Kun je hier nog verdere bronnen van achterhalen, om het idee nog sterker naar voren te laten komen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:22 schreef Loppe het volgende:
Fok! heeft mss satanische achtergronden of minstens banden met de overheid.
Fok.nl is het enige wat ik nu kan opmaken, voor de rest was het maar loze praat eigl.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kun je hier nog verdere bronnen van achterhalen, om het idee nog sterker naar voren te laten komen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verwacht je nu serieus dat Bastard en ik je gaan helpen in deze zoektocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]Daar was ik al bang voor. Weten we ook meteen waar de B in NSB werkelijk voor staat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Weten we ook meteen waar de B in NSB werkelijk voor staat!
Goed bezig jij! Het is duidelijk dat we hier daadwerkelijk iets op het spoor zijn! Er wordt hier een vies spelletje gespeeld!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hier over de grote fok! rel allemaal rond het offer ritueel van een kat.
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Een greep uit die bron:
En let ook op de onmiskenbare rol van Bupatih. Die destijds als een soort Penisbaard de vleesgeworden verlosser was.
Liefste modje Bupatih,
Met zijn klonen als Johan Cruijff. Dus ook een sterke resonantie met het getal 14...
14 dat 1 meer is dan de 13 (luna circles.) Ook jesus plus volgers de werkelijke 12 + 1 + hemzelf dus 14. En Bupatih betekend ook letterlijk "hoogste bestuurder". En juist hij werd verbannen samen met achtien andere crew.
Als je al die topics uit de bron leest en je er nog wat meer in verdiept zul je zien dat het een paganistish ritueel is geweest. Niet slechts het offeren van de kat. Ook de wedergeboorte van de zon (JC) die werd gesymboliseerd op kerst doormiddel van de kerstgratie.
Het grote kerstgratie topic deel 2006
En zo kun je nog wel even doorgaan:
Danny, sorry dat zon tof topic door havik verpest is.
Zon? havik? pure paganistishe symbolen...geen typefout!
Fok! ontmaskerd, allemaal dankzij Hoppahoppa!
Je wil dus laten zien dat een (nep)complot en (nep)verbanden zo gelegd zijn? True..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach nee. Een doel hoeft helemaal niet. En ik wil ook niemand van slag maken. Een beetje lol maken. Wat me wel tegenvalt is dat ik alles aantoon conform de regels van de complotters hier, maar dat er niemand met me meedenkt hoe we dit mysterieuze complot verder kunnen ontrafelen.
En daarmee laten zien dat wanneer je wat dingetjes koppelt, dat niet automatisch betekent dat je feiten boven water krijgt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je wil dus laten zien dat een (nep)complot en (nep)verbanden zo gelegd? True..
Leuk leesvoer!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hier over de grote fok! rel allemaal rond het offer ritueel van een kat.
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Sssstttquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk leesvoer!
Helemaal gemist die rel
(Ik was op trainingskamp)
nee, ik zie het niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat Fok oprichter Danny Roobol eigenaar is van Kajira media en dat Fok! eigendom is van dit Kajira?
Moet je eens op Googelen voor de grap. Spreekt verder voor zich..... We zijn hier slaven van Danny Roodbol....
Tja, dan vermoed ik dat je gewoon nog niet het juiste niveau van bewustzijn bereikt hebt. Dat is niet erg, gewoon blijven oefenen.quote:
je vermoedens zijn fout.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, dan vermoed ik dat je gewoon nog niet het juiste niveau van bewustzijn bereikt hebt. Dat is niet erg, gewoon blijven oefenen.
Bewijs het maar.quote:
Leuke nick, Lieve Heerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:49 schreef Degodvader het volgende:
Dit topic vat heel BWN en TRU in 1 keer samen.
Thumps up!
Aa je gaat weg. Moet je eten van je moeder?quote:
Teveel films kijken> deze nick wordt het resultaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke nick, Lieve Heer![]()
Nee, vat het niet in 1x samen.
Maar je bedoelt de essentie? Misschien tot op zekere hoogte.
En dan zie ik toch een verschil tussen TRU en BNW.
Kun je die essentie volgens jou eens samenvatten? Misschien dat we daar nog aanwijzingen in vinden...!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:03 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Teveel films kijken> deze nick wordt het resultaat.
Er zit inderdaad een flinke essentie in, en er is uiteraard nog een groot verschil tussen BNW en TRU.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |