quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn huisgenootje flikkerde net keihard van de trap...![]()
en ik kon alleen maar keihard lachen
Idd!quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Staat er. Was typfout. Wou te snel
idd broek op de enkels erheen enzowquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
en dat allemaal tijdens het soppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd broek op de enkels erheen enzowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noooit van gehoordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Heeft hier iemand Commandos 2 voor de PC gespeeld?![]()
Red alertquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Noooit van gehoord
Heb je portal gespeeld?
Of red alert?
Ik heb wel Zork gespeeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
3 was toch wel minder, met al die speciale abilities van elke unit, heel vervelendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Red alertIk heb 1 2 en 3 gespeeld.
jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Alleen commandos 2, verslavendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Noooit van gehoord
Heb je portal gespeeld?
Of red alert?
Commando's 1 hierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
Ik speelde 3 altijd tegen vrienden. Dik winnen met Japanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
3 was toch wel minder, met al die speciale abilities van elke unit, heel vervelend
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben je stiekem een hele goede gamester?
quote:
Ik wil het je wel leren hooorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee
Alleen commandos 2 uitgespeeld,
op een xbox faal ik best wel
Foutmelding?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef Snuf. het volgende:
MSN wil gewoon niet dat ik met Driemketsjer in contact kom
Geef haar ook een wijntjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck ze is heel zielig enzoo.. alles doet zeer.. en ik zit aan de wijn en lach haar keihard uit..
kut kan nie stoppen met lachen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck ze is heel zielig enzoo.. alles doet zeer.. en ik zit aan de wijn en lach haar keihard uit..
kut kan nie stoppen met lachen![]()
![]()
![]()
boehoequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef Snuf. het volgende:
MSN wil gewoon niet dat ik met Driemketsjer in contact kom
Ja is goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil het je wel leren hooor
Kom hier een keer guitar hero spelen
en hij doet het zo OVERduidelijk..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij vist naar extra complimenten
lust ze niet..quote:
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja is goed
Ik kan alleen op makkelijk,
maar GH 5 is leuk
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
Free Bird gaat hem trouwens niet worden vandaag
Met Johnny Cash - Ring of Firequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maakt niet uit
En GH5 is precies degene die ik niet heb
dat si wel knap!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maandag draai ik van 1500 tot 1430
Als je er dan bent zal ik hem weer draaien!
Ja maar die heb ik dus nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Met Johnny Cash - Ring of Fire
En meer, natuurlijk
kent iemand peanut van jeff dunham?quote:
Oh Hell Yea!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:47 schreef Graseter het volgende:
Wie gaat er in maart allemaal naar Rise Against?
In april ga ik naar Megadeth en Slayer, telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:47 schreef Graseter het volgende:
Jeff dunhamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kent iemand peanut van jeff dunham?
als die dubbel ligt... zo ben ik nu ongeveer...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rise against wat? ;oquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:47 schreef Graseter het volgende:
Met Aron?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In april ga ik naar Megadeth en Slayer, telt dat ook?
Nu ik je avatar zie moet ik steeds denken aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:47 schreef Graseter het volgende:
Dat kan toch nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:48 schreef sharr het volgende:
Ik moet werk gaan zoeken
Doe is tips geven wat leuk is?
Albert Heijn in Heemskerkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:48 schreef sharr het volgende:
Ik moet werk gaan zoeken
Je zou serveerster bij een koffiehuis/lunchroom kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:48 schreef sharr het volgende:
Ik moet werk gaan zoeken
Dat lijkt me wel leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:48 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je zou serveerster bij een koffiehuis/lunchroom kunnen zijn.
Ik kan toch niet voor jou bepalen wat je leuk vindt?quote:
Stil jij, Jeff Dunham moet 24/7 op CC.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:49 schreef JApieman het volgende:
Jeff dunham moet oprotten, hij is veel te vaak op comedy central. Met zijn klote poppen.
Hij kan wel meer niet aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee
Zijn tere oortjes kunnen dat niet aan
Ik ga met m'n broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |