Valt wel mee denk ik. Hij selecteert heel specifiek de posts waarop hij reageert, de zinnetjes die hij zegt zijn nog wel te hard-coden. Het zou pas echt indrukwekkend zijn als hij op vrijwel elke post zo kon reageren en dan ook nog echt een discussie kon voeren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef tha_one het volgende:
[..]
Als je zo'n bot kunt schrijven om op een internetforum te posten dan zijn we dichter bij het slagen voor een simpele turingtest als ik gedacht had.
Mh... Aannemelijk.quote:
Nope.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:39 schreef MrManiak het volgende:
[..]
In ander vraagnieuws: zou de bot hier ook hebben gepost?
Lijkt me niet, die was al geregistreerd in 2006.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:20 schreef Thomass het volgende:
We zullen zien of het ExperimentalFrentalMental is Evolutie in het Nieuws #2
Staat bovenaan in de poll, vandaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:26 schreef Diabox het volgende:
[..]
Lijkt me niet, die was al geregistreerd in 2006.
Laten we het hopenquote:
Dat zou een bot met humor zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Sander het volgende:
Die maakte ooit users voor rotte vis uit omdat ze instant warme-choco dronken in plaats van melk+suiker+cacao.
En daar bleef het niet bijquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Sander het volgende:
Die maakte ooit users voor rotte vis uit omdat ze instant warme-choco dronken in plaats van melk+suiker+cacao.
Autistische automatische FOK!ker (bot-user) gemaakt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Sander het volgende:
Zaterdag heeft hij beloofd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef LXIV het volgende:
TS moet maar eens met zijn naam over de brug komen, zoals beloofd. Anders geloof ik het niet.
Dat klopt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef .aeon het volgende:
Het heers-aspect blijft daarentegen nog uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |