Ben maar blij dan dat je die ontblote borst van Roel niet hebt gezien van de week.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar dat gepoederde borstje van Martijn boezemt toch ook een combinatie van walging en angst bij me in. Wat is er gebeurd met mooie overhemden...
Ja dat is ook zo, maar ik zag van de week de styliste, die liet zien dat vanaf week 1 de deelnemers moodboards maken met wat ZE willen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het? Ik dacht dat er een heel team achter zat, als je zo naar de real life shows kijkt?
lullige opmerkingquote:
+1quote:
Ik ook, en Pearl kan het goed zingen, die kan die uithalenquote:
quote:
Benny's grapje was net iets beterquote:
Hij heeft niet voor niks Benny.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Benny's grapje was net iets beter.
Nee, mij ook niet. Ze zong het echt minder dan de vorige keer. Misschien zenuwen?quote:
Ik lette meer op de grijze harenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
Even op het buikje van Wendy letten, maar het lijkt wel of ze het uit beeld houden.
Weet nog wel een slootje in Moerdijk..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:02 schreef Cee het volgende:
Wendy, ga zwemmen. Onder een lekkende olietanker.
Ik op het randje van het masker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik lette meer op de grijze haren
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:03 schreef Livra het volgende:
[..]
Weet nog wel een slootje in Moerdijk..
okquote:
Ze ziet er prima uit. Maar is strontvervelendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Blijft een kwestie van smaak met Wendy, maar toch ziet ze er prima uit voor 40 hoor
Alleen d'r stemmetjes moet ze laten
Het uiterlijk van een 35-jarige, het intellect van een 5-jarige, de stem van een 3-jarige.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Blijft een kwestie van smaak met Wendy, maar toch ziet ze er prima uit voor 40 hoor
Alleen d'r stemmetjes moet ze laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |