quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
Met Haribo in mijn bek, weggespoeld met vitaminewater (gedver)
Negeer mijn gesponsorde auto -met een fikse deuk erin- buiten maar..
Ohw kut, de batterij van tablet is weeeeeer op
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
Met Haribo in mijn bek, weggespoeld met vitaminewater (gedver)
Negeer mijn gesponsorde auto -met een fikse deuk erin- buiten maar..
Ohw kut, de batterij van tablet is weeeeeer op
Bluezziebeeb*)quote:
Ouwe Hools.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Super handig, zo'n tutsjskrien! Kan je lekker swaipen!
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Cool dat ik nu Trending Topic ben op Twitter
alleen vandaag?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:20 schreef Niek92 het volgende:
Wendy van Dijk ziet er echt te lelijk uit vandaag!
Pinoquote:
quote:Trends
Netherlands ·change
#NoStringsAttached Promoted
Isa Hoes
#tvoh
#pearl
#brunomars
Wendy
Duffy
Marilyn Monroe
Pino
Noud
Kaalgeplukte Pinoquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Cool dat ik nu Trending Topic ben op Twitter
quote:
Maar dan wel beterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Leonie had vaker in het Nederlands mogen zingen.
Ja hèquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Borsato heeft ook zijn beste tijd gehad.
Ja, eerste twee cd's waren nog wel leuk, maar daarnaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
Borsato heeft ook zijn beste tijd gehad.
RTL 4 he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo slecht, waar luister ik naar?
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
Nogal jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind trouwens dat leonie sinds haar makeover een beetje teveel op Yvonne Keeley lijkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad ja! Hoe kom je daar nou zo bij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind trouwens dat leonie sinds haar makeover een beetje teveel op Yvonne Keeley lijkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Maarja, ik verlaat dit topic weer, want: TVOH![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nou ja je was ook fan van Johnny dus ik begrijp het welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja je was ook fan van Johnny dus ik begrijp het wel
Leonie kan vele malen beter dan dit, of ik hou gewoon niet van deze stijl, Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
dat was opzettelijk om het een beetje apart te laten klinkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef Lauuwtje het volgende:
Ze legt de klemtoon steeds verkeerd, of hoor ik dat nu verkeerd
precies dit ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik snap ook echt niet dat áls je een duet met Marco gaat doen, dat je dan een uptempo kiest. Dat is sowieso niet Marco's beste kans en daarnaast kun je in bijv. De Waarheid veel meer van je stem laten horen.
Of Het Water ofzo...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik snap ook echt niet dat áls je een duet met Marco gaat doen, dat je dan een uptempo kiest. Dat is sowieso niet Marco's beste kans en daarnaast kun je in bijv. De Waarheid veel meer van je stem laten horen.
Ze is Marco B-fan, dus dat zal ze niet snel doen denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef fratsman het volgende:
Gewoon ballen tonen en zeggen "Met Borsato? Nee dank je."
Gewoon zeggen "Met wíe?"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef fratsman het volgende:
Mjah nu afkraken levert ook rare persberichten op...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Jeroen probeert er nog wat van te maken.....
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef fratsman het volgende:
die had beter geweest ja, Lopen op het water.quote:
Happy pillsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Eerlijk zijn is wel heel erg moeilijk voor deze jury zeg.
John de Mol zegt dat VOH meer kijkers trekt dan welke talentenjacht ooit, OMDAT ze hier niet alleen negatief zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zou zo mooi zijn als er iemand van de jury eens EERLIJK was
Echt hequote:
Het ziet er licht ontvlambaar uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Injetta het volgende:
Ik erger met aan dat rare haar van Pearl.. Ben ik de enige???
![]()
quote:
Nee de dochter van Raffaela dan.. beautiful hopequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
Toch snap ik niet dat je je dochter Pearl noemt.
Vooral Kim, haar handen zijn hugequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Livra het volgende:
Hier zijn de pro-ana's met "you're a friend of mine!"
Nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Injetta het volgende:
Ik erger met aan dat rare haar van Pearl.. Ben ik de enige???
![]()
Dubbel L he. Vergeet de dubbele L niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Nee de dochter van Raffaela dan.. beautiful hope
Ze proberen de taal van de jongeren te hanteren vermoed ik... En denken dus dat DAT het is.. Dus DAt.. Hoe stoer is DAT??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe leuk is DAT, hoe goed is DAT, hoe vet is DAT
Nog een paar keer en ik gooi die tv uit het raam zwaar irritant hoe ze praten!
Een parel van een dochter? VInd ik helemaal niet gek, zeker niet als je van buitenlandse komaf bent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
Toch snap ik niet dat je je dochter Pearl noemt.
Die blies die noten uit z'n anus leek wel!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he, die stak het mondstuk wat te ver zijn strot in denk ik
.
Jammer deze opmerkingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Livra het volgende:
Hier zijn de pro-ana's met "you're a friend of mine!"
Pagina's!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef ZaZoe het volgende:
Chips, deze topic is gewoon niet bij te houden, scroll me helemaal het leplazerus.
Net zo erg iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Misschien doet Ben straks nog wel iets van de Beatles, of Pearl iets van de Three Degrees!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef JaneDoe het volgende:
heh, lekkere hippe nummertjes vanavond
yepquote:
Ja en de volgde artiesten stonden al weer 'opgelijnd' aldus Martijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze proberen de taal van de jongeren te hanteren vermoed ik... En denken dus dat DAT het is.. Dus DAt.. Hoe stoer is DAT??
Scroll my bar!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef ZaZoe het volgende:
Chips, deze topic is gewoon niet bij te houden, scroll me helemaal het leplazerus.
Ik vind "blanket" nog een stapje ergerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Nou nou, schande.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
En nog steeds heeft Kim de borstel niet door haar haar gehaald
Dode puntjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
En nog steeds heeft Kim de borstel niet door haar haar gehaald
Is ook een normale naam.....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een parel van een dochter? VInd ik helemaal niet gek, zeker niet als je van buitenlandse komaf bent.
2 uur screentime per dagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep
eerst stoppen met WII-en
dan naar boven
lezen en voorlezen
toch niet willen slapen etc
zo een dik half uur later
Het nummer van Benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze week hebben een aantal mensen 'farting jokes' met de dood moeten bekopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Die blies die noten uit z'n anus leek wel!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het nummer van Ben
Nogmaals...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft Ben iets van the Beatles gezongen in een eerdere live showquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Misschien doet Ben straks nog wel iets van de Beatles, of Pearl iets van de Three Degrees!
Jottum!
hij mag er zeker in jaquote:
Nee, vrolijk! Happyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef Injetta het volgende:
Was een beetje een Gaaaaaaaaaap liedje...
Jij dus nuquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Heeft iemand al gepost hoeSimon vanavond is?
Ja. Ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Teveel soppende vrouwen in dit topic.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het nummer van Ben
Nogmaals...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAAAAAA!!!!!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dit in de UK gaan doen als het format wordt overgenomen daar. Dan draait die hand opeens een beledigende richting in.
Ik niet, ik val niet mannen, appelflapjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Teveel soppende vrouwen in dit topic.![]()
Hoe leuk zou DAT zijn!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe leuk is DAT, hoe goed is DAT, hoe vet is DAT
Nog een paar keer en ik gooi die tv uit het raam zwaar irritant hoe ze praten!
Een man met een kekke bril, nee dat meen je nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Haha nee, was een reactie op een post over dat ze zulke "hippe" liedjes zingenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft Ben iets van the Beatles gezongen in een eerdere live show
Dan kan ik het begrijpen, bosjeéénentachtig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet, ik val niet mannen, appelflapje
Van Simon? Ja daar zitten glazen op sterkte in.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef Injetta het volgende:
Zitten er eigenlijk wel glazen in die bril??
Dat vind ik helemaaaaaaaaaal stom. Een bril zonder glazen op gaan zetten.
Hij gaf em de props wel jeweetzquote:
Roel is echt wel grappigquote:
OK, Dan mag het!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van Simon? Ja daar zitten glazen op sterkte in.
Vind het ook een prachtige naam!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een parel van een dochter? VInd ik helemaal niet gek, zeker niet als je van buitenlandse komaf bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |