quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:19 schreef Graseter het volgende:
Die stem, het doet mijn oren een orgasme geven.
Ik dacht ook al, nou, daar komt een heel interview.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Was dit het? Ik had spannende vragen verwacht.
Ik had spannende antwoorden verwacht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Was dit het? Ik had spannende vragen verwacht.
Je hebt DV gemistquote:
Ik vond het eerste antwoordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik had spannende antwoorden verwacht.
Er zit een volledig systeem achter, scroll maar helemaal naar beneden op deze pagina, daar zie je Inloggen - Nieuws Posten - Administratie staan. Bij administratie kon ook ook usernotes doen en mensen van het systeem verbannen. Het is niet zo dat ik elke keer het nieuws via de database postte of steeds een HTML-bestand bijwerktequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vond het er best simpel uitzien, leek er niet op dat er echt een systeem achter zat.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef Dalando het volgende:
Dude ik hoor je typen en klikken en fappen:')
Aha, ok.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Er zit een volledig systeem achter, scroll maar helemaal naar beneden op deze pagina, daar zie je Inloggen - Nieuws Posten - Administratie staan. Bij administratie kon ook ook usernotes doen en mensen van het systeem verbannen. Het is niet zo dat ik elke keer het nieuws via de database postte of steeds een HTML-bestand bijwerkte
Maar dat het er simpel uit ziet heb je gelijk in, maar daar wordt dus aan gewerkt
Je hebt niks gemist, 't stelde niks voor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:23 schreef JApieman het volgende:
Oh, NEIN! heeft iemand het opgenomen?
Dat wil ik graag zelf beoordelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, 't stelde niks voor.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:25 schreef OhLaLa het volgende:
Je hebt niks gemist , maar ze heeft wel een ontzettende lieve stem.
Ja, dat wist ik alquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:25 schreef OhLaLa het volgende:
Je hebt niks gemist , maar ze heeft wel een ontzettende lieve stem.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Je hebt DV gemist, dus ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ik tune net in, maar als ik het zo lees is het spannendste al geweest en kan ik het met een gerust hart uitzetten dus?
Nee..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ik tune net in, maar als ik het zo lees is het spannendste al geweest en kan ik het met een gerust hart uitzetten dus?
Nee. Ik ga die prankcall nog doen. En goed. Laat die gast dan maar kapotvallenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
wil je mij bellenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet die gast spreken die ik dalijk wil bellen, maar hij is er niet. Terwijl hij er wel zou zijn...
Bel mij weer. En stel deze keer wat spannende vragen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:26 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet die gast spreken die ik dalijk wil bellen, maar hij is er niet. Terwijl hij er wel zou zijn...
Hier ben ik het mee eens!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bel mij weer. En stel deze keer wat spannende vragen.
Kan ook. Doe ik. Kwart voor 2 als die gast er niet is. Godverdomme, Belgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kutmod!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ik voelde plaatsvervangende schaamte
Wat voor vragen kreeg je voor je neus dan? Saus erop of ernaast, binnen of buiten? Zulk soort?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je voor het eerst sex had?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze is pas 15quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef Berenklem het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je voor eht eerst sex had?
Hoe was het?
Met wie?
ziets?
Dat kan ik zelf wel verzinnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef Berenklem het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je voor eht eerst sex had?
Hoe was het?
Met wie?
ziets?
Wat is het opmerkelijkste wat je deze week hebt meegemaakt, en of ik nog een request had.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat voor vragen kreeg je voor je neus dan? Saus erop of ernaast, binnen of buiten? Zulk soort?
Ik vul het wel voor haar in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:28 schreef Berenklem het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je voor het eerst sex had?
Hoe was het?
Met wie?
ziets?
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:30 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een lijstje voor jullie gemaakt, wie gaat er met mij mee?
http://www.013.nl/event/3484_my_chemical_romance
http://www.013.nl/event/3562_judas_priest
http://www.013.nl/event/3474_children_of_bodom
Ik ook niet, sorry.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:30 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een lijstje voor jullie gemaakt, wie gaat er met mij mee?
http://www.013.nl/event/3484_my_chemical_romance
http://www.013.nl/event/3562_judas_priest
http://www.013.nl/event/3474_children_of_bodom
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vul het wel voor haar in.
Hoe oud was je toen je voor het eerst sex had? 15
Hoe was het? Hij kreeg hem er niet in.
Met wie? Dalando.
_Fanta pls stay!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:31 schreef _Fanta het volgende:
ik kan beter afsluiten, ik weet ma god nie waar ik de afgelopen uren was. alles loopt door elkaar hier. tijdsbesef is gone. of jullie moetten zoiets hebben van _Fanta pls stay!!!. maar denk het nie toch? trouwens zag SWJ in topic was, toffe mod vind ik die, Respecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |