gaat niet lukken, maar als er ooit weer een meet is zal ik er (proberen te) zijn hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jij morgen naar de meet moet komen
Ik vind je UI gewoon zo leuk dat ik wil zien wie daar achter zitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
gaat niet lukken, maar als er ooit weer een meet is zal ik er (proberen te) zijn hoor.
En hoezo zoveel interesse in het erbij hebben van mij bij die meet
Singles zijn nu eenmaal schieuwnierige beestjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
gaat niet lukken, maar als er ooit weer een meet is zal ik er (proberen te) zijn hoor.
En hoezo zoveel interesse in het erbij hebben van mij bij die meet
kan ik mij voorstellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vind je UI gewoon zo leuk dat ik wil zien wie daar achter zit
Sorry spaansenerdinnetjes zal je bedoelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Singles zijn nu eenmaal schieuwnierige beestjesEn spaansnerdjes zijn leuk
Ook goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
kan ik mij voorstellen![]()
[..]
Sorry spaansenerdinnetjes zal je bedoelen![]()
Hahaquote:
Dat is de bedoelingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
jij bent dus voorlopig nog wel wakker zeker
plannen voor vanavond dus, neem ik aanquote:
koffie is lekkerquote:
dromen over koffiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga zo maar eens slapenen dromen over .........
Ik droom liever niet over mijn werkquote:
Paar afleveringen wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
Ik zet nog een paar afleveringen op hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |