niet effectief mogen verdedigen.
Lolwut? Suggereren dat Nederland een soort tweede Rio is, getuigt niet bepaald van realiteitszin.quote:Als het woord vuurwapen valt bij de anti wapen lobby, dan vervalt opeens elke zin van realiteit.
Volgens mij is in eerdere topics ook al gebleken dat je verbanden legt die er niet zijn, of op z'n minst de nodige nuancering behoeven.quote:Ze willen niet inzien dat er minder criminaliteit en geweld door komt, ook al tonen duizenden onderzoeken en statistieken dat aan.
Criminelen zijn idd een neutrale partij. Chapeau!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat mag wel, alleen leven we in een staat waarin het geweldsmonopolie bij een voornamelijk neutrale partij in handen ligt. Gelukkig.
Lezen is kennelijk niet je sterkste kant; die hebben daar geen recht op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Criminelen zijn idd een neutrale partij. Chapeau!
Goh, maar ze hebben wel vuurwapens en eigenen zich daardoor een deel van geweldsmonopolie toe.....quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lezen is kennelijk niet je sterkste kant; die hebben daar geen recht op.
En daarbij wordt vergeten dat de politie nooit meteen aanwezig kan zijn zodra iemand vermoord/verminkt/verkracht/beroofd wordt. Ofwel de politie is alleen nuttig om een aangifte op te nemen, een misdrijf op te lossen of een foto van je lijk te nemen. En nee je mag jezelf niet effectief verdedigen, omdat je weerloos bent tegen een gewapende crimineel (tenzij je illegaal een wapen bij je hebt) Nog een geheimpje, politieagenten gebruiken meestal alleen hun wapens als ze zelf in gevaar zijn. Waarom hebben hun wel het recht om zichzelf effectief te kunnen verdedigen? Zeker als je weet dat ze slordiger omgaan met hun wapens dan burgers met een verlof? (drie dodelijke incidenten onder sportschutters binnen 15 jaar, tegenover een veelvoud van incidenten onder agenten)quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef Xa1pt het volgende:
Dat mag wel, alleen leven we in een staat waarin het geweldsmonopolie bij een voornamelijk neutrale partij in handen ligt. Gelukkig.
Nee hoor, dat zie je mij nergens doen. Er vallen alleen meer slachtoffers dan nodig. Daarom is het belachelijk om tegen effectieve zelfverdediging te zijn.quote:Lolwut? Suggereren dat Nederland een soort tweede Rio is, getuigt niet bepaald van realiteitszin.
Eigenaardige opmerking. Ik onderbouw vrijwel alles met een legioen aan bronnen en statistieken. Het zou je sieren om dat ook te doen. Helaas voor jou is dat onmogelijk, omdat er geen bronnen bestaan die jou uitkomen (alhoewel, misschien kan je de bradycampaign gebruikenquote:Volgens mij is in eerdere topics ook al gebleken dat je verbanden legt die er niet zijn, of op z'n minst de nodige nuancering behoeven.
Dan had een legaal bewapende burger hem misschien kunnen uitschakelen waardoor er minder slachtoffers waren gevallen ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef drumstickNL het volgende:
Opnieuw schietpartij in Alphen a/d Rijn
Goed idee dat legaliseren.
Als een idioot een wapen pakt en om zich heen gaat schieten? Vast een zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:10 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Dan had een legaal bewapende burger hem misschien kunnen uitschakelen waardoor er minder slachtoffers waren gevallen ja.
Ja hoor, wat snap je er niet aan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als een idioot een wapen pakt en om zich heen gaat schieten? Vast een zeker
Dan krijg je een massaal vuurgevecht. Topideequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:16 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Ja hoor, wat snap je er niet aan?
Drager ziet/hoort de schutter, trekt zijn wapen, en opent het vuur. Hoe het verder loopt is moeilijk te voorspellen, maar als de drager goed getraind is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |