HALLOquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel voor mij over?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..want dan gaat mijn liefde voor flips weg.
HOIN IJspoppetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef FreezePop het volgende:
JAOWHL HEIL NACKTBAGGER AUF DEN DEUTSCHEN TOER VON JETZT!
Ja.quote:
Het is alleen de ontmoetingsplek. We gaan daar niet eten. We zien je morgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik pas. ik ga zelf koken
dat is niet goed. je moet naar de huisarts gaan die zal waarchijnlijk je oor uitspuiten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap het niet.. Gisteren voelde ik ineens dat ik m'n rechteroor minder hoorde.. En nu zit ie gewoon helemaal dicht.Ik heb 2 weken terug griep gehad, dus dat moet allang over zijn. Ben ook helemaal niet verkouden ofzo..
Jullie gaan ergens anders heen dat weet ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is alleen de ontmoetingsplek. We gaan daar niet eten. We zien je morgen
Oké.. Ik vind de eerste mooierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
2e. Want die is met liefde gemaakt en is creatiever.
Had mijn broertje ook. Nog steeds trauma's vanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat is niet goed. je moet naar de huisarts gaan die zal waarchijnlijk je oor uitspuiten.
en nee dit is niet een grap
Mja.. Ik zie wel. Ik ben pas 1x in m'n hele leven bij de dokter geweestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat is niet goed. je moet naar de huisarts gaan die zal waarchijnlijk je oor uitspuiten.
en nee dit is niet een grap
Ik ook, omdat tieten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké.. Ik vind de eerste mooier
Wij hebben allen ook geen zinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie gaan ergens anders heen dat weet ikik heb geen zin
wie wat waar waarom beach?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wij hebben allen ook geen zinMaar deze meet staat in het teken van Beach
Doe hem de groetjes van mequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wij hebben allen ook geen zinMaar deze meet staat in het teken van Beach
jawel ikquote:
Stadt manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ok. Morgen 13:00 speeltuintje in Jj dorP.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?Die liefde was voor flips
Wie waar hoelaatquote:
Net of jij in de stad woont.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef mistyl het volgende:
[..]
Stadt man
[..]![]()
[..]
Wie waar hoelaat
Pics eerst.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef mistyl het volgende:
[..]
Stadt man
[..]![]()
[..]
Wie waar hoelaat
Er staat ergens in General Chat wel een topic overquote:
650 jaar stadsrechten jongeeeuh.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Net of jij in de stad woont.!_!_1--1-1_!_-!11!!
Doe jij maar eerst newbertquote:
Ik heb meer posts, dus jij moet eerst. Dat zijn de regels, schik je maar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef mistyl het volgende:
[..]
650 jaar stadsrechten jongeeeuh.
[..]
Doe jij maar eerst newbert
ken het nie vinden niequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er staat ergens in General Chat wel een topic over
Het is een kloon, lieverd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb meer posts, dus jij moet eerst. Dat zijn de regels, schik je maar.
Nou, dan zijn de regels vanaf nu omgekeerd!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een kloon, lieverd.Ze heeft meer dan 10000 posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Dat zijn de regels, schik je maarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik post al langer mee, en oldbies voor newbies.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
BOB IS VAN FLIPS.quote:
Meer dan 15,000 posts zelfsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een kloon, lieverd.Ze heeft meer dan 10000 posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |