quote:
TLKquote:
Henkkkkkkkkkkkkquote:
quote:
Ik heb een paar leuke CD;s en die zijn niet beter te luisteren tijdens de gezellige nachtbaggerquote:
Deze man is opgestaan..deze man is de nieuwe Jezus Christusquote:
gelukkig welquote:
Hoinquote:
bobquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze man is opgestaan..deze man is de nieuwe Jezus Christus
Het is vrijdagnacht..Chocomel in mijn rechterhand. Mijn nacht kan niet meer stukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gelukkig wel
maar het is nog niet echt zo'n stormlooptopique
Baasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is vrijdagnacht..Chocomel in mijn rechterhand. Mijn nacht kan niet meer stuk
JE MOET JE FUCKING TERINGSMOEL HOUDENquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is geen hoi maar hallon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kijk murder shiftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zo ff lekker midsomer murders kijken
Jah, het is vrijdag he... Hoeft Broekmans niet naar Baasmans zijn dansen te pijpen dus m.a.w. uitslapen morgen en dus baggeren!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Meneer Broekmans hier ook aanwezig
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
JE MOET JE FUCKING TERINGSMOEL HOUDEN![]()
Nein manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uitgelegd over borsten en ready to eatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
PeZuHoe is het met die frambozen?
zwitsalquote:
Net als dat echte sporttalenten niet hoeven te trainenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Een echte artiest heeft geen talenshow nodig
GTSTquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:05 schreef HappyBob het volgende:
Ik kijk GTST..dat is tenminste een weerspiegeling van de maatschappij
ik wil zwitsal wasmiddel voor mijn klerenquote:
Toefje slagroom en mijn tong gaat alle kanten opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
uitgelegd over borsten en ready to eat
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil zwitsal wasmiddel voor mijn kleren
ik heb er poedersuiker op gestrooidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Toefje slagroom en mijn tong gaat alle kanten op
Dat ontbreekt alleen nog aan de Zwitsal lijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil zwitsal wasmiddel voor mijn kleren
JAAAAAAquote:
theo janssen ! bier en sigarettenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net als dat echte sporttalenten niet hoeven te trainen
Nu graag geen haat meer. Afgesproken?quote:
al 2x gedaan, het is doorgeven aan de afdeling die aan product ontwikkeling doetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:09 schreef mistyl het volgende:
[..]
Dat ontbreekt alleen nog aan de Zwitsal lijn
Stuur ze een suggestie
[..]
JAAAAAA
Chocoladesaus dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er poedersuiker op gestrooid![]()
ik mag geen slagroom
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Serieusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
al 2x gedaan, het is doorgeven aan de afdeling die aan product ontwikkeling doet![]()
mja
Okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu graag geen haat meer. Afgesproken?
Is dat meisje van 'Despicable me'?
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:10 schreef Dhaha het volgende:
Nachtbagger, daar heb ik een tijd niet aan meegedaan
Als je je eens voorsteld hoe goed ik vrienden had kunnen worden met de vaste nachtbaggeraars. Maar nee, ik post hier nu tussen deze post van users die ik nog wel herinner, maar zij zullen mij niet herinneren.
Trieste gelegenheid
ik ken jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:10 schreef Dhaha het volgende:
Als je je eens voorsteld hoe goed ik vrienden had kunnen worden met de vaste nachtbaggeraars. Maar nee, ik post hier nu tussen deze post van users die ik nog wel herinner, maar zij zullen mij niet herinneren.
Trieste gelegenheid
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Okeik ga mijn best doen
En ja dat is Agnes
serieusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:10 schreef mistyl het volgende:
[..]
SerieusBaas
Dus afwachtenen wat als ze het gaan doen, krijg je het dan te horen of?
Geslacht man. logisch dat iedereen je vergeten isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:10 schreef Dhaha het volgende:
Trieste gelegenheid
Leuk topicquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben geschokt...
heb iets met veel te lange topique's de laatste tijd
quote:Geachte heer PeZu,
Hartelijk dank voor uw bericht waarin u vraagt of Zwitsal een wasmiddel wil ontwikkelen/produceren.
Uw opmerking hebben wij doorgegeven aan de afdeling Marketing. Zij zullen uw opmerking serieus bekijken, want reacties van consumenten worden altijd erg op prijs gesteld.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Mariette Burgers
Sara Lee Consumentenservice
------------------------------------------------------------------------------
Onderstaand bericht hebben wij van u ontvangen:
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: pezu
Verzonden: donderdag 29 oktober 2009 23:13
Aan: Consumentenservice Sara Lee
Onderwerp: Reactie Zwitsal :: Beh. nr.: 130505
Uit het oog, uit het hart en alles.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:12 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat bedoel ik dan, ik ken jou nog wel maar jij mij niet.
Het leven is treurig
Zij is de reden waarom ik over 8 maanden mijn eerste kindje verwachtquote:
of ze zwitsal wasmiddel wouden gaan maken en dat dat heel goed zou verkopen want zwitsal is vet lekker, of zoietsquote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zij is de reden waarom ik over 8 maanden mijn eerste kindje verwacht
Kan ik er niet eentje tijdelijk van je lenenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh echt?
apart hoor...
Ik heb er al 2
Uhm als ik ja zeg ben ik zeker een ontaarde moeder?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan ik er niet eentje tijdelijk van je lenen
Waar dan? Ik kom ook gewoon even kijkje nemen tochquote:
Hurr. :3quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar ging ik dus echt niet heen he
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF-quote:
Lekker.quote:
Als ik 'nee' zeg, mag het dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm als ik ja zeg ben ik zeker een ontaarde moeder?
Bergen op Zoom mang.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar dan? Ik kom ook gewoon even kijkje nemen toch
ja zeker met jou?quote:
HELLOW!quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
om even in de stemming te komen.
Nee man..ik vind het geen probleem om in de trein te zitten.quote:
Nou dan kom je dus?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee man..ik vind het geen probleem om in de trein te zitten.
Ik hele tijd wachten enzo op die lieve woordjes van jou..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hier over heen had gekeken
Alle liefde van de wereld voor Bobje![]()
![]()
Hoe oud zijn ze? Welk geslacht? Foto's? Bijzondere opmerkingen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welke wil je hebben de oudste of de jongste
Jaquote:
Dach ik al, vraag mij af waarom ik steeds over jouw posts heen lees als je hoi zegtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hele tijd wachten enzo op die lieve woordjes van jou..
baasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
of ze zwitsal wasmiddel wouden gaan maken en dat dat heel goed zou verkopen want zwitsal is vet lekker, of zoiets
Welke school is het? Welk steegje spreken we af?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nou dan kom je dus?Tis van 10:00 tot 14:00.
ik zie geen dmquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef mistyl het volgende:
[..]
JaDM uitleg
[..]
Dach ik al, vraag mij af waarom ik steeds over jouw posts heen lees als je hoi zegt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef Dhaha het volgende:
[..]
baas
ik zou dat inderdaad kopen want godverdomme wat ruikt dat lekker
Zoomvliet College.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welke school is het? Welk steegje spreken we af?
Omdat je mij onbewust negeert. En omdat mijn pak Chocomel op is. Tijd voor de volgendequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef mistyl het volgende:
[..]
Dach ik al, vraag mij af waarom ik steeds over jouw posts heen lees als je hoi zegt
2 en 6 beide jongens foto's: nee en bijzondere opmerkingen... die van 2 begint een beetje te babbelen en die van 6 babbelt teveel (en met name een grote mond)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze? Welk geslacht? Foto's? Bijzondere opmerkingen?
HoiHoiquote:
Ik zou dat nooit willenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat je mij onbewust negeert. En omdat mijn pak Chocomel op is. Tijd voor de volgende
Bennikweer.quote:
Deze?:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zoomvliet College.
Tevens
Nieuw nummer.
Ja die.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze?:
Zoomvliet Studio
Van Konijnenburgweg 85, Bergen op Zoom
Opleidingen
audio-visuele producties
podium- en evenemententechniek
Dag en tijd
LET OP!
ALLEEN zaterdag 22 januari 2011
10.00 - 14.00 uur
Doe die van 6 dan maar. Ik kan met kinderen omgaan..ik speel op mijn fluit en ze volgen mij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 en 6 beide jongens foto's: nee en bijzondere opmerkingen... die van 2 begint een beetje te babbelen en die van 6 babbelt teveel (en met name een grote mond)
ja like duhquote:
Ik zit aan de M&Ms moet alleen de rode nogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bennikweer.
Nachochippies en warme chocolademelk. Goeie combi
De groene smaken ook altijd goed. Roodquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik zit aan de M&Ms moet alleen de rode nog
whehehe succes er mee, ik lever hem morgen wel even afquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe die van 6 dan maar. Ik kan met kinderen omgaan..ik speel op mijn fluit en ze volgen mij.
Sorteer je ze op kleur?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik zit aan de M&Ms moet alleen de rode nog
En jij doet die opleiding? Of wilt die opleiding doen? Dan ga ik die opleiding ook gewoon doen manquote:
Stuur maar op..3 postzegels moet voldoende zijn. Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whehehe succes er mee, ik lever hem morgen wel even af
Fijne avond allemaal ik ga naar mijn bed toe
Ik doe hem nu.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En jij doet die opleiding? Of wilt die opleiding doen? Dan ga ik die opleiding ook gewoon doen man
Rood 9~quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De groene smaken ook altijd goed. Rood
Ik eet eerst alle andere kleuren op en dan pas de rodequote:
Hoi aightquote:
LLquote:
Doe net als Vincent je oor eraf snijden dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap het niet.. Gisteren voelde ik ineens dat ik m'n rechteroor minder hoorde.. En nu zit ie gewoon helemaal dicht.Ik heb 2 weken terug griep gehad, dus dat moet allang over zijn. Ben ook helemaal niet verkouden ofzo..
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi aight
[..]
LL
Ik haak af, mijn pc kan NB niet bijhouden. Fijne nacht allen
Oo..zei je zaterdag? Dan kan ik niet manquote:
Dus de andere kleuren eet je wel door elkaar heen? Grappig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik eet eerst alle andere kleuren op en dan pas de rode
Ja maar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oo..zei je zaterdag? Dan kan ik niet manIk moet nog mijn sokken wassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek er niets achter joh, ze is wel vaker raar. Zo slobbert ze in plaats van zuigen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus de andere kleuren eet je wel door elkaar heen? Grappig.
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus de andere kleuren eet je wel door elkaar heen? Grappig.
MIJN FAAL WAT DOE JE.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoek er niets achter joh, ze is wel vaker raar. Zo slobbert ze in plaats van zuigen.
Nou moet je niet doen alsof je ze zelf niet slobbert, hè.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoek er niets achter joh, ze is wel vaker raar. Zo slobbert ze in plaats van zuigen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
Halfvolle Chocomel is een stuk minder lekker dan de volle
Oeps.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:27 schreef mistyl het volgende:
[..]
JaWeet ook niet waarom
[..]
MIJN FAAL WAT DOE JE.
Dit hoefde niet openbaar, Vriendjen
Ah mooi!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jaja. Het kan weer. Economie ging goed trouwens!
'ze'?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou moet je niet doen alsof je ze zelf niet slobbert, hè.
Ik ben bang dat ik tussen al die mannen verander in een homoquote:
Ik ga niet slapen. Ik ga hier niet meer posten. Mijn pc kan het niet aan waardoor ik als een spuit 11 post.quote:
Utrecht Centraal, Burger King.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
pwja morgen is baggermeet /?
daar kom ik wel eens langs!quote:
Ik heb er 519quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef JApieman het volgende:
Ik heb nu trouwens in plaats van 500 posts al 750!
Ik in plaats van 1 post, nu 18156quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef JApieman het volgende:
Ik heb nu trouwens in plaats van 500 posts al 750!
Dat heb je toch wel voor mij over?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik tussen al die mannen verander in een homo
Maar het gaat er om dat je er morgen bent.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar kom ik wel eens langs!
Nee..want dan gaat mijn liefde voor flips weg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel voor mij over?
Owja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..want dan gaat mijn liefde voor flips weg.
HALLOquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel voor mij over?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..want dan gaat mijn liefde voor flips weg.
HOIN IJspoppetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef FreezePop het volgende:
JAOWHL HEIL NACKTBAGGER AUF DEN DEUTSCHEN TOER VON JETZT!
Ja.quote:
Het is alleen de ontmoetingsplek. We gaan daar niet eten. We zien je morgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik pas. ik ga zelf koken
dat is niet goed. je moet naar de huisarts gaan die zal waarchijnlijk je oor uitspuiten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap het niet.. Gisteren voelde ik ineens dat ik m'n rechteroor minder hoorde.. En nu zit ie gewoon helemaal dicht.Ik heb 2 weken terug griep gehad, dus dat moet allang over zijn. Ben ook helemaal niet verkouden ofzo..
Jullie gaan ergens anders heen dat weet ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is alleen de ontmoetingsplek. We gaan daar niet eten. We zien je morgen
Oké.. Ik vind de eerste mooierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
2e. Want die is met liefde gemaakt en is creatiever.
Had mijn broertje ook. Nog steeds trauma's vanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat is niet goed. je moet naar de huisarts gaan die zal waarchijnlijk je oor uitspuiten.
en nee dit is niet een grap
Mja.. Ik zie wel. Ik ben pas 1x in m'n hele leven bij de dokter geweestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat is niet goed. je moet naar de huisarts gaan die zal waarchijnlijk je oor uitspuiten.
en nee dit is niet een grap
Ik ook, omdat tieten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké.. Ik vind de eerste mooier
Wij hebben allen ook geen zinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie gaan ergens anders heen dat weet ikik heb geen zin
wie wat waar waarom beach?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wij hebben allen ook geen zinMaar deze meet staat in het teken van Beach
Doe hem de groetjes van mequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wij hebben allen ook geen zinMaar deze meet staat in het teken van Beach
jawel ikquote:
Stadt manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ok. Morgen 13:00 speeltuintje in Jj dorP.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?Die liefde was voor flips
Wie waar hoelaatquote:
Net of jij in de stad woont.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef mistyl het volgende:
[..]
Stadt man
[..]![]()
[..]
Wie waar hoelaat
Pics eerst.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef mistyl het volgende:
[..]
Stadt man
[..]![]()
[..]
Wie waar hoelaat
Er staat ergens in General Chat wel een topic overquote:
650 jaar stadsrechten jongeeeuh.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Net of jij in de stad woont.!_!_1--1-1_!_-!11!!
Doe jij maar eerst newbertquote:
Ik heb meer posts, dus jij moet eerst. Dat zijn de regels, schik je maar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef mistyl het volgende:
[..]
650 jaar stadsrechten jongeeeuh.
[..]
Doe jij maar eerst newbert
ken het nie vinden niequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er staat ergens in General Chat wel een topic over
Het is een kloon, lieverd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb meer posts, dus jij moet eerst. Dat zijn de regels, schik je maar.
Nou, dan zijn de regels vanaf nu omgekeerd!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een kloon, lieverd.Ze heeft meer dan 10000 posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Dat zijn de regels, schik je maarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik post al langer mee, en oldbies voor newbies.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
BOB IS VAN FLIPS.quote:
Meer dan 15,000 posts zelfsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Liebert nen jij homo ofso xd xdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou, dan zijn de regels vanaf nu omgekeerd!De leukste chick van FOK! niet kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Je houdt mij bij de neus hé?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel gedroomd hebben
De enigste die ik ken is Dromenvangertjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De leukste chick van FOK! niet kennen.
Fixed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De enige chick van FOK! niet kennen.
Ja en? Dat is toch ook meer dan 10000?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik post al langer mee, en oldbies voor newbies.
Ook al ben ik geen echte oldbie
[..]
BOB IS VAN FLIPS.
[..]
Meer dan 15,000 posts zelfs
Wie kent Yvonne niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je ook een goede aan trouwens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
De enigste die ik ken is Dromenvangertje
ZO WAT.quote:
Die quote ik voor in mn sig. van Flips.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je ook een goede aan trouwens.
IT'S OVER 9000quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja en? Dat is toch ook meer dan 10000?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:40 schreef mistyl het volgende:
[..]
ZO WAT.
Mijn kamer is nu eenmaal groot
[..]
Die quote ik voor in mn sig. van Flips.
Dat doet me denken aan jippii.nl lekker drawing game ha haquote:
quote:
Ja okeequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja en? Dat is toch ook meer dan 10000?
Ik heb 20 jaar in een dorp gewoond dat bijna 20x zo groot wasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:40 schreef mistyl het volgende:
[..]
ZO WAT.
Mijn kamer is nu eenmaal groot
Enige pics die ik heb staan/stonden in S&G.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je bent er al zo lang en je hebt nog steeds geen pics gepost?
KPD man, KPD.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je bent er al zo lang en je hebt nog steeds geen pics gepost?
En mijn quote eruit halen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:40 schreef mistyl het volgende:
[..]
Die quote ik voor in mn sig. van Flips.
EEN VOORMALIGE DORP MET STADSRECHTEN IS EEN STAD. WAT MAAKT DE GROTE DAN UIT VRIEND.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb 20 jaar in een dorp gewoond dat bijna 20x zo groot was(de gemeente dan) Dus kom niet praten met 'stad'
quote:
LOBIquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:42 schreef mistyl het volgende:
[..]
EEN VOORMALIGE DORP MET STADSRECHTEN IS EEN STAD. WAT MAAKT DE GROTE DAN UIT VRIEND.
[..]
Terecht wel, lieverd. Doen we een triootje omdat goedmaaksex?quote:
pleen blek tees?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Herken de song:
"Het zwarte shirtje [ afbeelding ]"
Ow.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:42 schreef mistyl het volgende:
[..]
Enige pics die ik heb staan/stonden in S&G.
Waar staat KPD eigenlijk voor? In m'n hoofd is het altijd Kinder Porno Deel maar dat zal het wel niet zijnquote:
La camisa negra van Juanesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Herken de song:
"Het zwarte shirtje [ afbeelding ]"
Moet je ook nog beginnen met leren?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef Dyr. het volgende:
halllo! ik ben weer op mijn oude tijden aanwezig vanaf nu
Jawel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow.
[..]
Waar staat KPD eigenlijk voor? In m'n hoofd is het altijd Kinder Porno Deel maar dat zal het wel niet zijn
mooi zo houdenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef FreezePop het volgende:
Gewoon al 2 dagen geen comment in mn FoBo.
Maar kom niet opscheppen met dat het een stad isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:42 schreef mistyl het volgende:
[..]
EEN VOORMALIGE DORP MET STADSRECHTEN IS EEN STAD. WAT MAAKT DE GROTE DAN UIT VRIEND.
14.gifquote:
Die staat bovenaanquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Terecht wel, lieverd. Doen we een triootje omdat goedmaaksex?
Wat zijn die oude tijden? Halloquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef Dyr. het volgende:
halllo! ik ben weer op mijn oude tijden aanwezig vanaf nu
Stiekem wel, ik stuur je een samenvatting van mediaexplosie right awayquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet je ook nog beginnen met leren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |