ik begrijp je helemaal, Simon is heel ergquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, dan laat ik 'm wel inzien dat ie nergens anders meer heen hoeft. Dat ie bij mij altijd thuis kan komen.
Ik vermoed dat het geen styliste ding is, want Kim ziet er wel altijd leuk uit, dit is de Maaike (X-factor) van VOH, die koos ook altijd van die vreselijke dingen uit, gewoon eigen smaakquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Welke idioot doet de styling van Leonie toch? De draak uit de Efteling?
Ik vind het ook echt terecht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Leonie tweede is super
ze zal wel niet winnen, maar ik vind het tof dat ze boven Kim en Pearl staat
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Crisis, een tatoeage op je hart. Hallmarkmomentje.
welkomquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
avond en ik lees gezellig met jullie mee
![]()
ben niet van de talentenjachten maar kijk het toch maar ff
quote:
Gelukkig heb ik jullie voor supportquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah gaat weer een lange avond worden.
Hallotjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
avond en ik lees gezellig met jullie mee
![]()
ben niet van de talentenjachten maar kijk het toch maar ff
met drank en cigaretten gaat het wel lukkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Roel gaat zometeen de bestellingen opnemen.
dank jequote:
Let maar op; om 0.00 moet de hele zaal "langzalzeleven" voor Wendy zingen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
gepoederde borstjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar dat gepoederde borstje van Martijn boezemt toch ook een combinatie van walging en angst bij me in. Wat is er gebeurd met mooie overhemden...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
met drank en cigaretten gaat het wel lukken
Zou het? Ik dacht dat er een heel team achter zat, als je zo naar de real life shows kijkt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het geen styliste ding is, want Kim ziet er wel altijd leuk uit, dit is de Maaike (X-factor) van VOH, die koos ook altijd van die vreselijke dingen uit, gewoon eigen smaak
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Roel gaat zometeen de bestellingen opnemen.
LUTTEquote:
Oh ja dat hoorde ik iemand op mijn werk vandaag vertellen inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Let maar op; om 0.00 moet de hele zaal "langzalzeleven" voor Wendy zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |