quote:
quote:
Ik moet aan de dikkerdsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Royco1 het volgende:
Ah de advertenties gaan wel vooruit, fok weet nu wel dat ik hoger opgeleid ben
Ach verzuip tochquote:
Geef die maar aan mij althans de vrouwen danquote:
Mompelt iets over een kontquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aii, dat is omdat je jezelf altijd zo afspiegelt.
Niks mis met mijn achterkantje!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks mis met mijn achterkantje!
Ik had sedan even teruggepakt voor zijn getreiter. Met mijn boobs.quote:
Dat mag je denken hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had sedan even teruggepakt voor zijn getreiter. Met mijn boobs.
O, niets te zien dus. Dan loop ik weer verder!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had sedan even teruggepakt voor zijn getreiter. Met mijn boobs.
Hey, you asked...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, niets te zien dus. Dan loop ik weer verder!
Arme jij..... * -Engel-geeft knuffel en pak vit c.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
Ik zou er graag een biertje op willen drinken, maar voel me nog steeds niet top.
Ik heb net een paracetamolletje gepakt en een biertje. Morgen kan ik ziek zijn, heb ik toch geen werkend OV.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Arme jij..... * -Engel-geeft knuffel en pak vit c.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb geen zin in bier
Gisteren net na de lunch doodziek terug naar hotel gegaan. Voel me nog steeds crap as hell. Maar nu gelukkig op weg naar huis. Hopelijk morgen beter.
ow, die's epischquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stomme Engelse-Nederlandse-Mexicaanse combi-griep
ben je morgen in de stairway? Als je je weer goed voeltquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:59 schreef stbabylon het volgende:
Thuis neem ik uiteraard wel een Sonnema met ijs
Beterschap *knuffel*quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb geen zin in bier
Gisteren net na de lunch doodziek terug naar hotel gegaan. Voel me nog steeds crap as hell. Maar nu gelukkig op weg naar huis. Hopelijk morgen beter.
Dat laatste gedeelte is wel heel belangrijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je morgen in de stairway? Als je je weer goed voelt
Ik denk dat diegene dat bewust deed om jou dwars te zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom springt men voor de trein als ik 'm moet hebben?
Vanmiddag in tussen Weert en Eindhoven
Ik weet 't wel zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene dat bewust deed om jou dwars te zitten
Vage combi? Peer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:23 schreef stbabylon het volgende:
Verse (soort van) peer/ananassap is best goed te nakken!
Had eerder vandaag groene appel, kiwi, limoen met een vleugje spinazieextract. Dat is pas vaag! (en opmerkelijk lekkerquote:
doet me denken aan die vage serious request sapjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had eerder vandaag groene appel, kiwi, limoen met een vleugje spinazieextract. Dat is pas vaag! (en opmerkelijk lekker)
Dat is juist niet zo vaag, want dat is zoet/zuur en dat gaat in de regel wel goed samen juist.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef stbabylon het volgende:
Had eerder vandaag groene appel, kiwi, limoen met een vleugje spinazieextract. Dat is pas vaag! (en opmerkelijk lekker)
Spinazie is juist vrij neutraal, het wordt ook niet voor niets gebruikt om "groene" pastavarianten e.d. te maken.quote:
Helpt dat nou? Dat opwinden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:31 schreef littledrummergirl het volgende:
jezus jongensrij gdvddme gewoon ff door met die kuttrein!! Sta steeds iedere twee minuten stil...
nope maar t voelt wel ff fijnquote:
Hey machinist, de hele trein moet plassenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope maar t voelt wel ff fijn
trein staat zonder stroommidden in een weiland...
gelukkig zit ik bij de wcquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey machinist, de hele trein moet plassen
Gelukkig zit er ueberhaupt een wc in die treinquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig zit ik bij de wc
Hmm, zo ruikt Den Haag Centraal ook ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Hey machinist, de hele trein moet plassen
Naar mensen die hun plas ophouden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, zo ruikt Den Haag Centraal ook ja.
daar heb ik m op uitgezochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig zit er ueberhaupt een wc in die trein
Ja? Een sprinter zou je laten gaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar heb ik m op uitgezocht
Tsja.. het westen he..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, die het gewoon doen in stilstaande treinen. Helaas.
dat zijn de ergstenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Naar mensen die hun plas ophouden?
Altijd fijn als je tijdens het wachten op je trein naar een flinke hoop mag starenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
jupquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja? Een sprinter zou je laten gaan?
Die zweet luchtquote:
Welke hogesnelheidstrein?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
godverzit ik in n hogesnelheidstrein, rijdt het ding maar 20km per uur ofzo
KLB...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan me nog wel wat KLB topics herinneren over het noorden...
Ja, precies. Net als die 'fijne' urinelucht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Altijd fijn als je tijdens het wachten op je trein naar een flinke hoop mag staren
oh wacht.... Dat doe ik nu ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupdan zou ik er drie uur over doen ofzo
Amsterdam Centraal. Spoor 2. Op de plek waar er ballastloos spoor ligt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
En nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupdan zou ik er drie uur over doen ofzo
Een beetje stadsmensch ruikt dat niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, precies. Net als die 'fijne' urinelucht.
Er gaat niets boven Groningenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zoveel op met het volk daar, maar er zit wel een kern van waarheid in.
ah de treinenmanquote:
Gelukkig maar. Was maar wat blij dat als ik dan toch ergens wakker wordt in de laatste trein, dat het in Groningen wasquote:
nog geeeen idee, maar ik kan wel plassenquote:
Osloquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Was maar wat blij dat als ik dan toch ergens wakker wordt in de laatste trein, dat het in Groningen was
Dat kan ook in een trein zonder wcquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog geeeen idee, maar ik kan wel plassen
Ik reis veel te vaak met de Intercity naar Groningen. Alleen moet ik niet in Groningen zijn. Dat scheelt.quote:
Tot aan Berlijn kun je per ongeluk komen als je in Nederland in de trein in slaap valt, maar dan houdt het wel op.quote:
dan trekt het zo lekker in de stoffen bekledingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ook in een trein zonder wc
wakker worden in berlijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tot aan Berlijn kun je per ongeluk komen als je in Nederland in de trein in slaap valt, maar dan houdt het wel op.
Haha, dat pauperding ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ah de treinenman
zon fyra ding, naar amsterdam
Die staat hier naast de Malmoquote:
dat dwarshangen ga ik niet voelen denk ik, met 20 km per uurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, dat pauperding ja.Is gewoon hetzelfde als de stoeltjes van de normale ICR naar Venlo bijvoorbeeld. Maar het leuke is dat het spoor (overigens UIC 60 daar, maar dat interesseert je niets) daar gemaakt is om 250~300 te rijden waardoor je een paar keer in de bocht het idee hebt dat je van je stoel afvalt door de dwarshelling.
Juist wel. Dat spoor is gemaakt om 250~300 te gaan. Dus jij gaat half omklappen als hij de bocht omgaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dwarshangen ga ik niet voelen denk ik, met 20 km per uur
gvdmme ik wil knuffelen
zo natuurkundig ben ik niet aangelegdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juist wel. Dat spoor is gemaakt om 250~300 te gaan. Dus jij gaat half omklappen als hij de bocht omgaat.
ik ben professioneel knuffelaarsterquote:
Misschien dat ik morgen dan wel naar de meet komquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben professioneel knuffelaarster
moet je sowieso doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen dan wel naar de meet kom
+1 iedereen naar de meet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je sowieso doenhoe meer zielen enzo
Ik twijfelde eigenlijk. Zo veel mensen waarmee ik iets komen er niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je sowieso doenhoe meer zielen enzo
WTFquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
wow flipt hier n man helemaal uit zn plaat omdat ie zn vlucht heeft gemist... Deur van de toilet ligt eruit
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
wow flipt hier n man helemaal uit zn plaat omdat ie zn vlucht heeft gemist... Deur van de toilet ligt eruit
gelukkig ben ik niet zo snel onder de indruk van dat bozige gedoequote:
nu net weer weg uit schipholquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef Gasol het volgende:
[..]Lekker is dat ja... ga je met de hogesnelheidstrein naar schiphol.... staat ie stil.
En nu mag je op schiphol wachten tot de spoorplisie klaar staat om de man in te rekenen
Trouwens, als ie op schiphol is en nog steeds kuren heeft, daar overstappen op een trein die naar sloterdijk gaat, en dan daar weer overstappen op een trein hierheen
Als ze even lief zijn en op sloterdijk stoppen scheelt het misschien iets... ze komen er toch langsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu net weer weg uit schipholze beloofden nu nonstop door te rijden en ik geloof dat ( als ik zo weer stil sta mag je me naief noemen
)
Zo lang het niet tegen jou gericht is of in het algemeen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet zo snel onder de indruk van dat bozige gedoe
Daar moet je volgens mij best wel moeite voor doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kan redelijk kalm blijven als iemand helemaal tegen me tekeertrektquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang het niet tegen jou gericht is of in het algemeen?
hij schopte dan ook heel hardquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar moet je volgens mij best wel moeite voor doen.
Misschien kan jij dan met Brandon gaan werkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan redelijk kalm blijven als iemand helemaal tegen me tekeertrektbeetje knikken en laten praten en t lost zichzelf meestal wel op. Laat maar ff briesen
wiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan jij dan met Brandon gaan werken
Die jongen met bindingsangst die op tv was van de weekquote:
de bimeet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
oh trouwens ik wil morgen ook nog ergens anders wat toevallig ook in Utrecht is( nee niet de Kamasutrabeurs)
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen met bindingsangst die op tv was van de week
Waar is die eigenlijk? Ik weet van niets. Er staat iig niets in het topic.quote:
Ik zou ff het nieuws van afgelopen week doornemen voordat je dat zegtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh bring m on haha ik vind probleemgevalletjes wel boeiend
Ik geloof dat er voor hem best een "normaal"leven mogelijk is zonder vastgebonden te zitten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh bring m on haha ik vind probleemgevalletjes wel boeiend
bimeet gaat ook niet door geloof ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? Ik weet van niets. Er staat iig niets in het topic.
Een kennis van mij een fokker moet optreden in Utrecht
Zo erg is hij toch nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou ff het nieuws van afgelopen week doornemen voordat je dat zegt
ik heb t idd niet gehoordquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou ff het nieuws van afgelopen week doornemen voordat je dat zegt
Gitaar spelen in een bandquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bimeet gaat ook niet door geloof ik![]()
wat gaat je kennis doen dan?
Dansen doe ze bij de trouwerijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Live vanuit Driebergen, op een turks verlovingsfeest
Heel vreemd, mannen en vrouwen zitten apart, en er wordt nieteens gedanst
moest je ook toeteren, de vlag uit je raam hangen en ' turkiye, turkiye' roepen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Live vanuit Driebergen, op een turks verlovingsfeest
Heel vreemd, mannen en vrouwen zitten apart, en er wordt nieteens gedanst
Wat let jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
He ergste is no dat somige van die vrouwen nog best knap zijn
Het maagdenvlies moet dan wel intact blijven maar je kan best de achteringang gebruiken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef Gasol het volgende:
[..]
Het maagdenvlies moet dan wel intact blijven maar je kan best de achteringang gebruiken.
Turkse/koerdische/perzische vrouwenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alleen moslim worden om met moslima te trouwen mag nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
LDG: Toeteren wel, al vergat ik dat
Tijn: Dat dus
Nee, je mag alleen moslim worden als je daadwerkelijk gelooft in Allah!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen moslim worden om met moslima te trouwen mag nietalthans volgens een Turkse collega die ik ooit had.
Daar geloof ik dan weer niets vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen moslim worden als je daadwerkelijk gelooft in Allah!
hoe checken ze datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen moslim worden als je daadwerkelijk gelooft in Allah!
Welke dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
@ Tijn: Dan hebben ze gewoon pech hoor, en blijft er 1 oplossing over..
Oh er wodt gedanst, alleen door 2 lellekerds..
Anna Pauwlowna daar kwam ik wel eens langs met de treinquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
bored op het stationen mn hoofd associeert weer stom
anna pauwlowna blancaaaaaaa
nooit geweten dat die plek bestond
Als je daar zo doorheen rijdt met de trein is echt deprimerend. Daaromheen is echt NIETS. Ja, wat gras en een enkel schaapje dat bèh doet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke dan?
[..]
Anna Pauwlowna daar kwam ik wel eens langs met de trein
Je wilt er inderdaad niet dood gevonden wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je daar zo doorheen rijdt met de trein is echt deprimerend. Daaromheen is echt NIETS. Ja, wat gras en een enkel schaapje dat bèh doet.
das zowat t einde van de wereld geloof ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Anna Pauwlowna daar kwam ik wel eens langs met de trein
Dat is nog altijd Den Helderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das zowat t einde van de wereld geloof iknooit van gehoord
Vlakbij Den Helder. Waar ik iedere week met de trein heen ging toen ik stage liep op Texelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das zowat t einde van de wereld geloof iknooit van gehoord
Mwaah, wel lekker rustig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wilt er inderdaad niet dood gevonden worden
koffie is the keyquote:
Nee dat is het beginquote:
hoe laat is de uitslagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Misschien helpt het. Ik heb gewoon de voice of holland finale aan staan, slecht he
Geen idee, Leonie is net afgevallen... nu gaan ze nog even geld uit de telefoonstemmen melken voor de top 3.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe laat is de uitslag? Ben er om eehm kwart over ofzo
benquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
Geen idee, Leonie is net afgevallen... nu gaan ze nog even geld uit de telefoonstemmen melken voor de top 3.
met die fijne rauwe stemquote:
iemand met zon goeie versie van een van mn favo nummers vergeet ik niet zo snelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
Volgend jaar is hij toch weer vergeten
Of niet, en dan lachen wij jou allemaal uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
Volgend jaar is hij toch weer vergeten
Doe jullie dat niet sowieso al?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Of niet, en dan lachen wij jou allemaal uit
tuurlijk niet suffie!quote:
Hoi en weltrusten danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
hoi..ik ben er weer even bij voordat ik straks mijn bedje opzoek
abbykoffiemeisjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
Spaansnerdmeisjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
hoi..en ik ga nog niet mijn bedje in. Blijf nog wel even hangen hoor..ik zei ook voordat ik straks mijn bedje opzoekquote:
Ik vind trouwens dat jij morgen naar de meet moet komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoi..en ik ga nog niet mijn bedje in. Blijf nog wel even hangen hoor..ik zei ook voordat ik straks mijn bedje opzoek
+1quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jij morgen naar de meet moet komen
gaat niet lukken, maar als er ooit weer een meet is zal ik er (proberen te) zijn hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jij morgen naar de meet moet komen
Ik vind je UI gewoon zo leuk dat ik wil zien wie daar achter zitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
gaat niet lukken, maar als er ooit weer een meet is zal ik er (proberen te) zijn hoor.
En hoezo zoveel interesse in het erbij hebben van mij bij die meet
Singles zijn nu eenmaal schieuwnierige beestjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
gaat niet lukken, maar als er ooit weer een meet is zal ik er (proberen te) zijn hoor.
En hoezo zoveel interesse in het erbij hebben van mij bij die meet
kan ik mij voorstellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vind je UI gewoon zo leuk dat ik wil zien wie daar achter zit
Sorry spaansenerdinnetjes zal je bedoelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Singles zijn nu eenmaal schieuwnierige beestjesEn spaansnerdjes zijn leuk
Ook goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
kan ik mij voorstellen![]()
[..]
Sorry spaansenerdinnetjes zal je bedoelen![]()
Hahaquote:
Dat is de bedoelingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
jij bent dus voorlopig nog wel wakker zeker
plannen voor vanavond dus, neem ik aanquote:
koffie is lekkerquote:
dromen over koffiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga zo maar eens slapenen dromen over .........
Ik droom liever niet over mijn werkquote:
Paar afleveringen wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
Ik zet nog een paar afleveringen op hiero
blijkbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef -Engel- het volgende:
Heeft iedereen opeens een leven? Zo laat is het toch niet?
vandaag niet, maar heb de film al zo'n 3x gezien. Dus ik heb naar The Closer gekekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je ook pirates deeltje drie gekeken?
Dat is horror, toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
vandaag niet, maar heb de film al zo'n 3x gezien. Dus ik heb naar The Closer gekeken
a ... dan ben ik in de war met iets andersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is officieel een drama serie, maar ik vindt het meer een detective
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a ... dan ben ik in de war met iets anders
Niet echt..... toen ik thuis kwam, was ik niet helemaal in orde..... te hard gewerkt denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat denk ik ook![]()
jij hebt geen plannen voor vanaaf?
oei, dan maar ff rusten zou ik zeggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet echt..... toen ik thuis kwam, was ik niet helemaal in orde..... te hard gewerkt denk ik
I willquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
oei, dan maar ff rusten zou ik zeggen
nee, ik blijf lekker thuis. Moet morgen vroeg op en tja ik spaar mijn centen en energie voor de 31e dan ben ik een maandje naar zon,zee en strand..en heb nog zat dingen te doen.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee, ik blijf lekker thuis. Moet morgen vroeg op en tja ik spaar mijn centen en energie voor de 31e dan ben ik een maandje naar zon,zee en strand..en heb nog zat dingen te doen.
Moet morgen ook een koffer halen bij een bekende want mijn koffer zit vol gaten
nee geen knaagdieren die blijven maar lekker buitenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]Goed idee....
Koffer vol gaten? Toch geen knaagdieren?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee geen knaagdieren die blijven maar lekker buiten![]()
Gedurende de vorige reis is mijn koffer niet al te goed behandeld
Ja heb er wat van gezegd maar zenzeiden dat ik geen bewijs had dat het door hun toedoen kwam.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is ook niet aardig .... en heb je het toen niet aan gegeven bij de reisorganisatie/luchthaven what ever?
ben ik een keer laat online, is er niemandquote:
Ik ben thuisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben ik een keer laat online, is er niemand
't is dat ik de oude plaat van White Lies niet uit wil zetten, anders had ik al in bed gelegenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben thuis
Dus ik ben er wel even... Nog.
Muziekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is dat ik de oude plaat van White Lies niet uit wil zetten, anders had ik al in bed gelegen
Jawel. Alleen kan jij er nog wel in posten.quote:
Je bent te flauwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel. Alleen kan jij er nog wel in posten.
En hey, verrek... Ik ook!![]()
trustequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:42 schreef xFriendx het volgende:
Om het maar iets op te vullen hier wens ik jullie allemaal alvast welterusten. Ik ga richting mn nest.
Slaap lekker en zo.
Truste!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:42 schreef xFriendx het volgende:
Om het maar iets op te vullen hier wens ik jullie allemaal alvast welterusten. Ik ga richting mn nest.
Slaap lekker en zo.
You know what's going onquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent te flauwzo ging je hier niet weg
quote:
Tot morgenquote:
Had ik ook nog wel wat klusjes gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:04 schreef Yuki het volgende:
Ook nieuw: huishoudelijk werk 's nachts doen.
Was draaien, even iets vastzetten met naald en draad, was opvouwen en opruimen.
Yay
Ik ga mezelf morgen maar eens tot strijken zetten. Maar dan wil ik wel alles dat gestreken moet worden kunnen strijken, dus vandaar nu die was nog evenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ik ook nog wel wat klusjes gehadHeb de afwas net gedaan
![]()
En nee, ik ga niet nog eens 48 posts erbij ploffen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga mezelf morgen maar eens tot strijken zetten. Maar dan wil ik wel alles dat gestreken moet worden kunnen strijken, dus vandaar nu die was nog even
En als je het gevonden hebt? Wat dan?quote:
Dan val ik als een blok in slaapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je het gevonden hebt? Wat dan?
En dan zeg je dat ik flauw benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je het gevonden hebt? Wat dan?
hopen dat je wel op bed valt, zou toch lullig zijn als je net ernaast dondert. Of nog even met je hoofd die bedrand probeert weg te koppenquote:
Jij had meer zout opquote:
ja maar,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vast niet, want jij nam grotere handen chips
quote:
jij ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stel je niet aan
En nu ga ik naar bed. Truste!
Dikke smok voor jouquote:
Standaard wakker rond deze tijd. Voor werk normaal en nu...... Om lekker ontbijt te maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuit waarom ben jij zo vroeg op eigenlijk?
hier nog eenquote:
dat is me al ns eerder opgevallen, dat er soms nachten zijn dat veel meer mensen bagger slapen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je niet de enige, sliep rond half 4 pas
En het vreemde is dat ik wel moe was.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is me al ns eerder opgevallen, dat er soms nachten zijn dat veel meer mensen bagger slapen...
Iedereen was natuurlijk nog helemaal hyper door TVOHquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is me al ns eerder opgevallen, dat er soms nachten zijn dat veel meer mensen bagger slapen...
Heb er gelukkig niks van gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen was natuurlijk nog helemaal hyper door TVOH
Ik wist tot vanochtend niet wat het wasquote:
alsof al niet vanaf de eerste show duidelijk was wie er zou winnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen was natuurlijk nog helemaal hyper door TVOH
Het was een volle maan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft dat daadwerkelijk invloed denk je? Tis hoogstens wat lichter lijkt mequote:
Dan verandert half fok in een weerwolf en gaat heel de nacht op jacht, dan heb je idd 'slecht geslapen'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft dat daadwerkelijk invloed denk je? Tis hoogstens wat lichter lijkt me
Het is nooit bewezen, maar er zijn een boel aanwijzingen dat een volle maan zeker invloed heeft op de mens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft dat daadwerkelijk invloed denk je? Tis hoogstens wat lichter lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |