kom maar eens langsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
Die is zo fokking lekker en de enige wijn die ik lust
Ook lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond het vies. En bier vind ik al zo onmeunig stinken dat ik me er niet aan waag.
Dus die zeldzame momenten dat ik drink is het baco.
Ik moest lachenquote:
Ik hield nooit van wijn.... en dit is de eerste wijn die ik lekker vind.quote:
Sneller? Kijk de laatste post in het vorige topic even.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:27 schreef crv het volgende:
hier dus![]()
Prima![]()
Lutte, je moet toch ff wat sneller worden
ik ook niet zo, maar der is een verschil tussen droog en van die tandenafbrokkelzoete wijnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hield nooit van wijn.... en dit is de eerste wijn die ik lekker vind.
En geen idee hoe andere wijnen zijn. Maar ik hou niet van droog
Muscat..... is dat moscatel wijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet zo, maar der is een verschil tussen droog en van die tandenafbrokkelzoete wijnen
Mijn schoonpa heeft heel zijn leven wijn verguist en enkel baco's en gewone cola gedronken
Sinds we hier wonen is hij bepaalde wijn wat zoetere wijnen lekker gaan vinden![]()
Dus mocht je nog eens bij een slijter komen, kijk eens naar een gewurztraminer uit de Elzass of een Pinot Gris of Muscat. maar om de echt lekkere te proeven moet je in de elzass zelf zijn
ik heb gekeken, en het duurde toch vrij lang voordat c_a en ik een nieuw topic opende omdat ....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sneller? Kijk de laatste post in het vorige topic even.
muscat is een druivensoortquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Muscat..... is dat moscatel wijn?
Ja maar wanneer kom ik nou in elzass?
ok dat wist ik nietquote:
....?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb gekeken, en het duurde toch vrij lang voordat c_a en ik een nieuw topic opende omdat ....
quote:
Voorbeelden daarvan zijn de Muscats uit de Languedoc (Rivesaltes, Beaumes de Venise etc.), die van het Griekse eiland Samos, Moscatel uit Spanje, de Hanepoot uit Zuid-Afrika en de intense Australische dessertwijnenquote:
Bestaat dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou mijn broertje had laatst een nog zoetere gekocht
Jezus toen dacht ik
kwestie van plannen. is best leuk hier hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Muscat..... is dat moscatel wijn?
Ja maar wanneer kom ik nou in elzass?
De Hanepoot, die naamquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voorbeelden daarvan zijn de Muscats uit de Languedoc (Rivesaltes, Beaumes de Venise etc.), die van het Griekse eiland Samos, Moscatel uit Spanje, de Hanepoot uit Zuid-Afrika en de intense Australische dessertwijnen
Moscatel dus ookDat is die Estrella wijn ook
OMG das geen wijn das terrorismequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Asti heette het geloof ik....
zuid afrika heeft hele lekker wijnen net als Chili trouwensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
De Hanepoot, die naam
Zuid Afrikaanse wij is
maar ik het natuurlijk over de Elsassische muscatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voorbeelden daarvan zijn de Muscats uit de Languedoc (Rivesaltes, Beaumes de Venise etc.), die van het Griekse eiland Samos, Moscatel uit Spanje, de Hanepoot uit Zuid-Afrika en de intense Australische dessertwijnen
Moscatel dus ookDat is die Estrella wijn ook
Ja maar die Asti's zijn echt tequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Moscato d'Asti uit Italie
En ook weer die Muscats erin
dat is geen champagne, enkel als het uit de champagne komt mag het zo heten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
TE zoet ja
Maar de champagne ervan is weer
Die drinkt zelfs mijn man![]()
En die haat champagne
Jaquote:
nu moet je oppassenquote:
jij bent echte een benny-volgeling hequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dankje....
Zie je Lutte... Kally is het ook met me eens
D'Astiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Asti heette het geloof ik....
Nee, ik vertrouw hem wel blindelings jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef crv het volgende:
[..]
jij bent echte een benny-volgeling he
Is dat ook zoetig?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:39 schreef crv het volgende:
[..]
dat is geen champagne, enkel als het uit de champagne komt mag het zo heten.
Zo heb je dus in de Elzass Cremant. Die vindt ik persoonlijk lekkerder dan de meeste champagnes. en kosten ook een stuk minder omdat je de naam niet hoeft te betalen
Nee met mij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dankje....
Zie je Lutte... Kally is het ook met me eens
Nietes...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee met mij.Ze bedoelt gewoon ja Lutte heeft gelijk.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw hem wel blindelings ja
Haar schoonzoon hè.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:40 schreef crv het volgende:
[..]
jij bent echte een benny-volgeling he
ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en die champagne ervan is lekker
hangt van het wijnhuis af. persoonlijk vindt ik zoete Cremant niet lekker, maar het leuke is dat je hier zo ontzettend veel verschillende smaken Cremant hebtquote:
Maar dan vind je die spaanse wijn ook lekker denk ik!quote:
wat schuift hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ze vertrouwt je dat je je er bij neerlegt dat ik gelijk heb.
En crv... Zeg eens ja?
Ik maak er morgen wel een topic over.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef Kally het volgende:
Oke waar gaat het over dan beslis ik wel wie gelijk heeft
Trusten Bos!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga tanden poetsen en slaappil in nemen
tot morgen
Truste Bosquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
tot morgen
ciao Bosquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
tot morgen
We wachten het topic maar afquote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het over Ben en Kim ging
Ho ho, ik tel voor 2quote:
Ik begin nu echt op mijn moeder te lijken, die koos ook altijd voor mijn ex-man, nou ja toen nu niet meerquote:
Zeg jij nu dat je mama niet voor 2 teltquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helegaar niet! De poll morgen zal het uitwijzen.
Ja dat zeg ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat je mama niet voor 2 telt
Graag gedaan,.quote:
Hey maar morgen is over 12 minuten hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.Als je weet waar het over gaat stap je wel over naar Kamp Lutte.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
O en btw het is hier bevestigd dat I'm every woman, dus hoeveel stemmen zijn dat?
Maar ik zit op iPod.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey maar morgen is over 12 minuten he
klinkt een beetje hoerig eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
O en btw het is hier bevestigd dat I'm every woman, dus hoeveel stemmen zijn dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef crv het volgende:
[..]
klinkt een beetje hoerig eigenlijk
Vertel dat maar tegen Chaka KahnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef crv het volgende:
[..]
klinkt een beetje hoerig eigenlijk
waarom moet jij toch heel de tijd van die kutsneren maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |