quote:
TLKquote:
Henkkkkkkkkkkkkquote:
quote:
Ik heb een paar leuke CD;s en die zijn niet beter te luisteren tijdens de gezellige nachtbaggerquote:
Deze man is opgestaan..deze man is de nieuwe Jezus Christusquote:
gelukkig welquote:
Hoinquote:
bobquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze man is opgestaan..deze man is de nieuwe Jezus Christus
Het is vrijdagnacht..Chocomel in mijn rechterhand. Mijn nacht kan niet meer stukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gelukkig wel
maar het is nog niet echt zo'n stormlooptopique
Baasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is vrijdagnacht..Chocomel in mijn rechterhand. Mijn nacht kan niet meer stuk
JE MOET JE FUCKING TERINGSMOEL HOUDENquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is geen hoi maar hallon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kijk murder shiftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zo ff lekker midsomer murders kijken
Jah, het is vrijdag he... Hoeft Broekmans niet naar Baasmans zijn dansen te pijpen dus m.a.w. uitslapen morgen en dus baggeren!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Meneer Broekmans hier ook aanwezig
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
JE MOET JE FUCKING TERINGSMOEL HOUDEN![]()
Nein manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uitgelegd over borsten en ready to eatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
PeZuHoe is het met die frambozen?
zwitsalquote:
Net als dat echte sporttalenten niet hoeven te trainenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Een echte artiest heeft geen talenshow nodig
GTSTquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:05 schreef HappyBob het volgende:
Ik kijk GTST..dat is tenminste een weerspiegeling van de maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |