Die dus nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef PeZu het volgende:
1000000x liever duitser dan fransen, engelsen of amerikaen als je ergens op vakantie bent
Je kunt altijd pech hebben met mensen uit andere landenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die dus nietecht een eerste klas aso dat het was
goh zeg wat vervelend voro je dat j e er nu nog zo mee zitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die dus nietecht een eerste klas aso dat het was
Klopt, net zo veel als gewone Nederlandersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt altijd pech hebben met mensen uit andere landen
Absoluut waarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, net zo veel als gewone Nederlanders
Neem wat lekkers voor me meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is toch maar even naar de winkel
Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:19 schreef Merel- het volgende:
En ik ben weer weg
geen bier of toastjes voor mij vanaaf, helaasch!
Morgen weer werken van 6-13maar dan weekend tot woensdag
ik zit lekker aan het bier ondanks morgen nog wta werk want het is weekendequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:19 schreef Merel- het volgende:
En ik ben weer weg
geen bier of toastjes voor mij vanaaf, helaasch!
Morgen weer werken van 6-13maar dan weekend tot woensdag
ja manquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
kaas met pindakaas zou dat lekker zijn?>
Geen ideequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
kaas met pindakaas zou dat lekker zijn?>
ik heb geen nl paspoortquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Inleveren dat paspoort
![]()
En opkrassen![]()
Ja kom ik tichel ff een stukje naar Lintelo voor een puntje briequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ik heb hier nog brie liggen waar niks mee gebeurt, wil je het hebben?
Dan neem ik het de 5de meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kom ik tichel ff een stukje naar Lintelo voor een puntje brie
Alle andere paspoorten ook inleverenquote:
ik lever niks inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle andere paspoorten ook inleveren![]()
EN opkrassen![]()
Hoezo heb je geen NL paspoort?
Transsylvanië was het toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lever niks in![]()
omdat ik niet uit nl kom
bijna goedquote:
Zullen we een site gaan bouwen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Toekito het volgende:
Trev ik heb de domeinen inmiddels definitief!
Ik volg dat nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Muck het volgende:
Wtf is die dean van poepstars voor raar figuur?
Hij kwam net voorbij in een reclameblokje, maar ik versta met de beste wil van de wereld niet wat hij zingt
Welke domeinen Toek ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Toekito het volgende:
Trev ik heb de domeinen inmiddels definitief!
De webshop van Mucks haaksjopquote:
Tuurlijk, klant is koningquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
De webshop van Mucks haaksjop
Eerst wachten wat Muck wil Trev, lijkt me!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
De webshop van Mucks haaksjop
Eerst wachten wat Muck wil Trev, lijkt me!
Daar komen alleen TRAGE lui vandaan heb ik gehoordquote:
Yup maar vind je het gek als ze al een aantal 100 jaar oud zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar komen alleen TRAGE lui vandaan heb ik gehoord
wow, jij gaat de bloemetjes buiten zetten zo te lezenquote:
neu ik drink niet zo vaak bier, vrouwlief neemt er af en toe een paar meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je niet een heel krat koud liggen?
Aha, dus gewoon rustig aan dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neu ik drink niet zo vaak bier, vrouwlief neemt er af en toe een paar mee
en ze legt ze niet meteen koud? ik zou per direct de echtscheiding aanvragenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neu ik drink niet zo vaak bier, vrouwlief neemt er af en toe een paar mee
ben nooit zo'n alleen drinker
hooguit tijdens chatten
Dat ligt bij Koen iets lastigerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ze legt ze niet meteen koud? ik zou per direct de echtscheiding aanvragen
nee ik drink het niet zo vaakquote:
Vrouw lief is er zeker niet blij mee als je het doetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ik drink het niet zo vaak
ik zeg niet dat ik niet veel kan drinken
maar meestal met uitgaan alleen eigenlijk
ze is er geneens nu, lekker relaxed tv kijken en chatten hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ze legt ze niet meteen koud? ik zou per direct de echtscheiding aanvragen
toen we elkaar leerden kennen dacht ze dat ik een halve alcolist wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrouw lief is er zeker niet blij mee als je het doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |