Ik vond het eerste antwoordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik had spannende antwoorden verwacht.
Er zit een volledig systeem achter, scroll maar helemaal naar beneden op deze pagina, daar zie je Inloggen - Nieuws Posten - Administratie staan. Bij administratie kon ook ook usernotes doen en mensen van het systeem verbannen. Het is niet zo dat ik elke keer het nieuws via de database postte of steeds een HTML-bestand bijwerktequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vond het er best simpel uitzien, leek er niet op dat er echt een systeem achter zat.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef Dalando het volgende:
Dude ik hoor je typen en klikken en fappen:')
Aha, ok.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Er zit een volledig systeem achter, scroll maar helemaal naar beneden op deze pagina, daar zie je Inloggen - Nieuws Posten - Administratie staan. Bij administratie kon ook ook usernotes doen en mensen van het systeem verbannen. Het is niet zo dat ik elke keer het nieuws via de database postte of steeds een HTML-bestand bijwerkte
Maar dat het er simpel uit ziet heb je gelijk in, maar daar wordt dus aan gewerkt
Je hebt niks gemist, 't stelde niks voor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef JApieman het volgende:
Oh, NEIN! heeft iemand het opgenomen?
Dat wil ik graag zelf beoordelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, 't stelde niks voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |