Niet mijn halve bericht quoten..Het ging meer om dat 2e.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En daarmee laten zien dat wanneer je wat dingetjes koppelt, dat niet automatisch betekent dat je feiten boven water krijgt.
Maar ik moet er bij zeggen dat ik zo langzamerhand zelf ga geloven dat we hier iets op het spoor zijn....
Idd 2006 en let ook op dit soort synchroniteiten:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goed bezig jij! Het is duidelijk dat we hier daadwerkelijk iets op het spoor zijn! Er wordt hier een vies spelletje gespeeld!!!
Ja maar, dat was zo'n open deur dat reageren zinloos was.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet mijn halve bericht quoten..Het ging meer om dat 2e.
Geniaal! Ik snap niet dat mensen die er een dagbesteding van hebben gemaakt om complotten te 'bewijzen' zo blind zijn dat ze hier blijven!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:55 schreef Degodvader het volgende:
Ik heb nog meer bewijst. Als je fok bekijkt zie je dat het de zesde, vijftiende en elfde letters van het alfabet.
15-6= 9
aka
9/11
Fok heeft een link met 9/11, als je de link niet ziet heb je nog niet dat niveau van bewustzijn bereikt. Blijf je best doen
Dat ligt zo voor de hand, dat kunnen we wel toegevenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef Loppe het volgende:
de naam zelf, fok als verbastering van fuck
Illuminatie-verband?
'Obsessed with sex', die Illuminatie.. tja...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt zo voor de hand, dat kunnen we wel toegeven
Sirquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef Biogarde het volgende:
Onze boodschap naar de crew van BNW is heel simpel: hersenspoelen!
We pogen dit ook vol te houden, alleen heb jij dit nu door helaas.
remlof, ik wil je achter even spreken.
Precies. Ik ben blij dat jij dat ook inziet! Onvoorstelbaar dat we door Fok! zo misbruikt worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja ja... maak er maar allemaal grapjes over. Dit is bittere ernst mensen.
Sinds mijn ontdekking vertrouw ik niemand meer..... Je weet nooit wie er stiekem samenspant met Fok!quote:
En Smoopy, hou die in de gatenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hmm ,ik zie net dat één van de site-admins van Fok Snakey heet.... Dus we hebben nu een Relmof, een Reptiel en Biogarde, een yoghurtmerk dat bacterieën toevoegt aan eten dat opzichzelf al gezond is..... Zeer waarschijnlijk ook een middel van de Illuminatie om ons dom te houden.
De laatste heet Netsplitter.... Wat zou zijn rol zijn?
Ik denk eerder dat er in de Snoopy-tekenfilms een verborgen boodschap zit..... Ik ga eens op Youtube zoeken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Smoopy, hou die in de gatenZegt Smooth Criminal je iets?
Bewijs het maar!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:26 schreef Dave_Bautista het volgende:
Of jij bent een troll of je bent totaal ontspoord.
Jij leert snel. Tekenfilmfiguren zijn de vivens mortuus: levende dode.quote:Op zondag 23 januari 2011 07:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er in de Snoopy-tekenfilms een verborgen boodschap zit..... Ik ga eens op Youtube zoeken.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja maar, dat was zo'n open deur dat reageren zinloos was.
Ja, sorry, maar dat er veel complotten zijn en dat sommige daarvan kloppen, dat lijkt me helder. De historie heeft bewezen dat complotdenkers het zo nu en dan goed hebben. Je zult mij ook nergens horen zeggen dat ik alles in twijfel trek. Het grootste probleem waar ik eigenlijk structureel tegen ageer is dat sommige complotdenkers in hun complot stappen overslaan en vrijwel altijd de stap waarin de theorie zo goed onderbouwd wordt dat het een feit wordt. Dat is niet erg, want op het moment dat iets een feit wordt, is het geen complot meer.quote:
dat komt omdat jij daar gevoelig voor bent.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
Probleem is dat zaken in complottheorieën een feit worden genoemd, terwijl ze dat niet zijn. Maar daarover heb ik reeds 4 topics volgezeverd, en buiten jou en nog een enkeling lijkt niemand dat te begrijpen. Zelfs diegene hier met hersens hebben het daar moeilijk mee.
Hieronder staat haarfijn beschreven wat zo'n tik is:quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef opastokvis het volgende:
alhoewel, ik kreeg net wel een tik toen ik dit typte, maar hoe weet ik of dit het gevoel is waar het over gaat? kan iemand dat gevoel beschrijven?
Moet je voor de gein eens 7 keer achter elkaar zeggen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als ik ontopic type op fok tik ik ook altijd ontopic.
Ik had het eerder al gezien in dat andere topic, maar ook dit brengt geen duidelijkheid, aangezien niet alle factoren gedefineerd zijn. Wel leuk om te zien dat een wetenschappelijke stijl wordt gebruikt om iets onwetenschappelijks geloofwaardiger proberen te maken. Lekker New Age, lekker modern!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hieronder staat haarfijn beschreven wat zo'n tik is:
[ afbeelding ]
Met dank aan Diabox.
Door je blind te staren op BNW mis je gewoon het hele punt.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
Joepie, zoals altijd weet je ons weer te wijzen op een duidelijke en niet te ontkennen feitelijkheid. Hulde, je bent belangrijk in onze strijd tegen het bedrog van BNW!!
Nou nou, beetje dimmen Hoppa, pas op hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 20:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
Joepie, zoals altijd weet je ons weer te wijzen op een duidelijke en niet te ontkennen feitelijkheid. Hulde, je bent belangrijk in onze strijd tegen het bedrog van BNW!!
?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:57 schreef Bill_E het volgende:
de link naar treu in de op klopt helemaal niet.. bedrog!
Kijk maar naar die kop van Danny. Duidelijk toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:22 schreef Loppe het volgende:
Fok! heeft mss satanische achtergronden of minstens banden met de overheid.
jup, wat een rotkopquote:Op maandag 24 januari 2011 12:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kijk maar naar die kop van Danny. Duidelijk toch?
Forumadmins, van de Colofon op de homepage.quote:
Dat dekt de lading behoorlijk ja...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef ender_xenocide het volgende:
bij dit topic past maar 1 plaatje [ afbeelding ]
En het werkt uitstekend!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat dekt de lading behoorlijk ja...
coolquote:Op zondag 23 januari 2011 18:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hieronder staat haarfijn beschreven wat zo'n tik is:
[ afbeelding ]
Met dank aan Diabox.
"you can check out any time you likequote:Op vrijdag 1 november 2013 13:50 schreef theguyver het volgende:
WOWLYSHIT!!!
- Fok maakt onderdeel uit van een bedrijf dat wordt geleid door Danny Roodbol. Deze naam heeft een duidelijke link met de duivel, deze wordt immers vrijwel altijd afgebeeld met een rood hoofd.
- Op de homepage van Fok zijn diverse signalen te vinden die linken naar de Duivel en Illuminati. Als je bijvoorbeeld alle cijfers op de homepage bij elkaar optelt, kom je uit op 8658, oftewel 13 x 666!!!
- Fok wordt gehost bij EUnetworks, via True (www.eunetworks.com). Op de site van EUnetworks zijn verschillende links te vinden naar de Illuminati. Uiteraard begint het met EU in de naam, een verwijzing naar de Europese Unie, één van de verdorven instrumenten van de Illuminati. Ook is op de homepage van het bedrijf prominent 'verlichting' in beeld. Verder wordt duidelijk vermeld dat het bedrijf actief is in 13(!!) steden over de wereld. Tot slot is in het symbool linksboven een 8 verwerkt, ook een symbolisch getal in de vrijmetselaarij.
- Alle namen van moderators en site-admins zijn eenvoudig te linken naar de Illuminati. We hebben bijvoorbeeld een Relmof (de Nazi-link), een bastaard (half mens, half Reptillian) een duivelskunstenaar die de wereldbevolking wil terugbrengen, een voedselsuppliment dat door de Illuminati wordt gebruikt om ons dom te houden en tot slot een link naar satanistische tekenfilms (Snoopy). Ohja, en vergeet Netsplitter niet, bedoeld om tweedracht te zaaien via het internet.
....... FOK! = BNW = ILUMINATIE = DUIVELS WERK .... i m doomed
quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"you can check out any time you like
but you can never leave"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |