Mmmh, zou niet overeenkomen met de uitspraken van TS, maar wie weet!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:40 schreef Sander het volgende:
Het was al die tijd de topicstarter zelf!
Nee joh, TS veel minder lang actief op Fok dan zijn botquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:40 schreef Sander het volgende:
Het was al die tijd de topicstarter zelf!
Klopt dusquote:
ditquote:Op zondag 30 januari 2011 10:13 schreef Wootism het volgende:
Ik denk dat TS alle commotie niet had verwacht en zich geen raad weet hoe bij het moet gaan vertellen dat het eigenlijk bullshit is!
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:46 schreef thabit het volgende:
Wel grappig dat mensen toch redelijk eensgezind werden over wie de bot dan was.
Als het waar is dan heb je dat knap gedaanquote:Op maandag 31 januari 2011 14:20 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Oh sorry. Had ik al gezegd dat het inderdaad bankfurt was?
Wat is dit nou voor lame reactie in je eigen topic?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:20 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Oh sorry. Had ik al gezegd dat het inderdaad bankfurt was?
Leuk, dan kan iedereen z'n eigen bot makenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:24 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Zit nu op school, dus nog even geduld voor de code.
Dat is zielig voor Lambiekje. Zijn enige forumvriendje wordt dan loco.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef OVchipkaart het volgende:
Kun je het script van bankfurt niet zo aanpassen dat hij onder elke post een linkje naar dit topic plaatst ofzo.
Of iets waardoor hij helemaal psycho wordt, alleen maar reageren in het duits ofzo
Misschien postte TS er toen zelf nog mee en "iets meer dan een jaar geleden" pas als bot?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef Maanvis het volgende:
hmm
Melkkoe als auto
Hoe komt bankfurt erbij om zo'n topique te openen dan?
Of is de user ook pas iets meer dan een jaar geleden aangemaakt? In dat geval voldoet Bankfurt natuurlijk sowieso niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:39 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Voor mijn project "solipsisme 2.0", heb ik een automatische fok!ker gemaakt (niet dit account), iets meer dan een jaar geleden.
Ik hou niet van zinnen die beginnen met het woord misschien.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien postte TS er toen zelf nog mee en "iets meer dan een jaar geleden" pas als bot?
Nee, maar ik ga er dan ook vanuit dat het geen bot is.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef Maanvis het volgende:
Ik hou niet van zinnen die beginnen met het woord misschien.
Kun je concrete posts vinden die 100% zeker van een bot af komen?
mwah, groena (van metro steve) kwam ook behoorlijk ver.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:38 schreef Wootism het volgende:
Haha dit is echt dikke onzin allemaal.
Ik heb net enkele topics en reacties gelezen van Bankfurt, en dit kan dus geen bot zijn.
Als dit wel zo is, dan zou TheLoneGunman de tot nu toe meest geavanceerde AI hebben gescript.
Dus hoax.
Hmm, botje 2 to the rescuequote:
Dit dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:38 schreef Wootism het volgende:
Haha dit is echt dikke onzin allemaal.
Ik heb net enkele topics en reacties gelezen van Bankfurt, en dit kan dus geen bot zijn.
Als dit wel zo is, dan zou TheLoneGunman de tot nu toe meest geavanceerde AI hebben gescript.
Dus hoax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |