Ja maar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oo..zei je zaterdag? Dan kan ik niet manIk moet nog mijn sokken wassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek er niets achter joh, ze is wel vaker raar. Zo slobbert ze in plaats van zuigen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus de andere kleuren eet je wel door elkaar heen? Grappig.
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus de andere kleuren eet je wel door elkaar heen? Grappig.
MIJN FAAL WAT DOE JE.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoek er niets achter joh, ze is wel vaker raar. Zo slobbert ze in plaats van zuigen.
Nou moet je niet doen alsof je ze zelf niet slobbert, hè.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoek er niets achter joh, ze is wel vaker raar. Zo slobbert ze in plaats van zuigen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
Halfvolle Chocomel is een stuk minder lekker dan de volle
Oeps.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:27 schreef mistyl het volgende:
[..]
JaWeet ook niet waarom
[..]
MIJN FAAL WAT DOE JE.
Dit hoefde niet openbaar, Vriendjen
Ah mooi!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jaja. Het kan weer. Economie ging goed trouwens!
'ze'?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou moet je niet doen alsof je ze zelf niet slobbert, hè.
Ik ben bang dat ik tussen al die mannen verander in een homoquote:
Ik ga niet slapen. Ik ga hier niet meer posten. Mijn pc kan het niet aan waardoor ik als een spuit 11 post.quote:
Utrecht Centraal, Burger King.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
pwja morgen is baggermeet /?
daar kom ik wel eens langs!quote:
Ik heb er 519quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef JApieman het volgende:
Ik heb nu trouwens in plaats van 500 posts al 750!
Ik in plaats van 1 post, nu 18156quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef JApieman het volgende:
Ik heb nu trouwens in plaats van 500 posts al 750!
Dat heb je toch wel voor mij over?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik tussen al die mannen verander in een homo
Maar het gaat er om dat je er morgen bent.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar kom ik wel eens langs!
Nee..want dan gaat mijn liefde voor flips weg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel voor mij over?
Owja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..want dan gaat mijn liefde voor flips weg.
HALLOquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel voor mij over?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..want dan gaat mijn liefde voor flips weg.
HOIN IJspoppetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef FreezePop het volgende:
JAOWHL HEIL NACKTBAGGER AUF DEN DEUTSCHEN TOER VON JETZT!
Ja.quote:
Het is alleen de ontmoetingsplek. We gaan daar niet eten. We zien je morgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik pas. ik ga zelf koken
dat is niet goed. je moet naar de huisarts gaan die zal waarchijnlijk je oor uitspuiten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap het niet.. Gisteren voelde ik ineens dat ik m'n rechteroor minder hoorde.. En nu zit ie gewoon helemaal dicht.Ik heb 2 weken terug griep gehad, dus dat moet allang over zijn. Ben ook helemaal niet verkouden ofzo..
Jullie gaan ergens anders heen dat weet ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is alleen de ontmoetingsplek. We gaan daar niet eten. We zien je morgen
Oké.. Ik vind de eerste mooierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
2e. Want die is met liefde gemaakt en is creatiever.
Had mijn broertje ook. Nog steeds trauma's vanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat is niet goed. je moet naar de huisarts gaan die zal waarchijnlijk je oor uitspuiten.
en nee dit is niet een grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |