Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ligt eraan wat je erop laat smerenquote:
Hoe durven zequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[GRTD 1.031] Boze vogels
Kijk wat een na-apers
[KSC #2615] Angry Birds te koop
[TAL SC #1032] Boze Vogeltjes!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[GRTD 1.031] Boze vogels
Kijk wat een na-apers
[KSC #2615] Angry Birds te koop
Dat spelletje is tof. Ik heb beide versies op mijn telefoontjequote:
Ikke maar eentje enquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat spelletje is tof. Ik heb beide versies op mijn telefoontje
Heeft die vogel een kerstmuts op of nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb lomp veel levels, zou het zo niet weten welke versie het is
Heeft die nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft die vogel een kerstmuts op of niet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:59 schreef Merel- het volgende:
Bier en toastjes? WAAR!!
Ik ben er weer ff
Okay, dan heb je de 'gewone' versie. Leuk hoorquote:
Hey Merelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:59 schreef Merel- het volgende:
Bier en toastjes? WAAR!!
Ik ben er weer ff
Zeker is die leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan heb je de 'gewone' versie. Leuk hoor
quote:
briequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou een lekker toastje met brie of filet americain zou ik ook wel lusten eigenlijk
Een zeer goede keuze moet ik je toe geven, zit er nu ook aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:00 schreef Merel- het volgende:
[..]ik heb nu wel zin in zo'n lekker blik monster energy
Die groene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook lekkerquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een zeer goede keuze moet ik je toe geven, zit er nu ook aan
* Trevland geeft Merel ook een blikGeef je me haar er ook bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beauty is in the eye of the beholder..
Ken ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:02 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ook lekkerof die ene: ambachtelijke kip kerrie van de appie
maar alleen die want de rest is nasty met die stukjes ananas..
Ik ga in maart een dagje naar het gebie toe waar dat vandaan komt. Ik probeer wat originele brie vanuit de Brie zeg maar mee naar huis te nemenquote:
Die is lekker!!!quote:
Stiekem wel jaquote:
ANGRY BIRDSquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
Waar gaat dat bozevogelgedoe eigenlijk over?.
Hier over:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
Delen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:04 schreef Merel- het volgende:
[..]
Die is lekker!!!De beste die er is naar mijn mening
[..]
Stiekem wel ja
Spelletje Angry Birdsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
Ik ben met de middelbare school een week naar Avignon in Frankrijk geweest, zijn we naar de plek geweest waar Nougat vandaan komt, een kwart kilo gekocht daar ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga in maart een dagje naar het gebie toe waar dat vandaan komt. Ik probeer wat originele brie vanuit de Brie zeg maar mee naar huis te nemen
dat is grappig, jammer dat het niet op mijn telefoon kan!quote:
euuhmmmm.. nou vooruitquote:
O, een Aaitelefoonspelletje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier over:
http://games.fok.nl/review/424903/1/1/50/angry-birds.html
Wat voor een foon heb je dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:06 schreef Merel- het volgende:
[..]
dat is grappig, jammer dat het niet op mijn telefoon kan!
Oke dan is het goedquote:[..]
euuhmmmm.. nou vooruit
Niet alleen aitelefoonquote:
Nokia E71quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een foon heb je dan?
[..]
Oke dan is het goed
[..]
Niet alleen aitelefoon
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier over:
http://games.fok.nl/review/424903/1/1/50/angry-birds.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
had ik nou maar niet gekeken......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
[..]
jammer.. hehe, kijk in KPD zou ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beauty is in the eye of the beholder..
ja dan heb je het hele internet dan ga je naar kpdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:08 schreef Merel- het volgende:
[..]
jammer.. hehe, kijk in KPD zou ik zeggen
[..]
Helaas, soms is het niet beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op sommige Nokia's kan het toch ookquote:
ja want andoird is de hemel en er is niks betersquote:
klopt, angry birds kun je gewoon downen via de ovi storequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op sommige Nokia's kan het toch ook
Dat zeg ik niet maar daar doet het spelletje ook opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want andoird is de hemel en er is niks beters_!
Owja, daar kan ik ook nog enkele KSC-ers tegenkomen dacht ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:08 schreef Merel- het volgende:
[..]
jammer.. hehe, kijk in KPD zou ik zeggen
op nokia ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar daar doet het spelletje ook op
Mooi land, Frankrijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:05 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik ben met de middelbare school een week naar Avignon in Frankrijk geweest, zijn we naar de plek geweest waar Nougat vandaan komt, een kwart kilo gekocht daar ofzoecht teveel, maar dat was zoooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker
KPD staan 'bekenden';) das altijd leukerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan heb je het hele internet dan ga je naar kpd
fransenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi land, Frankrijk![]()
Jammer van dat uitschot wat er woont
Mee eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hehe, indeedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Owja, daar kan ik ook nog enkele KSC-ers tegenkomen dacht ik![]()
mja dat vind ik nu net nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
KPD staan 'bekenden';) das altijd leuker
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal die angry birds toch ook eens proberen
Go for itquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal die angry birds toch ook eens proberen
Eensch, maar dat geldt ook voor de UKquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey hey heyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Eensch, maar dat geldt ook voor de UK
zo uit mijn hoofd nopequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:11 schreef Merel- het volgende:
[..]
KAN IK ANGRY BIRDEN OP MIJN NOKIA E71??![]()
op vakantie in het buitenland heb ik liever fransen dan britten hoorquote:
Dat begrijp ik welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
op vakantie in het buitenland heb ik liever fransen dan britten hoor
Als beter dan een DDquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
op vakantie in het buitenland heb ik liever fransen dan britten hoor
Verstuurd is verstuurd lijkt mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:14 schreef friemelaar het volgende:
Even een algemene vraag :
Als je een DM verstuurd, en deze sluit voordat hij gelezen is door de ontvanger, krijgt die hem dan toch ?
donald duck?quote:
Ik lijk qua gedrag wel op Donald Duckquote:
opvliegend en altijd pech?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lijk qua gedrag wel op Donald Duck
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuart toch
I C U R MT I O U a DD![]()
[ afbeelding ]
ik ken hetquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope een DD
[..]
Een dikke duitser die zijn vooroordelen meer dan genoeg waarmaakt
Aha zo, dan heb je dus gelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zwart - witjes dus
(nummerborden ..... vroeger waren zij de enige met die kleur)
Die dus nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef PeZu het volgende:
1000000x liever duitser dan fransen, engelsen of amerikaen als je ergens op vakantie bent
Je kunt altijd pech hebben met mensen uit andere landenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die dus nietecht een eerste klas aso dat het was
goh zeg wat vervelend voro je dat j e er nu nog zo mee zitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die dus nietecht een eerste klas aso dat het was
Klopt, net zo veel als gewone Nederlandersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt altijd pech hebben met mensen uit andere landen
Absoluut waarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, net zo veel als gewone Nederlanders
Neem wat lekkers voor me meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is toch maar even naar de winkel
Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:19 schreef Merel- het volgende:
En ik ben weer weg
geen bier of toastjes voor mij vanaaf, helaasch!
Morgen weer werken van 6-13maar dan weekend tot woensdag
ik zit lekker aan het bier ondanks morgen nog wta werk want het is weekendequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:19 schreef Merel- het volgende:
En ik ben weer weg
geen bier of toastjes voor mij vanaaf, helaasch!
Morgen weer werken van 6-13maar dan weekend tot woensdag
ja manquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
kaas met pindakaas zou dat lekker zijn?>
Geen ideequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
kaas met pindakaas zou dat lekker zijn?>
ik heb geen nl paspoortquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Inleveren dat paspoort
![]()
En opkrassen![]()
Ja kom ik tichel ff een stukje naar Lintelo voor een puntje briequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ik heb hier nog brie liggen waar niks mee gebeurt, wil je het hebben?
Dan neem ik het de 5de meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kom ik tichel ff een stukje naar Lintelo voor een puntje brie
Alle andere paspoorten ook inleverenquote:
ik lever niks inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle andere paspoorten ook inleveren![]()
EN opkrassen![]()
Hoezo heb je geen NL paspoort?
Transsylvanië was het toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lever niks in![]()
omdat ik niet uit nl kom
bijna goedquote:
Zullen we een site gaan bouwen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Toekito het volgende:
Trev ik heb de domeinen inmiddels definitief!
Ik volg dat nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Muck het volgende:
Wtf is die dean van poepstars voor raar figuur?
Hij kwam net voorbij in een reclameblokje, maar ik versta met de beste wil van de wereld niet wat hij zingt
Welke domeinen Toek ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Toekito het volgende:
Trev ik heb de domeinen inmiddels definitief!
De webshop van Mucks haaksjopquote:
Tuurlijk, klant is koningquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
De webshop van Mucks haaksjop
Eerst wachten wat Muck wil Trev, lijkt me!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
De webshop van Mucks haaksjop
Eerst wachten wat Muck wil Trev, lijkt me!
Daar komen alleen TRAGE lui vandaan heb ik gehoordquote:
Yup maar vind je het gek als ze al een aantal 100 jaar oud zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar komen alleen TRAGE lui vandaan heb ik gehoord
wow, jij gaat de bloemetjes buiten zetten zo te lezenquote:
neu ik drink niet zo vaak bier, vrouwlief neemt er af en toe een paar meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je niet een heel krat koud liggen?
Aha, dus gewoon rustig aan dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neu ik drink niet zo vaak bier, vrouwlief neemt er af en toe een paar mee
en ze legt ze niet meteen koud? ik zou per direct de echtscheiding aanvragenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neu ik drink niet zo vaak bier, vrouwlief neemt er af en toe een paar mee
ben nooit zo'n alleen drinker
hooguit tijdens chatten
Dat ligt bij Koen iets lastigerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ze legt ze niet meteen koud? ik zou per direct de echtscheiding aanvragen
nee ik drink het niet zo vaakquote:
Vrouw lief is er zeker niet blij mee als je het doetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ik drink het niet zo vaak
ik zeg niet dat ik niet veel kan drinken
maar meestal met uitgaan alleen eigenlijk
ze is er geneens nu, lekker relaxed tv kijken en chatten hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ze legt ze niet meteen koud? ik zou per direct de echtscheiding aanvragen
toen we elkaar leerden kennen dacht ze dat ik een halve alcolist wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrouw lief is er zeker niet blij mee als je het doet
ja dat is ook wel lekker hehquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is er geneens nu, lekker relaxed tv kijken en chatten hier
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen we elkaar leerden kennen dacht ze dat ik een halve alcolist was
En stu niet half zo erg als ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens mij ben je half niet zo erg als stu
in die tijd was ik best wel erg jahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens mij ben je half niet zo erg als stu
Stu valt ook best mee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar waar je trots op bent
je moet trots zijn op alles wat je doet of er gewoon niks om geven wat anderen denken, iig beter dan jezelf druk van wat anderen misschien zouden vinden als jij lkker van je biertje genietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar waar je trots op bent
quote:
Precies. Dat je aan het eind van je leven, wanneer dat ook komt, in elk geval nergens spijt van hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet trots zijn op alles wat je doet of er gewoon niks om geven wat anderen denken, iig beter dan jezelf druk van wat anderen misschien zouden vinden als jij lkker van je biertje geniet
daar drink ik er 1 opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Dat je aan het eind van je leven, wanneer dat ook komt, in elk geval nergens spijt van hebt
QFTquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet trots zijn op alles wat je doet of er gewoon niks om geven wat anderen denken, iig beter dan jezelf druk van wat anderen misschien zouden vinden als jij lkker van je biertje geniet
Nou, mag je doen ja. Ik vind dat Pezu daar wel erg rake dingen zegtquote:
Jij moét gewoon een Brabander zijn!quote:
JIJ moet gewoon een brabander zijn. Zo dom om te denken dat niet ELKE man ter wereld gewoon bestaat bij degratie van Bier en Tietenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij moét gewoon een Brabander zijn!
fles mijn waarde, de wereld zou een stukje mooier zijn als meer mensen zo zouden denken en ook wat minder jaloers zouden zijn en elkaar wat meer gunde.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, mag je doen ja. Ik vind dat Pezu daar wel erg rake dingen zegt
als ik vrijgezel was geweest was ik zo meegegaanquote:
ik ben wel gek op Brabantquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij moét gewoon een Brabander zijn!
Homo's zijn ook mannenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JIJ moet gewoon een brabander zijn. Zo dom om te denken dat niet ELKE man ter wereld gewoon bestaat bij degratie van Bier en Tieten
Mensen die veel drukker zin met het leven van iemand anders dan met hun eigen leven... ik heb dat nooit begrepenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
fles mijn waarde, de wereld zou een stukje mooier zijn als meer mensen zo zouden denken en ook wat minder jaloers zouden zijn en elkaar wat meer gunde.
mensen die jaloers zijn op een andermans inkomen of afkeurend doen als je doordeweeks een lekker biertje doet of wat dan ook.
Ik ookquote:
Hele verbeteringquote:
Ja, uurtje ofzo, dan even strijken misschien en dan weer terug. Zie welquote:
ik ook niet, mensen die druk doen om programma op tv of dat de buurman de auto hard dichtgooit of een dagje een kartonnen doos op de oprit heeft staan pfff koop een leven ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die veel drukker zin met het leven van iemand anders dan met hun eigen leven... ik heb dat nooit begrepen
2 Milkybarsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog wat lekkers voor me mee genomen?
Strijken? Het is weekendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, uurtje ofzo, dan even strijken misschien en dan weer terug. Zie wel![]()
![]()
Waarom had ik in het begin eigenlijk een hekel aan jou?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet, mensen die druk doen om programma op tv of dat de buurman de auto hard dichtgooit of een dagje een kartonnen doos op de oprit heeft staan pfff koop een leven ofzo
Ja maar ik wil daar iets van aan op zondagquote:
geen idee flesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom had ik in het begin eigenlijk een hekel aan jou?
Witte chocoladequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ken het niet, ben maar welgeteld 1 keer in Engeland geweest
ja, en meneer taart is alweer thuisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je visite is weg en Thijs is er nog ?
Hey Babsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:54 schreef babs1980 het volgende:
hidiho mensen, ben weer eens aan het sjoppen en val even binnen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:54 schreef babs1980 het volgende:
gezelliequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en meneer taart is alweer thuis
fokken tijdnes het shoppenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:54 schreef babs1980 het volgende:
babsjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:54 schreef babs1980 het volgende:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:54 schreef PeZu het volgende:
ik heb 10 verschillend esoorten speciaal biertje gehaald in paartjes
zondag is nog lang nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar ik wil daar iets van aan op zondag![]()
babzquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:54 schreef babs1980 het volgende:
Klopt, maar morgen heb ik er geen zin inquote:
ohja!quote:
quote:
dat dacht ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ooooohhquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ohja!
mijn verhaal, maar als ik 'm nu post word het topique gelijk weer gesloten, altijd als ik verhalentopiques rond 3 uur maak lezen er nog mensen mee
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat doen jullie hier nog allemaal?
VOH finale!VOHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
whut?quote:
8 secondenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat doen jullie hier nog allemaal?
VOH finale!Ja, wij zoeken een leuke besteding van onze tijd en gaan dus FOK!ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
Morgen nog maar een ticket voor de lotto kopen
Je reageerde binnen 10 seconden ofzoquote:
Van mij hoeft het ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nog nooit een talentenshow bekeken en ben ook nooit van plan om het te gaan doen.
8 seconden, ik dacht al, waar heb je het overquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je reageerde binnen 10 seconden ofzo![]()
Samequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nog nooit een talentenshow bekeken en ben ook nooit van plan om het te gaan doen.
oke, ik heb 1 biertje op, maar ik zie nog wel dat ik dat niet gepost hebquote:
zielkornuitquote:
Jij dacht dat er hier iets anders te snel ging?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
8 seconden, ik dacht al, waar heb je het over
ik ga nog een record halen.
zeker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij dacht dat er hier iets anders te snel ging?
Hehehequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oke, ik heb 1 biertje op, maar ik zie nog wel dat ik dat niet gepost heb
geniet ervanquote:
Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee fles![]()
omdat we hetzelfde denken op sommige gebieden zijn we ook heel eerlijk ergo bot en dat botst soms denk ik
Ahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zeker.
maar ik wacht altijd voordat ik iets post, denk erover na, daarom hebben ze ook altijd zo'n prachtig mooie inhoud.
fypquote:
nope niks mis mee, altijd maar ja en amen is dodelijk vermoeiendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenMaar als dat het is is dat niks verkeerds natuurlijk
Een stukje van je monoloog?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd heel geliefd geweest bij iedereen. En nog. Mensen sluiten mij direct in hun hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
en sóms valt je internet uit.quote:
Dankquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
fyp
[..]
nope niks mis mee, altijd maar ja en amen is dodelijk vermoeiend
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een stukje van je monoloog?Nee, dat moet ik nog doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Als je dikke tieten had, misschienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd heel geliefd geweest bij iedereen. En nog. Mensen sluiten mij direct in hun hart
ja dat doen met mensen ook met schrale zwerfhonden, wat is je punt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dikke tieten had, misschien
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dikke tieten had, misschien
Potjandorie, wat een lastquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en sóms valt je internet uit.
Dat heb je wel vaker met snoepquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
Wat zijn deze suikerachtige snoepjes zoet zeg
Ja, net als suikerspinquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker met snoep
jij woont ook niet op 221b baker street of watquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
Wat zijn deze suikerachtige snoepjes zoet zeg
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij woont ook niet op 221b baker street of wat
dar woonde sherlock holmes tochquote:
halloquote:
Mariekequote:
je kijkt er naarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Adèle bij VOH, hoe diep kan je zakken
Welnee man. DEZE is voor STquote:
het staat hier op, maar het is te gezellig om weg te gaanquote:
Het beste is nog niet goed genoeg voor jouquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee snoetepoepeledoepeltjequote:
ik zal je eens laten blozenquote:
troost je, ik kijk er zelfs ook naar, vind t altijd wel vermakelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het staat hier op, maar het is te gezellig om weg te gaan
Doe niet zo gekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het beste is nog niet goed genoeg voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |