Hoe oud zijn ze? Welk geslacht? Foto's? Bijzondere opmerkingen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welke wil je hebben de oudste of de jongste
Jaquote:
Dach ik al, vraag mij af waarom ik steeds over jouw posts heen lees als je hoi zegtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hele tijd wachten enzo op die lieve woordjes van jou..
baasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
of ze zwitsal wasmiddel wouden gaan maken en dat dat heel goed zou verkopen want zwitsal is vet lekker, of zoiets
Welke school is het? Welk steegje spreken we af?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nou dan kom je dus?Tis van 10:00 tot 14:00.
ik zie geen dmquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef mistyl het volgende:
[..]
JaDM uitleg
[..]
Dach ik al, vraag mij af waarom ik steeds over jouw posts heen lees als je hoi zegt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef Dhaha het volgende:
[..]
baas
ik zou dat inderdaad kopen want godverdomme wat ruikt dat lekker
Zoomvliet College.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welke school is het? Welk steegje spreken we af?
Omdat je mij onbewust negeert. En omdat mijn pak Chocomel op is. Tijd voor de volgendequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef mistyl het volgende:
[..]
Dach ik al, vraag mij af waarom ik steeds over jouw posts heen lees als je hoi zegt
2 en 6 beide jongens foto's: nee en bijzondere opmerkingen... die van 2 begint een beetje te babbelen en die van 6 babbelt teveel (en met name een grote mond)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze? Welk geslacht? Foto's? Bijzondere opmerkingen?
HoiHoiquote:
Ik zou dat nooit willenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat je mij onbewust negeert. En omdat mijn pak Chocomel op is. Tijd voor de volgende
Bennikweer.quote:
Deze?:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zoomvliet College.
Tevens
Nieuw nummer.
Ja die.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze?:
Zoomvliet Studio
Van Konijnenburgweg 85, Bergen op Zoom
Opleidingen
audio-visuele producties
podium- en evenemententechniek
Dag en tijd
LET OP!
ALLEEN zaterdag 22 januari 2011
10.00 - 14.00 uur
Doe die van 6 dan maar. Ik kan met kinderen omgaan..ik speel op mijn fluit en ze volgen mij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 en 6 beide jongens foto's: nee en bijzondere opmerkingen... die van 2 begint een beetje te babbelen en die van 6 babbelt teveel (en met name een grote mond)
ja like duhquote:
Ik zit aan de M&Ms moet alleen de rode nogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bennikweer.
Nachochippies en warme chocolademelk. Goeie combi
De groene smaken ook altijd goed. Roodquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik zit aan de M&Ms moet alleen de rode nog
whehehe succes er mee, ik lever hem morgen wel even afquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe die van 6 dan maar. Ik kan met kinderen omgaan..ik speel op mijn fluit en ze volgen mij.
Sorteer je ze op kleur?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ik zit aan de M&Ms moet alleen de rode nog
En jij doet die opleiding? Of wilt die opleiding doen? Dan ga ik die opleiding ook gewoon doen manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |