quote:
quote:
Ik moet aan de dikkerdsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Royco1 het volgende:
Ah de advertenties gaan wel vooruit, fok weet nu wel dat ik hoger opgeleid ben
Ach verzuip tochquote:
Geef die maar aan mij althans de vrouwen danquote:
Mompelt iets over een kontquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aii, dat is omdat je jezelf altijd zo afspiegelt.
Niks mis met mijn achterkantje!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks mis met mijn achterkantje!
Ik had sedan even teruggepakt voor zijn getreiter. Met mijn boobs.quote:
Dat mag je denken hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had sedan even teruggepakt voor zijn getreiter. Met mijn boobs.
O, niets te zien dus. Dan loop ik weer verder!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had sedan even teruggepakt voor zijn getreiter. Met mijn boobs.
Hey, you asked...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, niets te zien dus. Dan loop ik weer verder!
Arme jij..... * -Engel-geeft knuffel en pak vit c.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
Ik zou er graag een biertje op willen drinken, maar voel me nog steeds niet top.
Ik heb net een paracetamolletje gepakt en een biertje. Morgen kan ik ziek zijn, heb ik toch geen werkend OV.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Arme jij..... * -Engel-geeft knuffel en pak vit c.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb geen zin in bier
Gisteren net na de lunch doodziek terug naar hotel gegaan. Voel me nog steeds crap as hell. Maar nu gelukkig op weg naar huis. Hopelijk morgen beter.
ow, die's epischquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stomme Engelse-Nederlandse-Mexicaanse combi-griep
ben je morgen in de stairway? Als je je weer goed voeltquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:59 schreef stbabylon het volgende:
Thuis neem ik uiteraard wel een Sonnema met ijs
Beterschap *knuffel*quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb geen zin in bier
Gisteren net na de lunch doodziek terug naar hotel gegaan. Voel me nog steeds crap as hell. Maar nu gelukkig op weg naar huis. Hopelijk morgen beter.
Dat laatste gedeelte is wel heel belangrijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je morgen in de stairway? Als je je weer goed voelt
Ik denk dat diegene dat bewust deed om jou dwars te zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom springt men voor de trein als ik 'm moet hebben?
Vanmiddag in tussen Weert en Eindhoven
Ik weet 't wel zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene dat bewust deed om jou dwars te zitten
Vage combi? Peer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:23 schreef stbabylon het volgende:
Verse (soort van) peer/ananassap is best goed te nakken!
Had eerder vandaag groene appel, kiwi, limoen met een vleugje spinazieextract. Dat is pas vaag! (en opmerkelijk lekkerquote:
doet me denken aan die vage serious request sapjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had eerder vandaag groene appel, kiwi, limoen met een vleugje spinazieextract. Dat is pas vaag! (en opmerkelijk lekker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |