Ze wordt wel al 40 morgen met die geplamuurde kop van haar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef fratsman het volgende:
Rot ff op met Wendy d'r verjaardag...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is toch al weken duidelijk dat Ben wint?
dat noemen ze omhoog werkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze moeten wat aangezien ze d'r baas neukt
Nee, jij hebt klasse.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Stoer met die tattoo's maar ik verzin ook maar wat, ik ben geen pubermeisje.
Nee, maar dan ben ik gewoon blij en tevreden.quote:
Bepaalde vrouwen vallen op lelijk. Is een new-age ding geloof ik.quote:
Ja het nummer opzicht is niet slecht, maar door de manier waarop ze het zingt.. ik kan t niet hebben hahaquote:
Ik noem iedere niet-puber een milf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik stem niet op Ben maar wel op Dean
(geen milf trouwens, maar wel qua leeftijd).
Indigokinderenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bepaalde vrouwen vallen op lelijk. Is een new-age ding geloof ik.
Bijna afgelopen... dan komt alles goed..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:27 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ja het nummer opzicht is niet slecht, maar door de manier waarop ze het zingt.. ik kan t niet hebben haha
Ja dat is tenminste een muzikant, nee dat willen de kijkers kennelijk niet! Onbegrijpelijk volk!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:28 schreef iBenny het volgende:
De tattoonaald van Ben is op dit moment op mijn oorschelpding aan het dreunen... wat een kutgeluid produceert Duffy op dit moment
quote:radio538
:-) RT @JonSaunders1964: @Radio538 Ty Radio 538 its the first time in England we can watch our Nephew Ben go go go Benny Boy!
2 minutes ago from TweetDeck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |