quote:
Gelukkig heb ik jullie voor supportquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah gaat weer een lange avond worden.
Hallotjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
avond en ik lees gezellig met jullie mee
![]()
ben niet van de talentenjachten maar kijk het toch maar ff
met drank en cigaretten gaat het wel lukkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Roel gaat zometeen de bestellingen opnemen.
dank jequote:
Let maar op; om 0.00 moet de hele zaal "langzalzeleven" voor Wendy zingen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
gepoederde borstjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar dat gepoederde borstje van Martijn boezemt toch ook een combinatie van walging en angst bij me in. Wat is er gebeurd met mooie overhemden...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
met drank en cigaretten gaat het wel lukken
Zou het? Ik dacht dat er een heel team achter zat, als je zo naar de real life shows kijkt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het geen styliste ding is, want Kim ziet er wel altijd leuk uit, dit is de Maaike (X-factor) van VOH, die koos ook altijd van die vreselijke dingen uit, gewoon eigen smaak
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Roel gaat zometeen de bestellingen opnemen.
LUTTEquote:
Oh ja dat hoorde ik iemand op mijn werk vandaag vertellen inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Let maar op; om 0.00 moet de hele zaal "langzalzeleven" voor Wendy zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |