Dan kijken er nog maar 3 mensen, die man is absoluut niet grappig. Zet dan een echte comedian neer zoals Chris Rock of Dave Chappellequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stil jij, Jeff Dunham moet 24/7 op CC.
Chris ROCK!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan kijken er nog maar 3 mensen, die man is absoluut niet grappig. Zet dan een echte comedian neer zoals Chris Rock of Dave Chappelle
Mehehehequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij kan wel meer niet aan.
Neem 'm mee, wordtie hard van.
Dooeeeiiiquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan kijken er nog maar 3 mensen, die man is absoluut niet grappig. Zet dan een echte comedian neer zoals Chris Rock of Dave Chappelle
Of die ene dikke, ben even vergeten hoe die heet. Die altijd grappen maakt over zijn eigen dikheidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gaafquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga!
Militaire Hangar is eindelijk weer eens open! Dus even kijken naar onze F-16's en ander soort spul wat er staat
DromenVanger ik zie jou straks bij het avond eten
Arriverderci!
Have funquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga!
Militaire Hangar is eindelijk weer eens open! Dus even kijken naar onze F-16's en ander soort spul wat er staat
Arriverderci!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga!
Arriverderci!
Ojaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is queen? met we will rock you?![]()
![]()
Bart moet ik jou stompen geven?quote:
Beter neemt iemand het op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
In het uur hierna word ik geintervieuwt door Amoebe, live, met nasty vragen ofzo. Zegtie.god no
Dit! dan blijf ik nog heel even...quote:
Gelieve dat niet te doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bart moet ik jou stompen geven?
Neem het op, ik ga zo wegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
In het uur hierna word ik geintervieuwt door Amoebe, live, met nasty vragen ofzo. Zegtie.god no
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Burnaboy gaat ook naar Rise Against.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dit! dan blijf ik nog heel even...
we gaan over een half urrtje! dus doe snel! !
Ik kan zo naar Tilburg komen hoor.quote:
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan zo naar Tilburg komen hoor.
Ok ik kom eraan.quote:
zon 3-4 jaar geleden in Grunn was ook heftig!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Burnaboy gaat ook naar Rise Against.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen, vriend?
quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat gaan dezen topics langzaam.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vandaar de naam SlowChat, het is geen msn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
SwJquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vandaar de naam SlowChat, het is geen msn.
iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niet gekliktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:59 schreef PiRANiA het volgende:
iedereen zit hier: Aanbid hier PiRANiA
Msn gaat bij mij net zo sloomquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vandaar de naam SlowChat, het is geen msn.
Jij zegt(13:47):quote:
Doeiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Naja, ik moet ervandoor, een beeldscherm uitzoeken
Latuurrr mensen!
Doei GE
Sterk gesprekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij zegt(13:47):
Hoi
Hij zegt(13:49):
Hey
Jij zegt(13:50):
Alles goed?
Hij zegt(13:51):
Ja metjou
Jij zegt(13:53):
Jahoor
Nogwat gedaan?
Hij zegt(13:56):
Nee jij?
Jij zegt(13:58):
Nee ook niet veel.
Hij zegt (14:01)
He, ik ga ervandoor
Jij zegt (14:02):
Oké, doei
Dagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Naja, ik moet ervandoor, een beeldscherm uitzoeken
Latuurrr mensen!
Doei DV
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij zegt(13:47):
Hoi
Hij zegt(13:49):
Hey
Jij zegt(13:50):
Alles goed?
Hij zegt(13:51):
Ja metjou
Jij zegt(13:53):
Jahoor
Nogwat gedaan?
Hij zegt(13:56):
Nee jij?
Jij zegt(13:58):
Nee ook niet veel.
Hij zegt (14:01)
He, ik ga ervandoor
Jij zegt (14:02):
Oké, doei
Van een westernquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Amoeba het volgende:
Godver, weet niemand wat dit is? Cultuurbarbaren.
Ennio Morricone?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Amoeba het volgende:
quote:
Een eckte cultuurbarbaar kerft zijn naam met een mes in een oude Egyptische pyramide.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:03 schreef Amoeba het volgende:
Scheld niet met Kanker maatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:09 schreef Amoeba het volgende:
Kanker, live input stond off.
Herhaal het na Guns n Roses nog wel ff.
Alleen toen je begon zei je wat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:09 schreef Amoeba het volgende:
Kanker, live input stond off.
Herhaal het na Guns n Roses nog wel ff.
Als je dat niet wil zien moet je van Fok! vertrekkenquote:
ooh lekker , heb er ook gelijk zin inquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:09 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je dat niet wil zien moet je van Fok! vertrekken
Ik had gister een zak gekocht, en nu net m'n laatste handje er uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:10 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ooh lekker , heb er ook gelijk zin in
Je iets van het "woord" kanker aantrekken is trouwens ook al best zielig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Nog triester, Je kwetst hier tig mensen mee,
Vrijheid van posten hier. Kun je hier niet tegen, vertrek dan. Huiliequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
snoepkont !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had gister een zak gekocht, en nu net m'n laatste handje er uitNu is het op.
Het is maar net hoe je je het aantrekt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
blijven lachen !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik moet zo naar de dokter![]()
ze is schijnbaar toch nie zo best neergekomen.
buurman gaat rijdenwant ik ben nog steeds een beetje dronken.
al voel ik me wel redelijk nuchter nu
Dit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je je het aantrekt.
Bij mij in de familie zijn mensen aan kanker doodgegaan maar ik zie de ziekte en het gebruik als krachtterm los van elkaar.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is wel moeilijk.. ze zit de hele tijd op de bank te jankenquote:
En jij maar lachenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dan juist lachen !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is wel moeilijk.. ze zit de hele tijd op de bank te janken
Een heerlijk uurtje van Toon en 2 uurtjes Koelkastquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:13 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
daar ben ik weer heb ik nog wat gemist?
ik moest van driepink doorgeven dat tie een nieuwe telefoon heb![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:13 schreef Faux. het volgende:
Nieuws Informatie Systeem ondergaat nu een grote software- en databaseüpgrade, dus ik heb geen nieuws tot woensdag denk ik.
Zo lang?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:13 schreef Faux. het volgende:
Nieuws Informatie Systeem ondergaat nu een grote software- en databaseüpgrade, dus ik heb geen nieuws tot woensdag denk ik.
Oké,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:13 schreef Faux. het volgende:
het was ook super grappig.. en ze lachte eerst ook... maar later niet meerquote:
Mensen uitlachen is nooit grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het was ook super grappig.. en ze lachte eerst ook... maar later niet meer![]()
en he.. ben dronken hoor
DROMENVANGERTJES NIEUWS! WAT DOE JE!?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:13 schreef Faux. het volgende:
Leedvermaak is grappig, tenzij de mensen echt lijden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mensen uitlachen is nooit grappig
sorry.. doek automatisch... tenzij het er super pijnlijk uitziet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mensen uitlachen is nooit grappig
Woensdag is wel het aller uiterstequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo lang?![]()
Da's niet normaal hoor3 uur down is al veel.
sterkte !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga.. de buurman is dr.. tot later![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:16 schreef Faux. het volgende:
[..]
Woensdag is wel het aller uiterste
Maar inderdaad, het duurt lang. Ik moet al het oude nieuws omzetten naar de nieuwe database-structuur en de software waarop het NIS draait is daar niet echt voor gemaakt. En ik moet nog even de laatste bugs pletten in NIS-CMS versie 0.2, en die moet ik straks dus ook weer installeren. Technische mededeling komt straks op het NIS
Dit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je hebt een echo.
En een accent
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:19 schreef Graseter het volgende:
Die stem, het doet mijn oren een orgasme geven.
Ik dacht ook al, nou, daar komt een heel interview.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Was dit het? Ik had spannende vragen verwacht.
Ik had spannende antwoorden verwacht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Was dit het? Ik had spannende vragen verwacht.
Je hebt DV gemistquote:
Ik vond het eerste antwoordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik had spannende antwoorden verwacht.
Er zit een volledig systeem achter, scroll maar helemaal naar beneden op deze pagina, daar zie je Inloggen - Nieuws Posten - Administratie staan. Bij administratie kon ook ook usernotes doen en mensen van het systeem verbannen. Het is niet zo dat ik elke keer het nieuws via de database postte of steeds een HTML-bestand bijwerktequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vond het er best simpel uitzien, leek er niet op dat er echt een systeem achter zat.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef Dalando het volgende:
Dude ik hoor je typen en klikken en fappen:')
Aha, ok.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Er zit een volledig systeem achter, scroll maar helemaal naar beneden op deze pagina, daar zie je Inloggen - Nieuws Posten - Administratie staan. Bij administratie kon ook ook usernotes doen en mensen van het systeem verbannen. Het is niet zo dat ik elke keer het nieuws via de database postte of steeds een HTML-bestand bijwerkte
Maar dat het er simpel uit ziet heb je gelijk in, maar daar wordt dus aan gewerkt
Je hebt niks gemist, 't stelde niks voor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef JApieman het volgende:
Oh, NEIN! heeft iemand het opgenomen?
Dat wil ik graag zelf beoordelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, 't stelde niks voor.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:25 schreef OhLaLa het volgende:
Je hebt niks gemist , maar ze heeft wel een ontzettende lieve stem.
Ja, dat wist ik alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:25 schreef OhLaLa het volgende:
Je hebt niks gemist , maar ze heeft wel een ontzettende lieve stem.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Je hebt DV gemist, dus ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ik tune net in, maar als ik het zo lees is het spannendste al geweest en kan ik het met een gerust hart uitzetten dus?
Nee..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ik tune net in, maar als ik het zo lees is het spannendste al geweest en kan ik het met een gerust hart uitzetten dus?
Nee. Ik ga die prankcall nog doen. En goed. Laat die gast dan maar kapotvallenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
wil je mij bellenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet die gast spreken die ik dalijk wil bellen, maar hij is er niet. Terwijl hij er wel zou zijn...
Bel mij weer. En stel deze keer wat spannende vragen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet die gast spreken die ik dalijk wil bellen, maar hij is er niet. Terwijl hij er wel zou zijn...
Hier ben ik het mee eens!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bel mij weer. En stel deze keer wat spannende vragen.
Kan ook. Doe ik. Kwart voor 2 als die gast er niet is. Godverdomme, Belgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kutmod!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ik voelde plaatsvervangende schaamte
Wat voor vragen kreeg je voor je neus dan? Saus erop of ernaast, binnen of buiten? Zulk soort?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je voor het eerst sex had?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze is pas 15quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef Berenklem het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je voor eht eerst sex had?
Hoe was het?
Met wie?
ziets?
Dat kan ik zelf wel verzinnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef Berenklem het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je voor eht eerst sex had?
Hoe was het?
Met wie?
ziets?
Wat is het opmerkelijkste wat je deze week hebt meegemaakt, en of ik nog een request had.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat voor vragen kreeg je voor je neus dan? Saus erop of ernaast, binnen of buiten? Zulk soort?
Ik vul het wel voor haar in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef Berenklem het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je voor het eerst sex had?
Hoe was het?
Met wie?
ziets?
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:30 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een lijstje voor jullie gemaakt, wie gaat er met mij mee?
http://www.013.nl/event/3484_my_chemical_romance
http://www.013.nl/event/3562_judas_priest
http://www.013.nl/event/3474_children_of_bodom
Ik ook niet, sorry.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:30 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een lijstje voor jullie gemaakt, wie gaat er met mij mee?
http://www.013.nl/event/3484_my_chemical_romance
http://www.013.nl/event/3562_judas_priest
http://www.013.nl/event/3474_children_of_bodom
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vul het wel voor haar in.
Hoe oud was je toen je voor het eerst sex had? 15
Hoe was het? Hij kreeg hem er niet in.
Met wie? Dalando.
_Fanta pls stay!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:31 schreef _Fanta het volgende:
ik kan beter afsluiten, ik weet ma god nie waar ik de afgelopen uren was. alles loopt door elkaar hier. tijdsbesef is gone. of jullie moetten zoiets hebben van _Fanta pls stay!!!. maar denk het nie toch? trouwens zag SWJ in topic was, toffe mod vind ik die, Respecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |