moet je sowieso doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen dan wel naar de meet kom
+1 iedereen naar de meet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je sowieso doenhoe meer zielen enzo
Ik twijfelde eigenlijk. Zo veel mensen waarmee ik iets komen er niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je sowieso doenhoe meer zielen enzo
WTFquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
wow flipt hier n man helemaal uit zn plaat omdat ie zn vlucht heeft gemist... Deur van de toilet ligt eruit
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
wow flipt hier n man helemaal uit zn plaat omdat ie zn vlucht heeft gemist... Deur van de toilet ligt eruit
gelukkig ben ik niet zo snel onder de indruk van dat bozige gedoequote:
nu net weer weg uit schipholquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef Gasol het volgende:
[..]Lekker is dat ja... ga je met de hogesnelheidstrein naar schiphol.... staat ie stil.
En nu mag je op schiphol wachten tot de spoorplisie klaar staat om de man in te rekenen
Trouwens, als ie op schiphol is en nog steeds kuren heeft, daar overstappen op een trein die naar sloterdijk gaat, en dan daar weer overstappen op een trein hierheen
Als ze even lief zijn en op sloterdijk stoppen scheelt het misschien iets... ze komen er toch langsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu net weer weg uit schipholze beloofden nu nonstop door te rijden en ik geloof dat ( als ik zo weer stil sta mag je me naief noemen
)
Zo lang het niet tegen jou gericht is of in het algemeen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet zo snel onder de indruk van dat bozige gedoe
Daar moet je volgens mij best wel moeite voor doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kan redelijk kalm blijven als iemand helemaal tegen me tekeertrektquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang het niet tegen jou gericht is of in het algemeen?
hij schopte dan ook heel hardquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar moet je volgens mij best wel moeite voor doen.
Misschien kan jij dan met Brandon gaan werkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan redelijk kalm blijven als iemand helemaal tegen me tekeertrektbeetje knikken en laten praten en t lost zichzelf meestal wel op. Laat maar ff briesen
wiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan jij dan met Brandon gaan werken
Die jongen met bindingsangst die op tv was van de weekquote:
de bimeet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
oh trouwens ik wil morgen ook nog ergens anders wat toevallig ook in Utrecht is( nee niet de Kamasutrabeurs)
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen met bindingsangst die op tv was van de week
Waar is die eigenlijk? Ik weet van niets. Er staat iig niets in het topic.quote:
Ik zou ff het nieuws van afgelopen week doornemen voordat je dat zegtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh bring m on haha ik vind probleemgevalletjes wel boeiend
Ik geloof dat er voor hem best een "normaal"leven mogelijk is zonder vastgebonden te zitten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh bring m on haha ik vind probleemgevalletjes wel boeiend
bimeet gaat ook niet door geloof ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? Ik weet van niets. Er staat iig niets in het topic.
Een kennis van mij een fokker moet optreden in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |