Ik begin nu echt op mijn moeder te lijken, die koos ook altijd voor mijn ex-man, nou ja toen nu niet meerquote:
Zeg jij nu dat je mama niet voor 2 teltquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helegaar niet! De poll morgen zal het uitwijzen.
Ja dat zeg ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat je mama niet voor 2 telt
Graag gedaan,.quote:
Hey maar morgen is over 12 minuten hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.Als je weet waar het over gaat stap je wel over naar Kamp Lutte.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
O en btw het is hier bevestigd dat I'm every woman, dus hoeveel stemmen zijn dat?
Maar ik zit op iPod.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey maar morgen is over 12 minuten he
klinkt een beetje hoerig eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
O en btw het is hier bevestigd dat I'm every woman, dus hoeveel stemmen zijn dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef crv het volgende:
[..]
klinkt een beetje hoerig eigenlijk
Vertel dat maar tegen Chaka KahnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef crv het volgende:
[..]
klinkt een beetje hoerig eigenlijk
waarom moet jij toch heel de tijd van die kutsneren maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |