ja dat is ook wel lekker hehquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is er geneens nu, lekker relaxed tv kijken en chatten hier
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen we elkaar leerden kennen dacht ze dat ik een halve alcolist was
En stu niet half zo erg als ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens mij ben je half niet zo erg als stu
in die tijd was ik best wel erg jahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens mij ben je half niet zo erg als stu
Stu valt ook best mee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar waar je trots op bent
je moet trots zijn op alles wat je doet of er gewoon niks om geven wat anderen denken, iig beter dan jezelf druk van wat anderen misschien zouden vinden als jij lkker van je biertje genietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar waar je trots op bent
quote:
Precies. Dat je aan het eind van je leven, wanneer dat ook komt, in elk geval nergens spijt van hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet trots zijn op alles wat je doet of er gewoon niks om geven wat anderen denken, iig beter dan jezelf druk van wat anderen misschien zouden vinden als jij lkker van je biertje geniet
daar drink ik er 1 opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Dat je aan het eind van je leven, wanneer dat ook komt, in elk geval nergens spijt van hebt
QFTquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet trots zijn op alles wat je doet of er gewoon niks om geven wat anderen denken, iig beter dan jezelf druk van wat anderen misschien zouden vinden als jij lkker van je biertje geniet
Nou, mag je doen ja. Ik vind dat Pezu daar wel erg rake dingen zegtquote:
Jij moét gewoon een Brabander zijn!quote:
JIJ moet gewoon een brabander zijn. Zo dom om te denken dat niet ELKE man ter wereld gewoon bestaat bij degratie van Bier en Tietenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij moét gewoon een Brabander zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |