ze is gewoon een overloopster en zit op naaktfoto's van jouw te wachtenquote:
Als je voor Benny gaat omdat het Benny is moet je eigenlijk naar kamp Lutte.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef Laysa het volgende:
Dan stem ik voor Benny...Omdat hij Benny is
Ja dat zal het zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef crv het volgende:
[..]
ze is gewoon een overloopster en zit op naaktfoto's van jouw te wachten
Het is mijn moeder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef crv het volgende:
[..]
ze is gewoon een overloopster en zit op naaktfoto's van jouw te wachten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom moet jij toch heel de tijd van die kutsneren maken?
quote:
Neuh hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je voor Benny gaat omdat het Benny is moet je eigenlijk naar kamp Lutte.
En de schoonmoeder van Koenquote:
waar maak ik me druk...ik vroeg alleen wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef crv het volgende:
[..]
joh, ik grap maar wat. maak je niet zo druk
nou neem me niet kwalijk, maar ik vindt jouw opmerking niet "gewoon wat vragen"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar maak ik me druk...ik vroeg alleen wat?
Dat zeg ik gelijkspelquote:
Ik vind jouw opmerkingen ook niet grappig....en zo raar is mijn vraag niet....alles wat kally zegt kraak je af...dat valt me al een tijd opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:53 schreef crv het volgende:
[..]
nou neem me niet kwalijk, maar ik vindt jouw opmerking niet "gewoon wat vragen"
nee van Koenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef Koen66 het volgende:
zuigen zeker
bij mijn schoonma is het een hobby volgens mij, mens doet de hele dag niks anders.....
whaaa zie nu de dubbelzinnigheid
Hier ga ik niet eens meer op inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind jouw opmerkingen ook niet grappig....en zo raar is mijn vraag niet....alles wat kally zegt kraak je af...dat valt me al een tijd op
Blijkbaar heeft de schoonmoeder heel de dag de tijd om te zuigen, ik niet dus nope van Bennyquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de schoonmoeder heel de dag de tijd om te zuigen, ik niet dus nope van Benny
Wij hadden het vanaf het begin goed, ik zei toen al dat is de winnaar voor mijquote:
trusten Luttequote:
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hadden het vanaf het begin goed, ik zei toen al dat is de winnaar voor mij
Trusten Joooopiequote:
quote:
quote:
Hoiquote:
quote:
Ola Sjeffriequote:
Forum Opties | |
---|---|