Jij dacht dat er hier iets anders te snel ging?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
8 seconden, ik dacht al, waar heb je het over
ik ga nog een record halen.
zeker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij dacht dat er hier iets anders te snel ging?
Hehehequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oke, ik heb 1 biertje op, maar ik zie nog wel dat ik dat niet gepost heb
geniet ervanquote:
Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee fles![]()
omdat we hetzelfde denken op sommige gebieden zijn we ook heel eerlijk ergo bot en dat botst soms denk ik
Ahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zeker.
maar ik wacht altijd voordat ik iets post, denk erover na, daarom hebben ze ook altijd zo'n prachtig mooie inhoud.
fypquote:
nope niks mis mee, altijd maar ja en amen is dodelijk vermoeiendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenMaar als dat het is is dat niks verkeerds natuurlijk
Een stukje van je monoloog?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd heel geliefd geweest bij iedereen. En nog. Mensen sluiten mij direct in hun hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
en sóms valt je internet uit.quote:
Dankquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
fyp
[..]
nope niks mis mee, altijd maar ja en amen is dodelijk vermoeiend
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een stukje van je monoloog?Nee, dat moet ik nog doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Als je dikke tieten had, misschienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd heel geliefd geweest bij iedereen. En nog. Mensen sluiten mij direct in hun hart
ja dat doen met mensen ook met schrale zwerfhonden, wat is je punt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dikke tieten had, misschien
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dikke tieten had, misschien
Potjandorie, wat een lastquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en sóms valt je internet uit.
Dat heb je wel vaker met snoepquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
Wat zijn deze suikerachtige snoepjes zoet zeg
Ja, net als suikerspinquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker met snoep
jij woont ook niet op 221b baker street of watquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
Wat zijn deze suikerachtige snoepjes zoet zeg
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij woont ook niet op 221b baker street of wat
dar woonde sherlock holmes tochquote:
halloquote:
Mariekequote:
je kijkt er naarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Adèle bij VOH, hoe diep kan je zakken
Welnee man. DEZE is voor STquote:
het staat hier op, maar het is te gezellig om weg te gaanquote:
Het beste is nog niet goed genoeg voor jouquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee snoetepoepeledoepeltjequote:
ik zal je eens laten blozenquote:
troost je, ik kijk er zelfs ook naar, vind t altijd wel vermakelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het staat hier op, maar het is te gezellig om weg te gaan
Doe niet zo gekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het beste is nog niet goed genoeg voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |