Moeilijk héquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef Teal het volgende:
Maar wat bedoelde je met je derde pm lutte?
Dat was een grapje. Dacht je serieus dat mods voor de lol je PM's konden gaan lezen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef Teal het volgende:
Maar wat bedoelde je met je derde pm lutte?
Naja, als je is wist dat ik een terroristische aanslag aan het plegen ben via de PM, lijkt het me wel handig hea.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Dacht je serieus dat mods voor de lol je PM's konden gaan lezen?
ahhahahah xDdddddquote:
Chocolate-dickquote:
Hai yBenni xDDDDdddquote:
Ohja. Lang opblijven en niet om 9 uur naar bedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, het is weer vrijdagavond
9 uurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja. Lang opblijven en niet om 9 uur naar bed.
Wat is daar mis mee.quote:
Neuhj... ook geen 19 trouwensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jouw schuld!
En voel je je al 20?
Wat dan, 12?quote:
Volgens mij zitten jullie gewoon naast elkaarquote:
Ja, dat zag ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ook precies op dezelfde seconde
Op elkaar,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Volgens mij zitten jullie gewoon naast elkaar
Lastig typen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook.
[..]
Op elkaar, [ afbeelding ]
eh?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook.
[..]
Op elkaar, [ afbeelding ]
Valt wel mee. Zelfs interpunctie gaat me nog goed af.quote:
haha ninjaeditquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zelfs interpunctie gaat me nog goed af.
Ja. Anders was het een beetje...quote:
Welke winkel is nog open?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Anders was het een beetje...
Nu even naar de winkel.
.
Is dat relevant?quote:
Nee, een spel voor de Ipad/Iphone.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is dat een lied of een of andere band ofzo?
ik was vandaag op FOK! op een blackberry en die lay out is echt fijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:14 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Nee, een spel voor de Ipad/Iphone.
Die van mij kostte 3,99. Ben ik opgelicht ofzo?quote:
Weet niet? Er staan 3000 versies in de app store, ik zag iets van 80 cent voorbij komen, althans 0,79 cent heaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:14 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Die van mij kostte 3,99. Ben ik opgelicht ofzo?
Zal wel een add-on zijn ofzo, extra levels of iets dergelijks. Maar in de hele versie zitten al 5x75 levels.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:15 schreef Teal het volgende:
[..]
Weet niet? Er staan 3000 versies in de app store, ik zag iets van 80 cent voorbij komen, althans 0,79 cent hea
Jezus, ben je even zoet meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zal wel een add-on zijn ofzo, extra levels of iets dergelijks. Maar in de hele versie zitten al 5x75 levels.
Oke, maar is het die 4eu waard?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zal wel een add-on zijn ofzo, extra levels of iets dergelijks. Maar in de hele versie zitten al 5x75 levels.
Jazeker, super verslavend! Tenzij je dat juist een nadeel vindt.quote:
Ik heb die coin-dozer en is ook super verslavendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:20 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jazeker, super verslavend! Tenzij je dat juist een nadeel vindt.
Zo'n ding dat ook altijd op de kermis staat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb die coin-dozer en is ook super verslavend![]()
Vind ik niet erg
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zo'n ding dat ook altijd op de kermis staat?
IK GA HEM NU DOWNLOADEN ZOMG!quote:
Winkel is hier om de hoek.quote:
CC,quote:
quote:
Dus... nu ik dat lied van Kim heb gedownload heb ik 2 keer op haar gestemd ofzeu?quote:
quote:
Joah!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus... nu ik dat lied van Kim heb gedownload heb ik 2 keer op haar gestemd ofzeu?
Whehe. Ik om die droge reactie daarnaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet opeens lachen om TC
wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe. Ik om die droge reactie daarna
Ja, dit ziet er niet zo uit als op de kermis.quote:
Zie DM.quote:
Is hetzelfde concept en nog verslavend, nou niet mijn spel afkraken want het is gratisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:29 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja, dit ziet er niet zo uit als op de kermis.
Ik zeg ook heul niet dat het slecht is! Gewoon anders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:31 schreef Teal het volgende:
[..]
Is hetzelfde concept en nog verslavend, nou niet mijn spel afkraken want het is gratis
Ok, heel mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik zeg ook heul niet dat het slecht is! Gewoon anders.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik zeg ook heul niet dat het slecht is! Gewoon anders.
Ik ruik paling.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je geen viskut hebt is er geen probleem
Ik reageerde ook best overdrevenquote:
Hou er nou is over opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je geen viskut hebt is er geen probleem
Sorry. moet er nog steeds om lachenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:40 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik reageerde ook best overdrevenDus het is je vergeven
[..]
Hou er nou is over opTelkens als het wordt gezegd komt die lucht weer op de proppen
Heeft Teal aan een viskut geroken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry. moet er nog steeds om lachen
Ergerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:42 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heeft Teal aan een viskut geroken?
Hij heeft dr zelfs mogen proevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:42 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heeft Teal aan een viskut geroken?
Oei, ik deel deze nare ervaring met hemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij heeft dr zelfs mogen proeven
Jij hebt er ook eens 1 moeten proeven?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oei, ik deel deze nare ervaring met hem
Was zo smerig dat ik maar me lul erin heb gestokenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oei, ik deel deze nare ervaring met hem
Dat nog net niet. Alleen ik rook het door de broek heen, net zo erg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt er ook eens 1 moeten proeven?
maar dan smaakt je lul er ook naarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Was zo smerig dat ik maar me lul erin heb gestokenDat ik het iig nie meer hoefde te proeven
Wat heb je toen met haar gedaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Alleen ik rook het door de broek heen, net zo erg.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Alleen ik rook het door de broek heen, net zo erg.
Door de broek heen gevingerd, en daarna haar opa en oma met een klamme hand een hand gegeven.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dan smaakt je lul er ook naar
[..]
Wat heb je toen met haar gedaan?
Gadver, je hand rook er ook naar natuurlijk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:47 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Door de broek heen gevingerd, en daarna haar opa en oma met een klamme hand een hand gegeven.
Condoom ruikt viesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dan smaakt je lul er ook naar
[..]
Wat heb je toen met haar gedaan?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:47 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Door de broek heen gevingerd, en daarna haar opa en oma met een klamme hand een hand gegeven.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gadver, je hand rook er ook naar natuurlijk?
iewlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:48 schreef Haarklip het volgende:
[..]
, een paar uur later in de trein terug naar huis rook ik het nog aan m'n hand.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:48 schreef Haarklip het volgende:
[..]
, een paar uur later in de trein terug naar huis rook ik het nog aan m'n hand.
okquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:50 schreef Teal het volgende:
Er moet en auto-update komen in de pm-inbox
Ja, dat bedacht ik me achteraf pas.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:49 schreef Teal het volgende:
[..]
Balen dat je je handen niet had gewassen of dat je rookt (sigaretten roken)
Kaart het aan zou ik zeggen, of je ramt soms op F5quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:50 schreef Teal het volgende:
Er moet en auto-update komen in de pm-inbox
Je geloofwaardigheid daalt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:50 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me achteraf pas.![]()
Ook kwam het schaamhaar uit d'r broek vandaan, ik was stomverbaasd.
This tread is useless without picsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:50 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me achteraf pas.![]()
Ook kwam het schaamhaar uit d'r broek vandaan, ik was stomverbaasd.
Ik meen het. Heb ooit een topic over d'r geopend, was nog succesvol ook. Even zoeken..quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:53 schreef Haarklip het volgende:
Meisjes die anders zijn dan ze zich voordoen
Staat als het goed is nog ergens een foto in de quotes.
Jij wilt perse een meisje met Cup C?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:53 schreef Haarklip het volgende:
Meisjes die anders zijn dan ze zich voordoen
Staat als het goed is nog ergens een foto in de quotes.
Of groter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij wilt perse een meisje met Cup C?
Ach, zij ging vreemd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef Zeroku het volgende:
Wat een mongool ben je eigenlijk. Weet ze überhaupt wel dat jij die foto van haar hebt lopen verspreiden?
Misschien stelt hij zich aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen dat zij een viskut heeft
Ga naar de kamasutra beurs, daar staat zon meid met cup xxx 29 ofzoietsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Of groter.
[..]
Ach, zij ging vreemd.
Ik geef deze post tweequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Of groter.
[..]
Ach, zij ging vreemd.
Dat dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:59 schreef Teal het volgende:
[..]
Ga naar de kamasutra beurs, daar staat zon meid met cup xxx 29 ofzoiets
Klopt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:00 schreef Zeroku het volgende:
Oh, daar ken ik je dus van. Van die twee dagen die je bij Sport rondliep.
Schrijvenquote:
okee, maar je bent het gaan doen omdat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
SchrijvenMaar had geen zin om m'n vakantie daar aan op te offeren.
Omdat het af en toe wel leuk is om wat te schrijven, maar niet zoveel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee, maar je bent het gaan doen omdat?
Ja, want poe. 10 minuten per dag is wel echt heel veel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Omdat het af en toe wel leuk is om wat te schrijven, maar niet zoveel.
ow oke jammer!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Omdat het af en toe wel leuk is om wat te schrijven, maar niet zoveel.
Volgens mij steken de meesten er wel meer dan 10 minuten per dag in.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want poe. 10 minuten per dag is wel echt heel veel.
Ik wil er wel even over babbelen hoor, hoe zag het eruit enzo?quote:
Nee, maar moest er wel aandenkenquote:
Ja!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:15 schreef Teal het volgende:
[..]
Nee, maar moest er wel aandenken
Verder ervaring:
Me ontmaagdingzal ik het gaan vertellen
Ja vertel, wanneer was het , hoe oud was je wat gebeurde er enzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:15 schreef Teal het volgende:
[..]
Nee, maar moest er wel aandenken
Verder ervaring:
Me ontmaagdingzal ik het gaan vertellen
Klopt. Ik ben er zo'n 2/3 uur per dag mee bezig. Olga nog wel wat langer. Maar je kunt er met een 10 minuten mee klaar zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:12 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Volgens mij steken de meesten er wel meer dan 10 minuten per dag in.
PICS VAN TSquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:20 schreef Teal het volgende:
Was zo'n vet lekker wijf(ca 16 jaar om het wettelijk te houden
)
Maar ze had een vriend en ze woonde in hilversum (was toen heel ver weg).
Ik had somehow haar msn, en wou zouden een keertje afspreken.
Dus gezellig met haar in de stad, en ze moest naar huis ivm avond eten.
Ik bood heel sociaal aan dat ze bij kon eten, zo gezegd zo gedaan.
Na het eten gingen we naar mijn kamer, en begon ze me te zoenen.
En van het een op het ander, voordat ik het wist zat er een condoom om mijn jan en was ik geen maagd meer
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:20 schreef Teal het volgende:
Was zo'n vet lekker wijf(ca 16 jaar om het wettelijk te houden
)
Maar ze had een vriend en ze woonde in hilversum (was toen heel ver weg).
Ik had somehow haar msn, en wou zouden een keertje afspreken.
Dus gezellig met haar in de stad, en ze moest naar huis ivm avond eten.
Ik bood heel sociaal aan dat ze bij kon eten, zo gezegd zo gedaan.
Na het eten gingen we naar mijn kamer, en begon ze me te zoenen.
En van het een op het ander, voordat ik het wist zat er een condoom om mijn jan en was ik geen maagd meer
Eerste keer is nooit geweldig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe oud was jij en waarom was het niet geweldig?
15, zij 13quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe oud was jij en waarom was het niet geweldig?
Hoe kwam je trouwens aan die condooms?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Teal het volgende:
[..]
15, zij 13
Omdat je semi verkracht wordt door een kind die met de barbies hoort te spelen
Ik ben 12, vergeef mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Eerste keer is nooit geweldig.
Althans, bij de meeste niet.
Okee.... naarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Teal het volgende:
[..]
15, zij 13
Omdat je semi verkracht wordt door een kind die met de barbies hoort te spelen
Had zijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:26 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Hoe kwam je trouwens aan die condooms?
Die eigenlijk voor haar vriendje waren bedoeld?quote:
Wtf... dat kind is net zelf om de hoek komen kijkenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wtf... dat kind is net zelf om de hoek komen kijken
Nu is zij 17
Jupsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wtf... dat kind is net zelf om de hoek komen kijken
Nu is zij 17
Zou kunnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Die eigenlijk voor haar vriendje waren bedoeld?
Hoezoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef 92Merel het volgende:
Hooi
Teal, moet zeggen dat je een aparte smaak in meisjes hebt
Deze was 13 en slet, de vorige stonk en was lelijk..quote:
Dan neem je 'smaak' wel heel letterlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Deze was 13 en slet, de vorige stonk en was lelijk..
Maar ze waren allebei lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat zal de volgende zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De volgende blijkt na het ontdoen van alle kleding een houten been te hebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat zal de volgende zijn?
Plus een houten kut?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
De volgende blijkt na het ontdoen van alle kleding een houten been te hebben.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar ze waren allebei lekker
Niets mis met mijn smaak
Tot ik die viskut proefde
Goede vraag..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Heb over 2 weken 1 jaar met mn vriend. Wat denk je zelf?quote:
Dat hou je bij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb over 2 weken 1 jaar met mn vriend. Wat denk je zelf?
Dat je nog maagd bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb over 2 weken 1 jaar met mn vriend. Wat denk je zelf?
We hebben op een gegeven moment maar een datum uitgekozen en weet dat die er bijna aankomtquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben ontmaagd door een fokker
Stiekem hebben jullie al 3 jaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
We hebben op een gegeven moment maar een datum uitgekozen en weet dat die er bijna aankomt
Nee. Maar wel ontmaagd door een FOK!ster.quote:
Was ze lekker?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nee. Maar wel ontmaagd door een FOK!ster.
Tuurlijk, jij snapt tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nee. Maar wel ontmaagd door een FOK!ster.
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij snapt t
You naughty girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Psst. Bijna 3 jaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar dan heb jij bijna een jaar een relatie
Deed het pijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar mijn ontmaagding was wel tof
Vertel maar, ga ik even me haar doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar mijn ontmaagding was wel tof
Mensen die op 21:31 in de stad zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef Teal het volgende:
Genoeg gelachen, ik was op weg naar mijn wastafel om me haar te doen, want ik moest al 18 min geleden in de stad zijn
Hij is onderweg een ander tegengekomen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:50 schreef 92Merel het volgende:
Stom vriendje.
Zou hierheen komen en ik zou optijd naar bed gaan, hij zou hier eerst om 8 uur zijn, vanwege verjaardag, is hij er nu nog steeds niet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:50 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Hij is onderweg een ander tegengekomen.
Doe eens liefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:50 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Hij is onderweg een ander tegengekomen.
Poolen is serieus bisnisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen die op 21:31 in de stad zijn.
Je hebt de verkeerde definitie van OORaalquote:
Nee...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef Teal het volgende:
[..]
Poolen is serieus bisnis
[..]
Je hebt de verkeerde definitie van OORaal
Te veel details.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee... ik ben in allebei ontmaagd ja
neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:55 schreef 92Merel het volgende:
CC, ga je geen uitgebreid verslag doen?
Dus jij weet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:55 schreef 92Merel het volgende:
CC, ga je geen uitgebreid verslag doen?
Zegt de man die vis haptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:56 schreef Teal het volgende:
[..]
Echte mannen zijn niet bang voor het onbekende
Dat is mij toch iets te onbekend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:56 schreef Teal het volgende:
[..]
Echte mannen zijn niet bang voor het onbekende
Goed woordgebruikquote:
Was ook onbekendquote:
Wie niet schiet, schiet altijd misquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:57 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat is mij toch iets te onbekend.
quote:
Mannen die zich niet wassenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb alleen een paling gehapt
Oki doeidoeiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef Teal het volgende:
MAAR IK GA NU
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier, heel veel liefde voor jullie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes met poolen! Wel de ballen in de juiste gaatjes stoppen he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef Teal het volgende:
MAAR IK GA NU
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier, heel veel liefde voor jullie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Succes met poolen! Wel de ballen in de juiste gaatjes stoppen he?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef Teal het volgende:
[..]
Moet wel eerst goed mikken met me stok
Totdat ik voor mongool werd uitgemaakt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, die seksverhalen waren perfect voor deze vrijdagavond
Arme jij...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Totdat ik voor mongool werd uitgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |