Wat voor een foon heb je dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:06 schreef Merel- het volgende:
[..]
dat is grappig, jammer dat het niet op mijn telefoon kan!
Oke dan is het goedquote:[..]
euuhmmmm.. nou vooruit
Niet alleen aitelefoonquote:
Nokia E71quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een foon heb je dan?
[..]
Oke dan is het goed
[..]
Niet alleen aitelefoon
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier over:
http://games.fok.nl/review/424903/1/1/50/angry-birds.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
had ik nou maar niet gekeken......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
[..]
jammer.. hehe, kijk in KPD zou ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beauty is in the eye of the beholder..
ja dan heb je het hele internet dan ga je naar kpdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:08 schreef Merel- het volgende:
[..]
jammer.. hehe, kijk in KPD zou ik zeggen
[..]
Helaas, soms is het niet beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op sommige Nokia's kan het toch ookquote:
ja want andoird is de hemel en er is niks betersquote:
klopt, angry birds kun je gewoon downen via de ovi storequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op sommige Nokia's kan het toch ook
Dat zeg ik niet maar daar doet het spelletje ook opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want andoird is de hemel en er is niks beters_!
Owja, daar kan ik ook nog enkele KSC-ers tegenkomen dacht ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:08 schreef Merel- het volgende:
[..]
jammer.. hehe, kijk in KPD zou ik zeggen
op nokia ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar daar doet het spelletje ook op
Mooi land, Frankrijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:05 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik ben met de middelbare school een week naar Avignon in Frankrijk geweest, zijn we naar de plek geweest waar Nougat vandaan komt, een kwart kilo gekocht daar ofzoecht teveel, maar dat was zoooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker
KPD staan 'bekenden';) das altijd leukerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan heb je het hele internet dan ga je naar kpd
fransenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi land, Frankrijk![]()
Jammer van dat uitschot wat er woont
Mee eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hehe, indeedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Owja, daar kan ik ook nog enkele KSC-ers tegenkomen dacht ik![]()
mja dat vind ik nu net nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
KPD staan 'bekenden';) das altijd leuker
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal die angry birds toch ook eens proberen
Go for itquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zal die angry birds toch ook eens proberen
Eensch, maar dat geldt ook voor de UKquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey hey heyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Eensch, maar dat geldt ook voor de UK
zo uit mijn hoofd nopequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:11 schreef Merel- het volgende:
[..]
KAN IK ANGRY BIRDEN OP MIJN NOKIA E71??![]()
op vakantie in het buitenland heb ik liever fransen dan britten hoorquote:
Dat begrijp ik welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
op vakantie in het buitenland heb ik liever fransen dan britten hoor
Als beter dan een DDquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
op vakantie in het buitenland heb ik liever fransen dan britten hoor
Verstuurd is verstuurd lijkt mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:14 schreef friemelaar het volgende:
Even een algemene vraag :
Als je een DM verstuurd, en deze sluit voordat hij gelezen is door de ontvanger, krijgt die hem dan toch ?
donald duck?quote:
Ik lijk qua gedrag wel op Donald Duckquote:
opvliegend en altijd pech?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lijk qua gedrag wel op Donald Duck
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuart toch
I C U R MT I O U a DD![]()
[ afbeelding ]
ik ken hetquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope een DD
[..]
Een dikke duitser die zijn vooroordelen meer dan genoeg waarmaakt
Aha zo, dan heb je dus gelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zwart - witjes dus
(nummerborden ..... vroeger waren zij de enige met die kleur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |