En als je het gevonden hebt? Wat dan?quote:
Dan val ik als een blok in slaapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je het gevonden hebt? Wat dan?
En dan zeg je dat ik flauw benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je het gevonden hebt? Wat dan?
hopen dat je wel op bed valt, zou toch lullig zijn als je net ernaast dondert. Of nog even met je hoofd die bedrand probeert weg te koppenquote:
Jij had meer zout opquote:
ja maar,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vast niet, want jij nam grotere handen chips
quote:
jij ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stel je niet aan
En nu ga ik naar bed. Truste!
Dikke smok voor jouquote:
Standaard wakker rond deze tijd. Voor werk normaal en nu...... Om lekker ontbijt te maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuit waarom ben jij zo vroeg op eigenlijk?
hier nog eenquote:
dat is me al ns eerder opgevallen, dat er soms nachten zijn dat veel meer mensen bagger slapen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je niet de enige, sliep rond half 4 pas
En het vreemde is dat ik wel moe was.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is me al ns eerder opgevallen, dat er soms nachten zijn dat veel meer mensen bagger slapen...
Iedereen was natuurlijk nog helemaal hyper door TVOHquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is me al ns eerder opgevallen, dat er soms nachten zijn dat veel meer mensen bagger slapen...
Heb er gelukkig niks van gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen was natuurlijk nog helemaal hyper door TVOH
Ik wist tot vanochtend niet wat het wasquote:
alsof al niet vanaf de eerste show duidelijk was wie er zou winnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen was natuurlijk nog helemaal hyper door TVOH
Het was een volle maan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft dat daadwerkelijk invloed denk je? Tis hoogstens wat lichter lijkt mequote:
Dan verandert half fok in een weerwolf en gaat heel de nacht op jacht, dan heb je idd 'slecht geslapen'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft dat daadwerkelijk invloed denk je? Tis hoogstens wat lichter lijkt me
Het is nooit bewezen, maar er zijn een boel aanwijzingen dat een volle maan zeker invloed heeft op de mens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft dat daadwerkelijk invloed denk je? Tis hoogstens wat lichter lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |