Oké,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:13 schreef Faux. het volgende:
Nieuws Informatie Systeem ondergaat nu een grote software- en databaseüpgrade, dus ik heb geen nieuws tot woensdag denk ik.
het was ook super grappig.. en ze lachte eerst ook... maar later niet meerquote:
Mensen uitlachen is nooit grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het was ook super grappig.. en ze lachte eerst ook... maar later niet meer![]()
en he.. ben dronken hoor
DROMENVANGERTJES NIEUWS! WAT DOE JE!?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:13 schreef Faux. het volgende:
Nieuws Informatie Systeem ondergaat nu een grote software- en databaseüpgrade, dus ik heb geen nieuws tot woensdag denk ik.
Leedvermaak is grappig, tenzij de mensen echt lijden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mensen uitlachen is nooit grappig
sorry.. doek automatisch... tenzij het er super pijnlijk uitziet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mensen uitlachen is nooit grappig
Woensdag is wel het aller uiterstequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo lang?![]()
Da's niet normaal hoor3 uur down is al veel.
sterkte !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga.. de buurman is dr.. tot later![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:16 schreef Faux. het volgende:
[..]
Woensdag is wel het aller uiterste
Maar inderdaad, het duurt lang. Ik moet al het oude nieuws omzetten naar de nieuwe database-structuur en de software waarop het NIS draait is daar niet echt voor gemaakt. En ik moet nog even de laatste bugs pletten in NIS-CMS versie 0.2, en die moet ik straks dus ook weer installeren. Technische mededeling komt straks op het NIS
Dit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je hebt een echo.
En een accent
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:19 schreef Graseter het volgende:
Die stem, het doet mijn oren een orgasme geven.
Ik dacht ook al, nou, daar komt een heel interview.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Was dit het? Ik had spannende vragen verwacht.
Ik had spannende antwoorden verwacht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Was dit het? Ik had spannende vragen verwacht.
Je hebt DV gemistquote:
Ik vond het eerste antwoordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik had spannende antwoorden verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |